Nog gefeliciteerd met je puntjes vandaag he
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Volgens mij heb jij winstpunten gereden, want je stand staat nu op 6
Gefeliciteerd! Marjolein117 schreef:Meteen toehappen, moehaha,
spreek je later in´The Hospital´.
Nee ff zonder dollen: vind het jammer dat mensen dat soort dingen niet serieus nemen, terwijl je tegenwoordig vaak hoort hoe het fout kan gaan. Het is niet alleen omdat ik jou het nou zag doen hoor, maar veel jongere kinderen op bokt zien het wel. En daarvan krijg je onverantwoord gedrag en een stijgend cijfer ongelukken.
Men moet er gewoon bewust van worden, was niet persoonlijk!

anydale schreef:Vind het leuke foto's! het commentaar is inmiddels wel gegevenVolgens mij heb jij winstpunten gereden, want je stand staat nu op 6
Gefeliciteerd!
Anne_GTI schreef:Die pakt het goed op dus met die ijzerhandel in de mond. Ziet er goed uit iig.
Wat ligt er eigenlijk in die bak? tapijtsnippers ofzo? Bak lijkt een beetje aan de zware kant.
Citaat:
See you in the hospital? Been there, done it. Geloof me, als er iemand een cap zou moeten doen bij een paard zoals de mijne, ben ik het wel. En toch heb ik altijd zonder cap gereden. Ik heb zelfs een zeer ernstig ongeluk gehad met een ander paard, waarbij ik ook geen cap op had, en met mijn hoofd op de straat ben geklapt en mijn keel bijna doorgesneden was. En nu nog draag ik geen cap.
Blijf asjeblieft niet doorzeuren in topics bij mensen die geen cap op hebben, want daarmee irriteer je echt mensen!
Kathleen_vW schreef:Nee hoor, er werden wel opmerkingen gemaakt over dat ze benieuwd waren hoe Kendi zonder S&T liep (was jij volgens mij) en verder gewoon opmerkingen over het rijden, maar er is nooit wat gezegd over dat ik te vroeg zou zijn begonnen met proberen
Marjolein117 schreef:Citaat:
See you in the hospital? Been there, done it. Geloof me, als er iemand een cap zou moeten doen bij een paard zoals de mijne, ben ik het wel. En toch heb ik altijd zonder cap gereden. Ik heb zelfs een zeer ernstig ongeluk gehad met een ander paard, waarbij ik ook geen cap op had, en met mijn hoofd op de straat ben geklapt en mijn keel bijna doorgesneden was. En nu nog draag ik geen cap.
Blijf asjeblieft niet doorzeuren in topics bij mensen die geen cap op hebben, want daarmee irriteer je echt mensen!
SO what? boeit mij niet, vooral stoer doen. byebye:P
patos schreef:Met zoveel woorden zou ik het ook niet zeggen, het is uiteindelijk je eigen keus. Wel probeer ik er mensen op te wijzen dat je niet móet starten met S&T als je Z bent.
ditchie schreef:Ziet er goed uit! jullie passen leuk bij elkaar!! Heel veel succes verder! moet goed komen
Venetia schreef:Nou jullie hebben goed werk verricht! Hij loopt niet meer zo in je hand en hij is een stuk ronder geworden in zijn hele lijf!
Wel een goed teken dat hij de training goed oppakt, dan kun je nog een stuk verder komen!
Stang en trens ziet er prima uit. Als je daar mee wil starten in de Z1 zou ik er ook gewoon af en toe mee oefenen. Ik zelf heb de fout gemaakt er veel te weinig mee te oefenen, en dan merk je toch op wedstrijden dat ze iets anders reageren en mis je handigheid ermee. Dus gewoon op een eerlijke wijze er af en toe mee oefenen en anders lekker op trens starten!
Overigens vind ik dit wel een paard dat je beter gelijk op stang en trens kunt starten, omdat hij vrij groot, lang en sterk lijkt, en je dan met stang en trens hem wat mooier voor je kunt zetten!
Venetia schreef:hehe ik bedoelde ook niet direct sterk in de mond, maar sterk in de zin van krachtig (in beweging), maar dat was niet echt duidelijk!