Hetja schreef:Verhaal is nu heel anders?
haha inderdaad is wel !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hetja schreef:Verhaal is nu heel anders?
) en je kent de pony, en de adviezen die hier gegeven worden die werken volgens jou niet. waarom ga je niet zelf met het dier aan de slag?bonjootje schreef:en naar een manege sturen en mak laten maken hoef je niet over te beginnen ik stuur geen van mn paarden naar een ander om hem te laten temmen. mishandellen kan ik zelf ook wel.
Foresttravel schreef:deze pony is vaker hard aangepakt. door degene die erop rijd en die er altijd op gereden heeft. hij is zelfs toen die er vandor ging met striemen op de huid teruggekomen. heeft niks geholpen.
dus zeg mij niet dat je dit dier harder aan moet pakken.
iemand nog diervriendelijke reacties? dankjewel

Dan hebben we bij deze : PB!! zorro schreef:en wat heb jij er dan mee te maken foresttravel? dat de pony van bonjootje en bonjo is was ik al achter, maar wat jou rol in dit verhaal is, daar ben ik nog niet achter.
foresttravel, je zegt dat je veel ervaring hebt met probleempaarden (of was dat nou je vriendin) en je kent de pony, en de adviezen die hier gegeven worden die werken volgens jou niet. waarom ga je niet zelf met het dier aan de slag?
niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik krijg, als ik je reacties lees, het idee dat je zelf wel weet wat je met deze pony moet doen.
edit: ik zie net dat foresttravel de vriend is van bonjootje. dan heeft bonjootje dus veel ervaring met probleem paarden! dan kan zij de pony toch wel weer normaal krijgen!