Marijn4045 schreef:Jee Kim, ik heb een hoop gemist... Wat een discussie over een paar foto's. Ik kan ze helaas niet zien (heb je ze expres weg gehaald?), dus kan geen commentaar geven.
Mooi dat die sporen eraf zijn, Linda zei tijdens je les al dat je er teveel een gwoonte van had gemaakt om met je sporen te drijven ipv met je kuit. Ze kunnen er zo weer aan! Ik zou nu alleen wel een zweep meenemen als je naar buiten gaat, ze heeft echt af en toe een correctie nodig als ze ineens omdraait ofzo.
Voor wat betreft het dressuurijden op een Ijs, waarom niet? Ze heeft een goede achterhand en als lijkt er zeker lol in te hebben. Je weet waar je aan begint, dat je nooit hoge ogen zal gooien en misschein wel altijd in de L blijft hangen, maar Who cares? Als jullie maar lol hebben toch?
Ik zie ze wel Marijn haha! Maar ik had ze op mijn album verwijdert en nu blijken ze dus hier ook weg te zijn.
Ja dat klopt idd van die spoor! maar van een zweepje gaat eva altijd zo hard rennen omdat ze er nog geen vertrouwen in heeft en er gewoon bang van is..
Heb het er met linda over gehad, en zei vind ook door het zweep probleem dat ik gewoon met sporen kan blijven rijden! Maar als ik dan te bezig ben met het rijden! wel op mijn been moet letten, maar dat is iets om aan de werken toch?
Eva is zeker een leuk paard, en ze loopt altijd met de oren naar voor!
groetjes