ik blijf hem helemaal geweldig vinden!, heb hem ook op marktplaats gezien kan dat? ik vind het echt jammer dat ik op dit moment het geld en de plaats niet heb
ik vind het echt een kwijlbeest
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik blijf hem helemaal geweldig vinden!, heb hem ook op marktplaats gezien kan dat? ik vind het echt jammer dat ik op dit moment het geld en de plaats niet heb
ik vind het echt een kwijlbeest

jordan1 schreef:Vergeet niet jullie hebben allemaal makkelijk praten, het is een paard van 1.68 met alleen maar volbloed in zijn lijn.

ijslanderfan schreef:wauw, fantastisch paard! Hij word wel erg in de krul getrokken zeg... maar springen ziet er goed uit!
Verder heb ik geen commentaar meer. Alle commentaar is al gegeven.
kimmie261 schreef:Oke,Lazlo zag dat hij mocht springen en werd echt vreselijk heet...het liefst was hij volle rengalop weggevlogen,franny zetten hem daarvoor een paar keer op de rem,waardoor hij door zijn heetheid,dan maar in piaffe ging staan...om toch maar een vorm van voorwaarts te houden voor zichzelf...
doordat hij zo heet was,een soort van strakke bom onder haar,heeft ze hem dus ook dieper ingesteld.De piaffe was dus een NIET gereden oefening,maar liet hij zelf zien,en daar maakte ik net een foto van...
yordi schreef:wat je moi vindt he:S
kijk als je gaat springen moet je je handen naar voren doen en niet als een mogool naar onder en achteren trekken das echt zielig ga danniet springen ofzo daaaaaaaagg trutjeeee