Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(heb het topic even kort bekeken natuurlijk).
) maar beter een fijne bodem dan een grote bak met slechte bodem.Venetia schreef:Een attente lezer voor je had dat al uit mijn profiel gespiekt
ik was even nieuwsgierig of je nog meer foto's had en toen kwam ik ook de afstamming tegen

Heerlijk verzameld en impuls.
liza van loon schreef:
Nee serieus ziet er super uit, totaal geen spanning met uitzondering van die foto dat ie ff moet koekeloeren naar de buurvrouw.Heerlijk verzameld en impuls.
.
Anoukie schreef:Je hoeft niet meteen definitief naar de ZZ Licht, je mag Z2 blijven rijden als je ZZ Licht start (tot je 5 wp's hebt gereden in de ZZ Licht, dan moet je over). Gewoon proberen dus!
En Ursy: mooie foto's hoor! Je boft maar met zo'n instructrice!

sanne_ schreef:Ziet er heel netjes uit!
Ik krijg alleen wel een beetje het idee dat je niet helemaal lekker in je zadel zit. Je houding is erg netjes maar soms lijkt het of je contact met je zadel verliest, je moeite hebt om druk in het zadel te geven. Misschien dat je daarom bij het terugrijden ook wat naar achter gaat hangen en met doorvragen je hand wat hoog komt. Is je zadel misschien wat aan de grote kant?

Venetia schreef:sanne_ schreef:Ziet er heel netjes uit!
Ik krijg alleen wel een beetje het idee dat je niet helemaal lekker in je zadel zit. Je houding is erg netjes maar soms lijkt het of je contact met je zadel verliest, je moeite hebt om druk in het zadel te geven. Misschien dat je daarom bij het terugrijden ook wat naar achter gaat hangen en met doorvragen je hand wat hoog komt. Is je zadel misschien wat aan de grote kant?
Ik hoop niet dat het zadel te groot is, want ik heb het pas anderhalf jaar! Het klopt wel dat ik bij het terugrijden wat uit het zadel kom en helaas soms wat achterover hang, ik heb altijd het idee dat dat komt doordat hij soms wat teveel actie geeft in de middendraf, aan het zadel heb ik nog nooit gedacht eigenlijk! Het is een 17 inch zadel, dat is toch niet zo'n grote maat dacht ik?
Overigens wil ik eigenlijk wel een nieuw zadel voor mn jonge merrie, dit zadel past haar niet goed. Ik zat zelf te denken aan een prestige oid (omdat ik daar bij het passen van dit zadel al mee zat te twijfelen, het model leonardo toen).
De rest: leuk dat je even reageerde!