Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niine schreef:H0oii..!!!
Ik moet ook nog even meepraten over die shet.. :p , ik vind haar net wat te groot! Die shet is ook zo tenger!!!! Als je nu heel soms eens zonder zadel rijdt okay, maar dit slaat echt alles!! Soms ziet het er niet uit, maar kan het makkelijk. Een shet kan wel wat hebben maar je moet hem niet hinderen in het lopen. En een schuine balk is echt vet gevaarlijk!!!niet gek dat ie scheef springt..!!!
Kalusha schreef:Zooo en nu is het wel vaak genoeg gezegd of niet dan?? ze weten toch zelf ook dat ze te groot is! dan hoeft dat toch niet 20 Keer herhaald te worden, sorry hoor maar als dat meisje er maar 1x per week op rijd en niet te zwaar is zie ik geen probleem (en die shet waarschijnlijk ook niet)
verder nog veel plezier met jullie pony's en ik vind dat je inderdaad vooruit bent gegaan! (iig nu met cap)

Kalusha schreef:Nee dat snap ik allemaal wel! maar wat heeft het voor nut om dit alles elke keer maar weer te herhalen?
! RolingRoos schreef:Wij hebben gerust begrip voor jullie mening maar...
we vinden wel dat jullie erg overdrijven dat ik (maaike) 2 keer heb gesprongen dat betekent niet dat je na 2 keer meteen de dierenbescherming moet bellen omdat ik hinder bij springen want dat geef ik toe. Maar zolang de pony het helemaal geweldig vind blijf ik dit 1 a 2 keer per MAAND doen. Nou lijkt het wel alsof ik onwijs veel rijd maar ik rij maar 1 keer per week en de meeste tijden rij ik met hem voor de kar of andere leuke dingen.
De pony moet toch ingereden worden???
Wij vinden het anders VEEL gevaarlijker en erger om een klein onervaren 5-jarige jongen erop te laten rijden of vinden jullie van wel??? Groetjes Moppimaaike en Rolingroos
RolingRoos schreef:Dat weten we maar voor de laatste keer ze rijd er niet vaak misschien 1 keer per week de rest gaat ze met de kar.. ze rijd hem in voor een jongetje van 5 en dat kan hij niet zelf!!
Hij heeft er harstikke veel plezier van en hij wil graag
werken voor je dus ik zie geen probleem!!
Alsjullieblieft wat tips voor mij ??

dat wou ik even kwijt ! rudi schreef:Ok willen alle mensen die geen shetlander hebben OOK GEEN COMMENTAAR OP DE SHET GEVEN? zucht zcht zucht!!!
Ik heb ook een shetlander, rijd ik af en toe op en dat ziet er ook niet uit maar geloof me als ik niet rijd vind hij dat helemaal niet leuk! Hij houd ervan om er op uit te gaan en als hij het niet fijn zou vinden zou hij het echt wel laten merken!
leuke pony' s ziet er gezellig uit
narrator schreef:Leuke foto's
Vooral die 1ste foto van cesar(?) als je over dat balkje loopt. Jullie kijken echt zo van: Woow wat een hindernis! Dat word springen(mijn fantasie)!
haha Terwijl het een balkje is. Grappig om te zien.
Hoe groot is die shet eigenlijk? Lijkt best klein!
Wel lief ding hoor!!
Succes met het rijden
maaruh ziet er wel leuk uit maar ik vind dat die shet wel ernstig gehinderd word. Ze kunnen wel 50 kilo dragen (en 100 trekken) maar je hinderd hem Á in je houding want je zit hem veel te veel in de mond en B hinder je hem gewoon omdat je zo lang bent...