Jonge Ferro merrie at work!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:49

@ pieternel nog even.. Ik zag in je profiel niets staan!! is dat een foutje in je profiel, of heb je gewoon echt niets te vertellen over jezelf? kom op, zo saai ben je toch niet

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:06

hehe, nou sta ik hier al 3x achter elkaar.. maarja, ik wilde even zeggen :
@ linda : Er staan nieuwe foto's op van verola zie : Verola T. OHZ laat me weten wat je er van vind! ben heel benieuwd naar je mening!

Groetjes,

Anne

pieternel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:20

DresslOver schreef:
@ pieternel nog even.. Ik zag in je profiel niets staan!! is dat een foutje in je profiel, of heb je gewoon echt niets te vertellen over jezelf? kom op, zo saai ben je toch niet

Nee ik ben helemaal niet saai. Een student heeft best een goed leven, alleen een beetje makkelijk aangelegd misschien
Laatst bijgewerkt door pieternel op 31-01-06 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

pieternel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:22

pieternel schreef:
DresslOver schreef:

Ik ben student in groningen en en daar kan ik nou niet bijster veel over vertellen, leuk leren....... tja
Ik heb geen eigen paard, maar als ik na mijn studie daar tijd voor kan vrijmaken zal ik dat zeker doen. En nee dat er niets in mijn profiel staat is GEEN FOUTJE, ik heb gewoon geen zin om er iets in te vullen, vandaar
Maar zullen we nu weer on-topic gaan en NIET afdwalen van waar de TS mee gestart is : haar prachtige jonge ferro merrie @ work.
Dus Linda86 is dat bij jou thuis die foto´s ?

DL_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 22:34

gezellig! laten we dat maar doen jaa linda is dat bij jou thuis?

p.s kijk ook even bij mijn nieuwe topic Verola T OHZ

Lienemien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:07

Ik vind dat je hem iets meer naar je hand toe moet rijden, je blokkeerd hem te veel naar mijn mening, maar wie ben ik, en wat heb ik nou gezien?? ( maar van ieder commentaar kan je iets leren, waar je het wel of niet mee eens bent en dat kun je weer gebruiken, en zo leer je van iedereen wat)
Ik vind het verder een heel mooi paard, en hoop dat je rustig met haar aan doet, dan komt het zeker goed!

oryantje

Re: Jonge Ferro merrie at work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:34

ik vindt het echt een super mooi beestje
met goeie begeleiding komen jullie er wel
en dat laag rijden komt vanzelf wel hoor, je kan ook niet verwachten van een paardje die nog maar een maandje onder het zadel is meteen je hand op zoekt

zoals je al beschrijft ben je in je training al goed bezig met het belangrijkste,,,op zijn eigen benen laten lopen en vertouwen geven..
als ie dat eenmaal goed doet op zijn eigen beentjes lopen en hij heeft vertrouwen in je hand dan zakt ie van zelf met zijn hoofdje

paardje is op de fotos erg gespannen en daarom ziet het er nu nog opgekropt uit,als die ontspaning er is en het vertrouwen dan zal je hem vanzelf meer naar je hand toe kunnen rijden

succses!!!

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 09:25

Wow, Linda ze ziet er super uit zeg!

Wat betreft al het rijtechnische commentaar dat je al gekregen hebt, ik kan alleen maar zeggen dat jouw merrie een beestje is met een super sensibel karakter en een heel gevoelig mondje. Ik kan vanaf de foto's niet oordelen of je haar te veel vasthoudt en al dan niet op eigen benen laat lopen, maar volgens mij is het heel goed dat je haar in ieder geval naar voren wil houden en haar op eigen benen probeert te houden. Toevallig weet ik uit ervaring dat ze dan vanzelf naar je hand toekomt. Misschien zou je idd iets meer kunnen proberen daarin nog wat toe te staan, zodat ze de hals wat langer maakt en het neusje er iets meer uit houdt. Succes!

Linda86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 18:01

pieternel schreef:
@ Linda86 super leuke merrie heb je. loopt ook lekker. Mooie omgeving, is dat bij jou thuis ?

@DresslOver, Jij hebt ook een hele mooie merrie, mooi hoofdje heeft ze.
Heb jullie een manege thuis ?

Ik las in je profiel dat je al 12 !! jaar rijdt ??? Maar bij het voorstellen zeg je dat je 15 bent. Is dat een foutje in je profiel, of misschien hebben je ouders wel een manege en was je er met 3 jaar wel lekker vroeg bij.

Ja, ik heb m'n paardjes aan huis staan!
Achter ons huis ligt een natuurgebied, zeker met dit weer is het daar prachtig !