Olivier 1e x met Stang en Trens @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Olivier 1e x met Stang en Trens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 21:58

Ziet er super uit!! Die laatste foto is mooi.
Nog gefeliciteerd met je puntjes vandaag he

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 22:13

jaaa dank je! Ben er echt blij mee, al ging het geeneens erg lekker, maar goed, vorige keer verdiend niet gekregen, nu misschien minder verdiend en wel gekregen! 2e proef ging overigens wel lekker!

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 22:17

Vind het leuke foto's! het commentaar is inmiddels wel gegeven Volgens mij heb jij winstpunten gereden, want je stand staat nu op 6 Gefeliciteerd!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 01:07

Marjolein117 schreef:
Meteen toehappen, moehaha,
spreek je later in´The Hospital´.

Nee ff zonder dollen: vind het jammer dat mensen dat soort dingen niet serieus nemen, terwijl je tegenwoordig vaak hoort hoe het fout kan gaan. Het is niet alleen omdat ik jou het nou zag doen hoor, maar veel jongere kinderen op bokt zien het wel. En daarvan krijg je onverantwoord gedrag en een stijgend cijfer ongelukken.

Men moet er gewoon bewust van worden, was niet persoonlijk!

See you in the hospital? Been there, done it. Geloof me, als er iemand een cap zou moeten doen bij een paard zoals de mijne, ben ik het wel. En toch heb ik altijd zonder cap gereden. Ik heb zelfs een zeer ernstig ongeluk gehad met een ander paard, waarbij ik ook geen cap op had, en met mijn hoofd op de straat ben geklapt en mijn keel bijna doorgesneden was. En nu nog draag ik geen cap.

Blijf asjeblieft niet doorzeuren in topics bij mensen die geen cap op hebben, want daarmee irriteer je echt mensen!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 01:19

Die pakt het goed op dus met die ijzerhandel in de mond. Ziet er goed uit iig.
Wat ligt er eigenlijk in die bak? tapijtsnippers ofzo? Bak lijkt een beetje aan de zware kant.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 10:36

anydale schreef:
Vind het leuke foto's! het commentaar is inmiddels wel gegeven Volgens mij heb jij winstpunten gereden, want je stand staat nu op 6 Gefeliciteerd!

Dank je. Ik heb idd gister 2 wp gereden, 159 en 161, dus mn punten gaan langzaam wat meer omhoog! Ik hoop dat ik de resterende puntjes in januari en februari bij elkaar rij!
Anne_GTI schreef:
Die pakt het goed op dus met die ijzerhandel in de mond. Ziet er goed uit iig.
Wat ligt er eigenlijk in die bak? tapijtsnippers ofzo? Bak lijkt een beetje aan de zware kant.

Er liggen idd tapijtsnippers in de bak. Het is idd een zware bak, maar hij is nooooooooi nat, nooooooit bevroren en nooooooooi stoffig. Alleen als er sneeuw ligt, dooit ie wat langzaam. Soms is het wel vervelend in een zware bak te rijden, maar dit geeft (ons in ieder geval) als voordeel dat ik op wedstrijd eigenlijk altijd lekker rij. Hij is dan een stuk makkelijker te rijden, omdat ie minder energie aan het ploegen kwijt is. Bovendien zal ik op wedstrijd niet snel een bak tegen komen die te zwaar is. Sommige mensen klagen snel over een bak, dat ie te zwaar is en daar hebben wij dan weer geen last van! Dus tja, elk voordeel heb zn nadeel gaat ook hier op!

Marjolein117

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:13

Citaat:

See you in the hospital? Been there, done it. Geloof me, als er iemand een cap zou moeten doen bij een paard zoals de mijne, ben ik het wel. En toch heb ik altijd zonder cap gereden. Ik heb zelfs een zeer ernstig ongeluk gehad met een ander paard, waarbij ik ook geen cap op had, en met mijn hoofd op de straat ben geklapt en mijn keel bijna doorgesneden was. En nu nog draag ik geen cap.

Blijf asjeblieft niet doorzeuren in topics bij mensen die geen cap op hebben, want daarmee irriteer je echt mensen!

SO what? boeit mij niet, vooral stoer doen. byebye:P

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:21

Wat had Michelle nou gezegd?
Niet erop door gaan, de enige die hier stoer probeert te zijn dat ben jij!

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:27

Kathleen_vW schreef:
Nee hoor, er werden wel opmerkingen gemaakt over dat ze benieuwd waren hoe Kendi zonder S&T liep (was jij volgens mij) en verder gewoon opmerkingen over het rijden, maar er is nooit wat gezegd over dat ik te vroeg zou zijn begonnen met proberen

Met zoveel woorden zou ik het ook niet zeggen, het is uiteindelijk je eigen keus. Wel probeer ik er mensen op te wijzen dat je niet móet starten met S&T als je Z bent.

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 12:31

Marjolein117 schreef:
Citaat:

SO what? boeit mij niet, vooral stoer doen. byebye:P

Ga zelf lekker braaf met cap rijden en val andere mensen daar niet mee lastig. Vind het vertederend om te zien dat je het zo goed voor hebt met je medemens, maar het wordt nu tijd om te accepteren dat niet iedereen daar behoefte aan heeft

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 13:03

patos schreef:
Met zoveel woorden zou ik het ook niet zeggen, het is uiteindelijk je eigen keus. Wel probeer ik er mensen op te wijzen dat je niet móet starten met S&T als je Z bent.

Ik snap eigenlijk niet waar het vandaan komt, dat je met S&T zou MOETEN rijden? Vind het raar dat veel mensen dat denken.

Ik vind het niet erg dat mn instructrice heeft gezegd om ermee te gaan rijden, maar ik had het eigenlijk niet verwacht. We gaan lekker rustig aan doen met alles. Als ik mn 10 punten heb gaan we er wat serieuzer mee rijden, evt verschillende bitten uitproberen, maar alles rustig aan. Ik heb zelf het idee, om wanneer ik er meer mee ga rijden, dat ik er eerst een aantal keer onder begeleiding mee rij, daarna de ene week in de les ermee, de andere week zelf oefenen en in de les met gewoon bit.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:20

Ziet er goed uit! jullie passen leuk bij elkaar!! Heel veel succes verder! moet goed komen

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 13:21

Ziet er goed uit! jullie passen leuk bij elkaar!! Heel veel succes verder! moet goed komen

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 15:35

ditchie schreef:

Thanx!

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:10

Nou jullie hebben goed werk verricht! Hij loopt niet meer zo in je hand en hij is een stuk ronder geworden in zijn hele lijf!
Wel een goed teken dat hij de training goed oppakt, dan kun je nog een stuk verder komen!
Stang en trens ziet er prima uit. Als je daar mee wil starten in de Z1 zou ik er ook gewoon af en toe mee oefenen. Ik zelf heb de fout gemaakt er veel te weinig mee te oefenen, en dan merk je toch op wedstrijden dat ze iets anders reageren en mis je handigheid ermee. Dus gewoon op een eerlijke wijze er af en toe mee oefenen en anders lekker op trens starten!
Overigens vind ik dit wel een paard dat je beter gelijk op stang en trens kunt starten, omdat hij vrij groot, lang en sterk lijkt, en je dan met stang en trens hem wat mooier voor je kunt zetten!

Rachelle302

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 17:26

iki zie geen foto's:(

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-06 21:03

Venetia schreef:
Nou jullie hebben goed werk verricht! Hij loopt niet meer zo in je hand en hij is een stuk ronder geworden in zijn hele lijf!
Wel een goed teken dat hij de training goed oppakt, dan kun je nog een stuk verder komen!
Stang en trens ziet er prima uit. Als je daar mee wil starten in de Z1 zou ik er ook gewoon af en toe mee oefenen. Ik zelf heb de fout gemaakt er veel te weinig mee te oefenen, en dan merk je toch op wedstrijden dat ze iets anders reageren en mis je handigheid ermee. Dus gewoon op een eerlijke wijze er af en toe mee oefenen en anders lekker op trens starten!
Overigens vind ik dit wel een paard dat je beter gelijk op stang en trens kunt starten, omdat hij vrij groot, lang en sterk lijkt, en je dan met stang en trens hem wat mooier voor je kunt zetten!

Dank je! Gelukkig is hij leergierig al moet je het hem op een eerlijke manier vragen, anders vertikt hij het gewoon. Ik heb toevallig vrijdag op een ander paardje gereden die S&T inhad, maar ik durfde de stang niet echt aan te raken, ik ben dan bang dat ik te scherp inkomt. Gelukkig weet mn instructrice precies hoe we dat aan moeten pakken, maar het is idd wel wennen. Niet zozeer de 2 teugels, dat gaat prima, maar het is allemaal toch heel veel scherper. Ik heb op zich een zachte hand, maar ik weet dat ik soms toch net TE grof ben in ophoudingen en met S&T moet je daar natuurlijk echt mee uitkijken!
Hij is idd vrij groot en lang, sterk valt op zich mee, hij is op mn pinken te rijden, heel fijntjes, maar vooral vanwege zijn lengte en grootte is het met S&T allemaal net makkelijker voor mij. Ik ben zelf ook niet zo groot...

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 00:54

hehe ik bedoelde ook niet direct sterk in de mond, maar sterk in de zin van krachtig (in beweging), maar dat was niet echt duidelijk!

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 17:27

Venetia schreef:
hehe ik bedoelde ook niet direct sterk in de mond, maar sterk in de zin van krachtig (in beweging), maar dat was niet echt duidelijk!

Ohk, dan is het duidelijk! Dat is hij idd wel, maar gelukkig op een goede manier.