Oscar schreef:Joehoe!
Graag weer ontopic

*zuch* wordt er nu toch echt wel beetje moe van... als je het op een nette manier zegt zoals Cayenne bvb dan respecteer ik dat..
maar niet zo bot..
Goed nu weer ON-TOPIC!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Oscar schreef:Joehoe!
Graag weer ontopic

Marliesje schreef:Enne Magic lover, er zijn ook Bokkers die graag zien hoe fijn je met je paard bezig bent.
Laat je plezier niet vergallen door sommige mensen...
)
cp112 schreef:Marliesje schreef:Enne Magic lover, er zijn ook Bokkers die graag zien hoe fijn je met je paard bezig bent.
Laat je plezier niet vergallen door sommige mensen...
idd ik vindt het een super leuk paardje en vindt het juist leuk om sommigen "te volgen" (ja nee niet stalken dan he)
gewoon doen.
ow en suc6 op de keuring, moet je maar foto's van maken![]()

Tha_Niekje schreef:Ach gewoon niks van aantrekken...
Zoals net ookal mensen zeiden, zijn er ook gewoon mensen die hiervan kunnen genieten...
Mensen die een andere kijk erop hebben moet je ook respecteren, maar wanneer ze je gaan aanvallen erover... tja...
TJTlover schreef:magic_lover schreef:hmmz..
ehm als ze uit haarzelf gaat galoperen ga ik dat heus niet afstraffenen het zijn ook maar een paar passen maaargoed..
![]()
Enne ik weet niet wat jij onder een tikje verstaat maar ik versta daaronder dat ik haar alleen aanraak..
sommige mensendjees waar maak je je druk om...
Waar ik me druk om maak???![]()
Jij zo je er druk om moeten maken dat je dit je paardje aan durft te doen!! En omdat je dat niet doet, doe ik het maar..![]()
Mensen zoals jij verdienen geen paarden!
Welke ****** haalt het in zn hoofd om op zn 2 1/2 jarige paard al te gaan galloperen, aan de teugel te rijden, een tikje te geven(zoals je het zelf benoemt..) enz..
Arm, arm paard..

En ik ben het eens met Cayenne en AYM
Hij zoekt nu je hand op en hij is super braaf en we rijden nu 5 á 6 keer per week. 

.