Frappa@work op Lazlo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

little_angel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 22:00

daar issie weer!! ik blijf hem helemaal geweldig vinden!, heb hem ook op marktplaats gezien kan dat? ik vind het echt jammer dat ik op dit moment het geld en de plaats niet heb ik vind het echt een kwijlbeest

luxje

Re: Frappa@work op Lazlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 23:11

voor de eerste keer op zo'n heet paard, ik vind het knap. ziet er nog redelijk uit. het zou idd wat mooier zijn als zijn neusje er iets meer uitkomt, maar ik kan me voorstellen, dat als je de keus hebt tussen ontploffen en wat dieper rijden, je dan toch voor het dieper rijden kiest
paard bukt mooi op de sprong, ook hier zou iets meer teugel fijner zijn

het volgende stoorde me wel een beetje
jordan1 schreef:
Vergeet niet jullie hebben allemaal makkelijk praten, het is een paard van 1.68 met alleen maar volbloed in zijn lijn.

het is niet alleen maar volbloed, de volbloeden zitten toch iets verder naar achter in de lijn
en niet alle volbloeden zijn heet, zelfs een koudbloed kan heet zijn
dus dit punt snapte ik niet zo goed

Krullebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 11:20

Iets meer bij je houden tijdens het springen. Wel een super leuk paard zeg!!

Esther_Ziezo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 11:26

Mooi paard..

Dresuur en springen hij kan het alle twee heel goed en mooi

chiroety

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:19

haha heb hem op kapaza zien staan vond het toen al een kwijl paardje echt zooo mooi

op somige foto's zit de amozone wel wat naarvoor
en over dat een beetje diep lopen is er al iets gezegt
verder leuke foto's

Nikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 18:38

heel mooj paardje vind vooral de foto van de piaffe erg mooj maar je moet inderdaad wat meer meegaan met je handen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 15:19

leuke foto's erg leuk paard denk dat ie vast snel een nieuw baasje heeft

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:22

wauw, fantastisch paard! Hij word wel erg in de krul getrokken zeg... maar springen ziet er goed uit!

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:34

ijslanderfan schreef:
wauw, fantastisch paard! Hij word wel erg in de krul getrokken zeg... maar springen ziet er goed uit!

misschien moest je eerst eens het topic doorlezen voordat je een reactie geeft van in de krul getrokken?

Wow wat is Lazlo veranderd zeg! Prachtig beestje is het toch!

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:05

yow,
Eerst en vooral op de ruiter: ik wil gene comentara geven omdat ik ook niet perfect ben maar: met het springen je handen niet zo naar beneden drukken maar hoger houden (is een tip maar weet niet hoe je het moet doen ik doe dit uit mijn eigen).Alhoewel het een dressuurzadel is heb nog nooit met zo'n zadel gesprongen alleen maar met springzadels en VZH-zadels.
Verder hou ik mijn mond omdat ik ,zoals ik al gezegt heb, niet perfect ben, en ik ken het paardje niet dus je kunt niet oordelen ook omdat het je eerste keer is. Op een ander paardje kan het misschien zijn dat je perfect rijdt.
Op het paardje: Omdat ze zeggen dat het paard nogal heet is kun je niet verwachten dat het perfect springt! Als ze heet zijn dan gaan ze ook rapper onstuimig springen! (dit is mijn oordel en heb het zelf al meegemaakt).
Ik hoop dat je snel een goede koper vind die hem de liefde kan schenken die hij nodig heeft.
(ps: aan de TS heb je een pm gestuurd)
greetz
amyke
(SOMMIGE REACTIES ZIJN GEWOON TE ERG NIET IEDEREEN IS PERFECT ZELFS ANKY NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Opie1991

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:42

Wij, Fran en ik springen om de week in de springles mee gewoon met ons dressuurzadel. In het begin moest ik daar aan wennen maar naarmate je zelf meer stabiliteit krijgt en je goed over de sprong gaat merk je er eigenlijk niet zoveel van.

P.S. wij leren van onze instructeur juist je handen laag te houden als je springt ????????

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 22:47

Ja, je kunt je handen wel laag houden, maar je moet wel goed meegeven met zijn mond Verder heb ik geen commentaar meer. Alle commentaar is al gegeven.

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:56

Ik ga me voor de rest nergens over uit laten,maar waarom aan piaffe beginnen als er nog een hoop problemen zijn?

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:59

hij stond in piaffe omdat hij zo vreselijk heet was,dus we beginnen nergens aan,hij bood het die dag vanzelf aan...

en toevallig maakte ik er een foto van!!

Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:09

ik vind het jammer dat j hem niet echt de ruimte geeft in zijn hals..zo bolt hij zn rug ook niet echt! en als ie dat wel doet, komt die piaffe er ook beter uit *(naar mijn ervaring) kan hij zn benen beter er onder zetten..maar verder wel een leuk paard hoor

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 09:16

Oke,Lazlo zag dat hij mocht springen en werd echt vreselijk heet...het liefst was hij volle rengalop weggevlogen,franny zetten hem daarvoor een paar keer op de rem,waardoor hij door zijn heetheid,dan maar in piaffe ging staan...om toch maar een vorm van voorwaarts te houden voor zichzelf...

doordat hij zo heet was,een soort van strakke bom onder haar,heeft ze hem dus ook dieper ingesteld.De piaffe was dus een NIET gereden oefening,maar liet hij zelf zien,en daar maakte ik net een foto van...

Intervarno

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:16

kimmie261 schreef:
Oke,Lazlo zag dat hij mocht springen en werd echt vreselijk heet...het liefst was hij volle rengalop weggevlogen,franny zetten hem daarvoor een paar keer op de rem,waardoor hij door zijn heetheid,dan maar in piaffe ging staan...om toch maar een vorm van voorwaarts te houden voor zichzelf...

doordat hij zo heet was,een soort van strakke bom onder haar,heeft ze hem dus ook dieper ingesteld.De piaffe was dus een NIET gereden oefening,maar liet hij zelf zien,en daar maakte ik net een foto van...

Heet zo'n "piaffe" dan niet gewoon dribbelen?

Missymerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:19

Ik vind dat je je pony wel wat meer ruimte mag geven.. hij kan geen kant op en ze hals mooi lang aan de teugel maken zit er ook niet in! Ik vind ookal wil hij in volle rengalop weg.. toch je handen naar voren moet doen en niet je handen naar beneden moet trekken zodat hij naar beneden word getrokken, zo raakt hij uit balans. Als je weet dat hij dat doet.. Spring dan gewoon NIET!! ik vind dit namelijk TE zielig..

yordi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:20

wat je moi vindt he:S
kijk als je gaat springen moet je je handen naar voren doen en niet als een mogool naar onder en achteren trekken das echt zielig ga danniet springen ofzo daaaaaaaagg trutjeeee

amyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:22

yordi schreef:
wat je moi vindt he:S
kijk als je gaat springen moet je je handen naar voren doen en niet als een mogool naar onder en achteren trekken das echt zielig ga danniet springen ofzo daaaaaaaagg trutjeeee

Misschien ene beetje op je woorden letten en niet heel het topic verzieken door jouw praat!!!
En lezen doet wonderen of moet je terug naar d ekleuterklas

yordi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:25

sorry hoor maar der hebben meer mensen daar commentaarop zelfs me moeder zei het dat je je handen naar voren moest doen nou sorry hoor zeg al niks meer

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:30

Als je alles leest weet je hoe het komt hoe ze zo springt!

kimmie261

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 17:35

o,o,de kindercreche is leeggelopen,krijgen we dit commentaar!!!

Intervarno,tuurlijk is dit op de plaats dribbelen,de foto was ook niet bedoeld dat ik er 1 van maakte (niet bewust van zijn dribbelen foto's aan het maken),maar bij het bekijken zag ie er wel stoer uit....

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:36

Sorry kimmie261: kon het gewoon ff niet meer lezen, kwil bedoele lezen is zo moeilijk niet hé :p

Missymerel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:37

Ik vind dat je je pony wel wat meer ruimte mag geven.. hij kan geen kant op en ze hals mooi lang aan de teugel maken zit er ook niet in! Ik vind ookal wil hij in volle rengalop weg.. toch je handen naar voren moet doen en niet je handen naar beneden moet trekken zodat hij naar beneden word getrokken, zo raakt hij uit balans. Als je weet dat hij dat doet.. Spring dan gewoon NIET!! ik vind dit namelijk TE zielig..