Ed @ work (zz licht)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

goofyM

Re: Ed @ work (zz licht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 12:56

ok, ben nu officieel jaloers! hahaha, nee hoor! (beetje maar dan).
zoals al meerdere hebben gezegd... ik moet nog veeeeeel oefenen!
ziet er super goed uit hoor!

AnneG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:23

Sfiejj schreef:
Wat een super mooi paard en een super mooie combinatie. Ik vind alleen wel dat lijkt dat het paard toch op de 1 of andere manier uit elkaar loopt. Maar dat kan aan mij liggen. Volgens mij is het paard ook aardig lang.. Verder ziet het er mooi uit

Hij is zeker niet lang, alleen heel groot (1.80) Maar gelukkig oogt ie niet als zo'n groot paard (behalve als ik er naast sta )

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:16

tenen naar binnen

Zonder gekheid... ziet er harstikke netjes uit!

karijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:48

@chalotje: even een korte toelichting op mijn eerdere berichtje: op de tweede foto vind ik hem iets te recht in de hals/hoofdhouding. Als het neusje er iets meer uit was geweest op dat moment, was de hals wat ronder geweest waardoor je ook wat meer front kan maken. Bij nadere beschouwing loopt hij niet op de voorhand maar op de andere foto's zie je dat hij meer op de achterhand is en op de tweede foto minder. Ik vind het verder wel een mooi paard. Ik houd wel van die grote jongens.

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:10

Ah!
Mooooie combi!
Het ziet er goed uit, al mag je paardje van mij iets breder worden, maarja, das persoonlijke smaak!
Ik kan zo niks over het rijden zeggen, dan zou ik het moeten zien, maar ik denk dat het wel goed zit!

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 14:42

Een woord: WOW

AnneG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:45

karijn schreef:
@chalotje: even een korte toelichting op mijn eerdere berichtje: op de tweede foto vind ik hem iets te recht in de hals/hoofdhouding. Als het neusje er iets meer uit was geweest op dat moment, was de hals wat ronder geweest waardoor je ook wat meer front kan maken. Bij nadere beschouwing loopt hij niet op de voorhand maar op de andere foto's zie je dat hij meer op de achterhand is en op de tweede foto minder. Ik vind het verder wel een mooi paard. Ik houd wel van die grote jongens.

Daar heb je wel een beetje gelijk in eigenlijk. Ik dacht eerst dat je bedoelde dat ie op de voorhand zou lopen, maar dat doet ie op die foto juist helemaal niet. Maar de halshouding is daar inderdaad niet het mooist.

Yannicke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:03

mooi paard met goed achterbeengebruik! nog veel succes ermee!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:49

Wauw wat een gave foto's zeg! Ziet er goed uit!