Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

talented

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:42

Renske20 schreef:
talented schreef:
Vind het wel een leuk dier maar als je er voor de eerste keer op zit, en zelf ook weet dat het beter kan, waarom plaats je deze foto's/filmpjes dan?

waarom zou ze ze niet plaatsen? ze zit er netjes op en heeft het paard leuk aan het lopen
tuurlijk kan het allemaal nog een stuk beter en dat kan ook niet anders want 1) ze zit er voor het eerst op en 2) bij het paard moet zelf alles nog beter bevestigd worden
maar dit zijn trainingsfoto's, waarom zou je die niet plaatsen?
als iedereen pas foto's 'mag' plaatsen als het allemaal perfect zou gaan, zou het op HAW wel errug leeg worden denk ik

Ho ho, dat sugereer ik niet! Ik vraag me alleen af waarom ze foto's plaatst van het rijden op andermans paard, en dan nog wel voor de eerste keer! Ik zit niet te zeuren over het wel of niet ondertreden van de achterhand, dat laat ik hier aan andere over!

Liins

Re: Jong, super talentvol toekomstpaard in training *Veel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:47

Wat een super mooie uitgestrekte draf.. misschien kun je betere foto's plaatsen van overdag!

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:47

@ Talented daar geldt eigenlijk hetzelfde voor waarom zou ze ze niet plaatsen? ze rijd hem netjes en het is toch leuk om dan foto's te laten zien?
hier hebben ook foto's van oa vonneke en stalleke enzo gestaan die voor het eerst op Q zaten, en dan kan je niet verwachten dat Q meteen op Z niveau loopt, maar toch zaten er hele leuke foto's bij die dus ook hier op HAW hebben gestaan

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:52

Who, super beenwerking zeg.
Ik zie er zeker wel een talent in.

randy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:54

He daar heb je de schoonmama van Voice!
Wat is het toch een knapperd.

Theake

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:56

Mooi paard zeg!! En wat leuk dat je er mee mocht rijden, ik vind dat het er erg goed uitziet voor de eerste keer!! Super zelfs

_Kalinka_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:02

Leuk paardje zeg !!
Jammer dat de foto's zo donker zijn
Maar loop heel erg mooi

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:06

Ik ben het voor een deel met talented eens. Ik sanp namelijk niet waarom je (jullie) elke keer foto's/filmpjes plaatsen en commentaar vragen maar uiteindelijk helemaal niet tegen kritiek kunnen. Leer er dan een keer van! Jullie zeggen dat je geen Anky's zijn maar voelen zich zowel en dit merk ik niet alleen via bokt. Verder is het een leuk paardje om te zien.

Zoro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:07

Ik sluit me bij Michelle85 aan, maar door trainen kan er heel veel aan een paard vernaderd worden maar dan moet het paard goed trainen.. verder zie ik er wel een goed paard in na tijdje goed trainen op achterhand want die vind ik ook wat te slap en sloom, mag actiever.. en over dat je het niet serieus neemt, dat moet je zelf weten maar mensen geven ook alleen maar hun mening en vind dat jullie er raar op reageren als mensen hun mening geven als het niet positief is, maar zal er verder niet op ingaan..
Ik ben zeer benieuwd hoe die zich ontwikkeld.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:07

Sodeju! wat kan dat dier lopen zeg! je zit er zeker goed op voor de eerste keer! vind het al knap wat je van hem gedaan krijgt de eerste keer! Echt top!

xCarlyx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:08

@ mywayzidane: helemaal mee eens:)

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:15

daar ben ik heel blij mee word nogal ziek van. Je vraagt commentaar of je vraagt het niet!!

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:20

En trouwens zo achter loopt ze niet. de meeste mensen rijden hun paard in en zetten hem verolgens nog een jaar op de wei. Hoe vaak word dit wel niet gedaan dus zo achter loopt ze niet. Ik vind het jammer dat jullie alles proberen te verdedigen als er mensen commentaar/tips geven.

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:36

He allemaal leuk al die reacties, maar ik vind hem op de filmpjes niet zo uitkomen als thuis..., maar het is echt een geweldig dier...... en michelle jij bent wel heel duidelijk.Kan dat dit jou mening is maar wij weten beter...
En Talented.. volgens mij ben jij beter als anky, want jij hebt altijd op alles en iedereen wat aan te merken.

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:56

Allemaal monden dicht over dat achterbeen
wedden dat niemand volgens jaar nog commentaar heeft als er foto's op HAW worden geplaatst
Geweldige knol, heel veel succes ermee!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:04

gigelo schreef:
He allemaal leuk al die reacties, maar ik vind hem op de filmpjes niet zo uitkomen als thuis..., maar het is echt een geweldig dier...... en michelle jij bent wel heel duidelijk.Kan dat dit jou mening is maar wij weten beter...
En Talented.. volgens mij ben jij beter als anky, want jij hebt altijd op alles en iedereen wat aan te merken.

dus jij suggereert dat Anky op iedereen commentaar heeft...

en als iemand filmpjes op bokt zet dan krijg je ook wel eens kritiek... zelfs anky wordt nog elke dag verrot gescholden door sjef. niks mis mee toch, zonder commentaar blijf je op het zelfde niveau hangen...

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:24

Als je goed leest zeg ik niet dat anky overal ergens iets op aan te merken heeft, maar wel dat er tot nu nog niemand beter is als anky op dit forum.
en heb niks tegen het kritiek hoor allleen zijn het wel altijd dezelfde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:25

Als je goed leest zeg ik niet dat anky overal ergens iets op aan te merken heeft, maar wel dat er tot nu nog niemand beter is als anky op dit forum.
en heb niks tegen het kritiek hoor allleen zijn het wel altijd dezelfde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gigeloJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:26

Foutje mijn computer is een beetje traag dus heb per ongeluk 2 x verzonden

IlonaS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:34

zelfde niveau hangen??? Dit paard wordt rustig aan naar het z getraind en ik accepteer heel goed kritiek,maar ik heb maar een trainer en daar geloof ik in en daar neem ik ook echt iets van aan,en misschien begrijp ik de site bok niet helemaal,maar ik plaats foto's of filmpjes omdat ik trots op mijn beesten ben en niet om zo'n negatief commantaar te krijgen!!! en van foto's kun je zo weinig zeggen het is maar een moment opname! Ik zal nooit niemand openbaar zo afzeiken! Ik probeer voor iedereen toch iets positiefs te zien ongeacht welk niveau iemand rijdt!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:36

Wederom een boeiende discussie... * kuch *

Maar goed, ik vind het een mooi paard, loopt al netjes voor zo kort onder het zadel te zijn, vind alleen dat hij zijn rug een beetje wegdrukt.. maar het oogt al netjes! Veel succes ermee!
Laatst bijgewerkt door Sannum op 18-01-06 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:36

Zoro schreef:
Ik sluit me bij Michelle85 aan, maar door trainen kan er heel veel aan een paard vernaderd worden maar dan moet het paard goed trainen.. verder zie ik er wel een goed paard in na tijdje goed trainen op achterhand want die vind ik ook wat te slap en sloom, mag actiever.. en over dat je het niet serieus neemt, dat moet je zelf weten maar mensen geven ook alleen maar hun mening en vind dat jullie er raar op reageren als mensen hun mening geven als het niet positief is, maar zal er verder niet op ingaan..
Ik ben zeer benieuwd hoe die zich ontwikkeld.

Kijk dat bedoel ik nou. Maar goed je vraagt om commentaar over het beeld van nu, dus dan krijg je het ook. Maar dat wil niet zeggen dat het met zeer goede training waarin heel veel gelet wordt op het achterbeen het niet goed zou kunnen komen. Maar zoals ik al gezegd hebt, je vroeg om commentaar. Meestal geef ik dat niet, nu gaf ik eerlijk mijn mening en dat wordt door enkelen gewaardeerd maar door het gros niet. Nogmaals succes ermee!

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:39

het had ook niets met jou te maken maar puur en alleen omdat ik vind dat je best mag zeggen tegen iemand die filmpjes plaats dat het paard meer vanuit het achterbeen mag bewegen...
en over dat op het zelfde niveau hangen, als je nooit commentaar krijgt, dan ben perfect!!! maar als ik dit paard zie dan kan er nog wel wat beter... maar omdat het een jong paard is vergeven we hem dat...

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:44

gigelo schreef:

Oke, over Talented: op iedereen is wel een puntje van kritiek aan te merken, dus daar moet je niet over zeuren. Talented heb ik meerdere keren zien rijden en dat doet ie goed en ja hij heeft er kijk op(goh wat ben ik weer positief)
Over michelle: ook zij heeft er veel kijk op. Dus val haar niet aan!
wij weten wel beter?? pffooeehh *ik hou wijs mn mond*

Iig ik ben het eens met Michelle en Talented en Rockey, ik zag de foto's vond het er zeker niet slecht uitzien(behalve t achterbeen, wat op ENKELE foto's achterblijft), maar toen zag ik de video's, die vielen me toch wel tegen, ik had *hoe zeg je dat* meer verwacht.*verder voeg ik me toe bij Michelle(dan hoef ik het niet nog een keer te herhalen)*
Trouwens over die achterstand, volgens mij valt dat best wel mee, ik zou m liever heel houden en er iets langer over doen, dan snel naar t Z en dan 'm op z'n 9e kapot hebben!
Veel succes ermee

daantjuhhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 22:49

Waar gaat dat voorbeen met dat paard heen?? hihi