Sjors ziet er goed uit, ik hou hier wel van (maar dat was wel bekend in het dorp toch?
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 

. Anoukie schreef:Ik heb een hele mooie cap en die wil ik graag mooi houden, dus gaat hij alleen met wedstrijden en bosritten op![]()
.
. MissJ schreef:Daar is de capdiscussie weer.
Versie 465398.
Cap lijkt mij nog altijd een eigen keus.
Anouk is oud en ervaren genoeg om te beslissen of ze met of zonder cap, met of zonder slof wil rijden.
. Dat is nogal een lang verhaal, dus laat ik je dat maar besparen. Maar daarom "knup" ik er op koude dagen wel eens een slof om
.
Suziej schreef:Wat ik niet snap is dat je voor je eigen zekerheid er een slof aan knupt, en dan alsnog zonder cap gaat rijden. Kun je dan niet beter die slof in de kast laten en met cap gaan rijden? Maargoed, ik vind dat je de slof wel goed gebruikt, hij zit zeker niet te strak! Hij valt soms wel erg op de voorhand, maar dit kan ook een moment-opname zijn.
Het setje staat hem trouwens erg goed!
. Sjoert schreef:Maar mensen mogen er natuurlijk wel een opmerking over plaatsen.
Anoukie schreef:Tuurlijk, al staat er in mijn 1e bericht toch vrij duidelijk dat cap eigen keus is volgens mij.
Hij ziet er supergoed uit hoor.

. Altijd toch wel komisch om te zien hoeveel stof Sjors doet opwaaien (om wat voor reden dan ook)
.
Venetia schreef:Sjors is gewoon boeiend!

.
) je mooiste setje. Ben benieuwd wat je volgende kleur wordt, donkergroen heb je precies nog niet gehad