Zo heet een Fjord die ik ken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zo heet een Fjord die ik ken
pascha7 schreef:en ben je nog een keer wezen starten met hem?? en zoja hoe ging het?
Zw_Mikkel schreef:haha
we doen echt ons best om mijn houding te verbeteren ja, het is ook al een stuk beter. dus we oefenen mooi door.
Inderdaad hij kantelt nog wel een beetje zijn hoofd en hij heeft van zichzelf een hele makkelijke hals daardoor loopt ie snel achter de teugel maar we zijn er nu dus ook mee bezig om het wat lager intestellen en voorwaarts te houden.
maar verder bedankt voor de reacties:D
Afke is mijn zus, zij heeft Z1 met hem gereden. nu rijd ik dus met hem
(heb er zelf ook een
) mienetje schreef:ja klopt dat dat myking isAfke is mijn zus, zij heeft Z1 met hem gereden. nu rijd ik dus met hem
Manon schreef:ff offtopic: wat een gigantisch gaaf spikkelpaard heb jij zeg! ik vind hem echt heel leuk
Mactime schreef:Offtopic: je onderschrift,, is dat zwagemers Myking,, die nu in friesland m1 loopt,,?
Zw_Mikkel schreef:Manon schreef:ff offtopic: wat een gigantisch gaaf spikkelpaard heb jij zeg! ik vind hem echt heel leuk
dat is dus Virtus zijn half broertje Ziezo van nu bijna 2 jaar
Mactime schreef:Offtopic: je onderschrift,, is dat zwagemers Myking,, die nu in friesland m1 loopt,,?
jaah klopt, heb dus met hem Z1 gereden en nu rijdt mijn zusje met hem M1 ja![]()
Mactime schreef:Hihi leuk,, zag hem laatst op de kampioenschappen mn zus zei al, daar heb ik nog wel tegen gereden in het Z1 , en ik heb tegen je zusje gereden in M1/L2 volgens mij
(heb nooit met myking L2 gereden namelijk
)
Maar t kan er ook door komen dat hij zelf nog wat frisjes was 
. Veel plezier ermee!