van_aalst schreef:dit kunt u allemaal natuurlijk wel weten ja...
want u plaatst u zelf nu toch redelijk hoog door hier een mening te geven van iets waar u a niet bij was dus ook geen dergelijke mening kan uitlaten. (waar u vind van wel)
en u zogenoemde preek heeft nu niet een nuttige wetenschappelijk of feitenlijk oordeel geveld zodoende er dus weer alleen maar subjectieve oordelen ontstaan die dus nergens opslaan. en u probeert dat alleen maar opzij te schuiven door daar onder wat over te schrijven.
en u zegt dat u nooit lange berichten schrijft zonder onzin...
nou dan zeg ik u dit!!!
U PRAAT WEL HEEEEEEEEL VEEEEEEL VOOR IEMAND DIE WEINIG ZEGT!
en jij moet wat aan je nederlands gaan doen.
ik vind jou te groot voor die pony's. ik neem aan dat het eenmalig was, maar hou de pony wel in de gaten, in je enthousiasme kunnen er dingen gebeuren die de pony toch niet zo leuk vindt, terwijl jij je van geen kwaad bewust bent. je bent toch heel groot en het ziet er tamelijk ruig uit.
ga op rijlessen of rij je verder nooit paard?
kan me echt over opwinden, want ze kennen jullie niet! dus ze moeten geen oordelen vellen, 10 minuten op een shettenleven is weinig, en daar komt bij, ze worden daarna niet achterloos op stal/wei geknald waar ze het vervolgens uit kunnen zoeken.. maar naar behoren verzorgd..en NIET alleen na een bokpartij, maar altijd, 7 dagen per week!
:P
ik kreeg gelijk rillingen, OMG jij bent echt veel te groot! of ben je nou rond de 50 kilo ?

), maar op het moment dat je letterlijk je benen op de grond kan zetten en de pony kan eronder door lopen, dan ben je IMO te groot