Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Renske20 schreef:idd, voral ook omdat die kinderen door de week op het internaat zitten(zoiets las is?) en dus zelf alleen in t weekend kunnen rijden
koop er dan een leuke wat rustigere pony voor, dat zou stukken makkelijker gaan denk ik en is voor de kinderen ook leuker
K ga me niet te veel uitspreken omdat ik die mensen niet moet zwart maken op internet maar laat ik het daarbij houden: je hebt mensen die belang hechten aan het karakter van het paard en je hebt mensen die belang hechten aan het uitzicht van het paard en de "geste" die er bij hoort ..
MissJ schreef:Met 1 groot verschil Bombarie:
Op grand prix niveau rijden mensen die weten wat ze in handen hebben en met dergelijke bitten om kunnen gaan.
MissJ schreef:Met 1 groot verschil Bombarie:
Op grand prix niveau rijden mensen die weten wat ze in handen hebben en met dergelijke bitten om kunnen gaan.
dat er ook bijgezetCitaat:maar zorg inderdaad wel dat je met een scherper bit rustig met je handen bent, óf je dat bent kan ik niet beoordelen vanaf een plaatje

Vooral mooi hoofdje! 
Veel succes er veder mee! lammiej schreef:Je rijd hem netje alleen je steekt je tenen echt heel erg af probeer ze naar binnen te houden voor de erst hele leuke combi leuker dan de eigenaar als ik eerlijk ben maarja veel succes verder
Maar ze ziet haar paardje wel graag hoor ..

irish_lady schreef:Ik vind het er erg netjes uitzien, vergeet niet dat dit een pessoa bit is die een stangwerking heeft, maar als enige stangbit geen kinketting om het geheel stabiel te houden. Hierdoor lijkt het al snel of de ruiter enorm trekt doordat de scharen zoveel vrijheid hebben dat ze al snel naar achteren trekken.
princess69 schreef:irish_lady schreef:Ik vind het er erg netjes uitzien, vergeet niet dat dit een pessoa bit is die een stangwerking heeft, maar als enige stangbit geen kinketting om het geheel stabiel te houden. Hierdoor lijkt het al snel of de ruiter enorm trekt doordat de scharen zoveel vrijheid hebben dat ze al snel naar achteren trekken.
Danku voor reactie![]()
Ik vind eerlijk gezegd ook dat het op de foto's lijk dat ik soms erg hard trek maar tijdens het rijden heb ik echt niet dat gevoel..

Nikske schreef:mooj paardje en dat bit valt ook wel weer mee als je er een beetje normaal mee omgaat zeker dus veel succes ennuh dat dekje is echt te ruig![]()