"Ja ik stap wel op Beau hoor.."

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 17:18

Zep schreef:
Mijn hemel

kinderen horen met pony's te spelen. Daar word je een handige ruiter van want je leert hoe pony's reageren!

Ik heb dit soort dingen vroeger honderd keer gedaan en heb er ook honderd keer naast gelegen. Lachen man!

Spelen jullie lekker verder met je pony, en hou plezier met je beestje Zie dit 100 keer liever dan een in elkaar getrokken pony in een binnenbaan die 's winters het daglicht amper ziet.

Helemaal mee eens

Moirsa

Re: "Ja ik stap wel op Beau hoor.."

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:09

Sorane schreef:
Afbeelding

Citaat:
dit meisje heeft een hele zachte en stille hand, niks mis mee!!

Leg uit!

dit is wel laf he
Je ziet dat de pony fris is!! je ziet ook dat ze zonder zadel rijd!!
als je pony 1 rare sprong maakt enje glijd wat na achter heb je dat nog al snel...

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:12

Ik ging ook altijd in de bak op sam zitten,,, en crossen maar!!!!
Dat is toch leuk!!
En je leert er erg goed van rijden,,, ik ben de jongste in mijn les,,, en ik ben 11 jaar en rij al bij de hoog gevorderen,,, en ik heb nooit een eigen pony gehad,,, en altijd maar 1x per week les...
En daar door krijg je evenwicht...

julie zijn gewoon zo bekakt dat julie niet zonder zadel kunnen

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:58

Pfff bokt is weer bezig hoor...
Ik vind t leuke foto's, lol met je knol toch
ik denk ook niet dat het paard er erg veel trauma's aan over zal houden
En dat te groot valt wel mee, ik heb hier wel eens erger gezien...

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:06

En daar gaan we weer !

Vind het een pittige pony, mijn paard wordt ook iets te vrolijk van dit koude weer

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:07

Ik vind het ook leuke foto's!

Lekker zo doorhobbelen! Heb ik ook vaak zat gedaan..en je leert er alleen maar van!

Wel knap dat je bleef zitten!

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:24

Hier krijg je een vaste zit van!
Ag, ponytje beetje fris, meiden lol, wat maakt het uit!
Tja, geen cap.

kippie17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:56

Leuke foto's! Genieten jullie maar lekker van je pony en de dingen die jullie doen!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:02

Sorane schreef:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=RBRTCXSN[/img]

Citaat:
dit meisje heeft een hele zachte en stille hand, niks mis mee!!

Leg uit!

Nou zoals je op deze foto goed kan zien staat de pony net op het punt omlaag te duiken en een lekkere bokke sprong te maken. Het ruitertje probeert dat uiteraard tegen te gaan en dat geeft deze moment opname. Ze zal best een hele zachte hand hebben, maar op zo'n moment hangt iedereen in de teugels (of liggen ze er al naast) dus het is maar goed dat ze geen bit in hebben

Dat ze geen cap op hebben is onverstandig, dat weten ze zelf ook.

Het feit dat ze zonder zadel en met een halster op een frisse pony gaan zitten is juist uitermate slim!
Want als het dier nu een bit in had gehad had het (dan wel arme) paardje veelste veel druk in haar mond gehad. Nu komt die druk hoog op de neus, wat geen zeer doet, zeker niet met een breed halster.
Zonder zadel krijgen de meiden teminste een goed zit, én, als ze erafvallen, kunnen ze iig niet in de beugels blijven hangen

En het is geen gemene-alleen-maar-bokkende pony hoor, het dier gaf 3 bokjes, en dat is het enige waar ze fotos van hebben geplaatst, dat is nou eenmaal veel leuker als al die fotos waar het goed gaat

En Jiehaaa heeft gelijk, een val van een kleine pony is altijg lager als die van een paard van 1.80, dus als je op dezelfde manier valt is het van een kleine pony altijd minder erg. Dus met een beetje kansbereking kan je dus ook stellen dat je van een kleine pony in een meerderheid van de gevallen minder hard valt dan van een groot paard.

Sorane schreef:
Het ging erom dat je van een pony zachtjes valt. Tja maak dat de ouders van dat meisje wat ooit een doodsmak gemaakt heeft een wijs.

Nee, dat zei ze niet, Ze zei dat je, als je van een pony afvalt, het meestal minder hard aankomt dan dat je van een paard afvalt. Je moet niet woorden verdraaien.
Natuurlijk kan je van een pony een doodsmak maken, dat is ook nooit anders beweert.

ushi schreef:
Nouja , ben het opzich wel met Sorane eens (ook voor het eerst:P) Vind dat de rem toch niet de teugels zijn. Verder is het een leuke pony!

Dan wil ik wel zien hoe jij je paard stopt als die er met je vandoor gaat
En behalve dat, ze gebruikt hem ook niet als rem, maar als een middel om de bokke sprong te stoppen of te verminderen

Wat een ontzettend stoere pony

superlise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 21:38

leuke foto's
en leuke pony!!
lekker lol hebben met je paardje

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:23

leuke pony

Ik heb het vroeger ook gedaan(sterker nog ik doe het nog steeds )

paddie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 22:47

Bokt weer hoor..

Als die meisjes er vanaf vallen, betalen ze er zelf wel een prijs voor..dus laat hun gewoon dingen uitproberen, dat is toch het leuke van een pony?

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 23:43

Toydoll schreef:
En Jiehaaa heeft gelijk, een val van een kleine pony is altijg lager als die van een paard van 1.80, dus als je op dezelfde manier valt is het van een kleine pony altijd minder erg. Dus met een beetje kansbereking kan je dus ook stellen dat je van een kleine pony in een meerderheid van de gevallen minder hard valt dan van een groot paard.

Sorane schreef:
Het ging erom dat je van een pony zachtjes valt. Tja maak dat de ouders van dat meisje wat ooit een doodsmak gemaakt heeft een wijs.

Nee, dat zei ze niet, Ze zei dat je, als je van een pony afvalt, het meestal minder hard aankomt dan dat je van een paard afvalt. Je moet niet woorden verdraaien.
Natuurlijk kan je van een pony een doodsmak maken, dat is ook nooit anders beweert.

Toydoll, bedankt!

Ik begon al bijna te denken dat ik gek ben!

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 00:20

ik rij nooit met cap en zelfsw mijn hete fries rij ik met halster en touw

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 01:09

Sorane schreef:
Is kritiek geven dan iets waar echt maar HEEL weinig mensen tegen kunnen?

Het is dat ik beter weet anders zou je denken dat het een Nunspeets kwaaltje is.

ik kan best tegen kritiek!! kom maar op, kijk in mn profiel op mn site of in al mn tropic's...
vertel je verhaal dan maar...
Jij geeft kritiek maar is niet opbouwend en je wilt perse je zin hebben..
foto's zijn MOMENT opnamens..
Maar goed als jij het tegendeel de heletijd beweerd stuur me dan even foto's van jouw rijkunsten!!??
Zelfs Anky v Grunsven heeft nog les en leerd steeds bij dus je stelling dat je pas kan paard rijden wanneer je samen met je paard het doel hebt bereikt is banketstaaf.. denk toch wel dat Anky heel wat doelen heeft bereikt en nog lest, toch???
laat die kids gewoon schik hebben met dat ponytje.. En als je alles zoveel beter weet, waarom vraag je niet aan die meiden of jij er even met halster op mag gaan zitten?? Als dat niet mag heb ik er nog wel een voor je in de aanbieding, zeg maar waar je hem hebben wilt en ik kom met hem desnoods naar je toe, zal toch graag willen zien hoe jij in de teugels hangt als hij gaat bokken... precies hetzelfde als dit meisje en dat heeft niks te maken met wel of geen zachte hand...
Ik ben nou een poosje niet op dit tropic geweest en het doet me verdriet dat je nog steeds die kids loopt af te zieken met je beter weter taal!!
je snapt het niet he?? lees eens goed naar al het kritiek wat je van de mede bokkers krijgt, en dan beweer je zeker dat wij als andere bokkers ook of niet kunnen rijden en een te harde hand hebben???
het leven draaid niet allleen om jouw stelling, er zijn meerdere dingen die het leven boeiend kunnen maken behalve het eeuwige gezeur van jou... dram niet door totdat je je zin hebt, van de meeste bokkers krijg je die toch niet!!

Meiden, nog heel veel leuke frisse bokjes met je pony hihihi

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 12:50

wie veilig rijd, rijd niet

En een keertje lol met je knol is ookwel leuk

Kaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:05

Sorane schreef:
Is kritiek geven dan iets waar echt maar HEEL weinig mensen tegen kunnen?

ik vraag me af wie hier niet tegen kritiek kan....

Maar goed..wie ben ik..
lekker doorhobbelen meiden

CK88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:12

ach kom zeg, iedereen heeft een ponytijd gehad.

Ik reed in vakantiepark collendoorn de hele dag ongezadeld met pony's over de zandpaden, hele stukken galoperen zonder eraan te denken dat de pony's ook soms moest stappen en dat ze niet zomaar uit galop ergens stil kan zetten...

Zulke dingen doe je niet bewust op die leeftijd. en dit ziet er echt meer als onschuldig uit.

Marigold

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:21

leuke pony zeg en ik vind jullie eigenlijk niet te groot ofzo hoor of ligt dat aan mij..
leuk he dat karakter van die welshjes

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 20:24

bedankt voor alle reacties
ja ze is inderdaad een welsh, en kan aardig eigenwijs wezen!

Nienke_a

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:57

ik vind het zelf wel leuk wat jullie doen, gewoon lekker rijden, maar ik hoop niet dat je pony door het gebonk rugpijn krijgt

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:52

Dan moet hij maar niet gaan bokken!!! Leuk hoor meiden. Lekker spelen met je pony!!! Iedereen weet het hier zo goed en we hebben allemaal wel eens zoiets gedaan.

Sall

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:00

Zep schreef:
Mijn hemel

kinderen horen met pony's te spelen. Daar word je een handige ruiter van want je leert hoe pony's reageren!

Ik heb dit soort dingen vroeger honderd keer gedaan en heb er ook honderd keer naast gelegen. Lachen man!

Spelen jullie lekker verder met je pony, en hou plezier met je beestje Zie dit 100 keer liever dan een in elkaar getrokken pony in een binnenbaan die 's winters het daglicht amper ziet.

*aanbid smiley*

@ TS, Wat een onwijs leuke pony!!

Linda_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:51

OOps, dan ben ik al helemaal onverantwoord bezig Ik ging zonder cap, zonder hoofdstel/zadel met halstertje voor de eerste keer op mijn pony zitten ook nog midden op de weg.
Het ligt er gewoon aan of je het zelf verantwoordelijk vind. Je weet zelf vast wel hoe snel je eraf zal liggen. Ze zullen echt niet voor hun lol hun nek willen breken

Leuke pony!

Curly85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:57

leuke ponytijd hebben meiden! Zou misschien een cap opdoen want ook ik krijg en onverantwoord gevoel maar ja als ik dan naar mijn verleden (tjees klinkt oud als 20-jarige) kijk heb ik hetzelfdce gedaan, gewoon het vertrouwen hebben, geniet ervan je wordt vanzelf wijs hahaha