ik vind je heel rustig zitten, ontspannen, heel natuurlijk. soms mag je iets rechterop zitten, maar ik vind je houding over het algemeen heel mooi.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fun_Fun schreef:Op zulke types val ik wel, wat een mooi paard.
Je houding ziet er super uit, je drukt je hakken goed uit, je hebt je handen recht op!
Jammer dat je hem niet start (dat begrijp ik uit het verhaaltje?), je hebt dan wel een blikvanger
Ook de combinatie vind ik prima bij elkaar passen!, hoe groot is hij/zij?
Succes met hem!, gaat vast lukken.

Nikitaatje schreef:echt een mooi beestje om te zien.. maar klopt het dat hij te koop staat want volgens mij heb ik hem zien staan op sporthorses?

! 
Easterlover schreef:Zo , wat een aparte/ mooie kruising zeg!
Echt een gave pony hoor!
Rij je er ook wedstrijd mee? zo nee: doen doen!
en heel erg lief.
switchx schreef:wat een leuke pony, kan ook goed lopen! Jou houding is wel goed hoor.
ambertje1 schreef:Bekende foto's.....![]()
Je mag echt heel erg blij en trots zijn dat je Max mag rijden en zo vaak als je zelf wilt.
Hij is echt heel erg gaafen heel erg lief.
Je past echt heel erg goed bij hem.
Nog veel plezier met hem enne succes vanmiddag!!!![]()
Kus je zus

ambertjuhh schreef:Nikitaatje schreef:echt een mooi beestje om te zien.. maar klopt het dat hij te koop staat want volgens mij heb ik hem zien staan op sporthorses?
nee hij is niet te koop!

(zal wel lukken denk ik) 
tesss schreef:zo, dat is snel gegaan! in dat geval wens ik jullie heel erg veel plezier met hem(zal wel lukken denk ik)
Sodera schreef:wow.... Ik had niet gedacht dat het er zo uit kon zien, n Fries x Arabier!!
Die korte manen zijn juist mooi, op concours met roosjes.. Is 10 keer mooier, komt zn nek ook mooier mee uit!!
Je houding is netjes! Probeer idd alleen dat neusje er een beetje uit te rijden!!

hij loopt heel mooi