Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maarja, ik wilde even zeggen :
laat me weten wat je er van vind!
ben heel benieuwd naar je mening!DresslOver schreef:@ pieternel nog even.. Ik zag in je profiel niets staan!! is dat een foutje in je profiel, of heb je gewoon echt niets te vertellen over jezelf? kom op, zo saai ben je toch niet
pieternel schreef:DresslOver schreef:@ pieternel nog even.. Ik zag in je profiel niets staan!! is dat een foutje in je profiel, of heb je gewoon echt niets te vertellen over jezelf? kom op, zo saai ben je toch niet

jaa linda is dat bij jou thuis? 
Misschien zou je idd iets meer kunnen proberen daarin nog wat toe te staan, zodat ze de hals wat langer maakt en het neusje er iets meer uit houdt. Succes! pieternel schreef:@ Linda86 super leuke merrie heb je. loopt ook lekker. Mooie omgeving, is dat bij jou thuis ?
@DresslOver, Jij hebt ook een hele mooie merrie, mooi hoofdje heeft ze.![]()
Heb jullie een manege thuis ?
Ik las in je profiel dat je al 12 !! jaar rijdt ??? Maar bij het voorstellen zeg je dat je 15 bent. Is dat een foutje in je profiel, of misschien hebben je ouders wel een manege en was je er met 3 jaar wel lekker vroeg bij.
!