Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Eliana schreef:Tinkerbel!!
Leuke foto's
Ik vind dat het welleens tijd wordt dat je een ritje op Olly komt maken lies:P.

. te lang ben je wel, maar te zwaar zeker niet. ik zie hier gewoon een pony en een meisje die lol hebben. dus ik snap niet dat mensen nu gaan lopen zeuren ow ze is te lang het is zielig blablabla. zie dit liever dan mensen die verkeerd omgaan met hulpteugels.

sjonge weet je dat je um misshandewlt?
)
noekje schreef:valt me toch weer op..
als iemand net nieuw is op bokt en met zulke foto's komt (waarop iemand te groot is) krijgt diegene heel bokt over zich heen. Tegen iemand met heel veel posts word het toch een stuk minder gezegd!
oef kweet nu al dat ik heel veel reacties tegen me krijg, maar ik wilde het toch even zeggen
Liesjuh schreef:Rin.. Ik heb haar nog niet een keer met mijn voet tegen haar benen getikt.. En draven doen we kleine stukjes.. Dat de rem en het gas er zeg maar opzitten.. De hulpen voor de galop zal ik haar niet aankunnen leren.. Dat zal ook wel door een kleinere ruiter gedaan moeten worden, maar dat is pas als alles een beetje bevestigd is..
Inderdaad met de juiste been hulpen lukt niet, maar op stemhulp deed ze het best aardig.
noekje schreef:valt me toch weer op..
als iemand net nieuw is op bokt en met zulke foto's komt (waarop iemand te groot is) krijgt diegene heel bokt over zich heen. Tegen iemand met heel veel posts word het toch een stuk minder gezegd!
oef kweet nu al dat ik heel veel reacties tegen me krijg, maar ik wilde het toch even zeggen

Liesjuh schreef:Ik heb er nog een staan van 1.64m.. Dat staat ook een stukje beter moet ik zeggen..
Fokken.. Omdat dat gewoon iets moois is.. Uiteraard zorgen wij ervoor dat er wel een veulen komt met papier.. Dus met een betere kans op een goede toekomst.. Die paarden/shets op ponymarkten zijn meestal papierloos.. En dat is ook niet echt de plek waar we onze veulens mee willen laten ontmoeten..
CelticCry schreef:Dat dit meisje te zwaar zou zijn, zeker voor deze kort periode, vind ik nergens op slaan. Een shetlander kan omstreeks 100 kilo houden op zijn hoogst. Intensief rijden enz. , daar gelden natuurlijk weer andere gewichten voor.
Het ideaal, is natuurlijk zo licht mogelijk maar dat is het voor alle paarden zo.
Ik ben in ieder geval van mening dat dit best kan... en ik ben benieuwd naar de latere foto's met een klein ruitertje.
ik weet niet wat voor een shets jij kent, maar ik weet zeker dat mijn verzorgshet,k een breed gebouwde shet van ruim over de meter, dat toch echt niet kan dragen, zelfs niet voor een metertje.

Supertje schreef:Spoekie:
Tinkerbell is geen jonge pony meer. Ik denk dat erg weinig pony's de luxe hebben om tot hun 7e alleen maar in de wei te spelen, en dan pas op hun 7e ingereden worden
Dat ze hem uit balans brengt is al meerdere keren geroepen volgens mij. Al valt dat erg mee. Overigens twijfel ik of Lies zwaarder is dan 50 kg.
Shetlanders zijn hier in de buurt niet erg moeilijk kwijt te raken is mijn ervaring, zelfs de hengstjes niet. Iets eraan verdienen hoeft al helemaal niet.
Citaat:100 kilo ik weet niet wat voor een shets jij kent, maar ik weet zeker dat mijn verzorgshet,k een breed gebouwde shet van ruim over de meter, dat toch echt niet kan dragen, zelfs niet voor een metertje.
WildWings schreef:Als dit meisje inderdaad 55 kilo weegt is ze zeker niet te zwaar voor die pony. Te lang, tja. Om in te rijden, ben ik bang dat ze toch echt iets te lang is. Hoe leert ze de pony goed de beenhulpen aan, en zit ze de pony niet in de weg in zijn bewegingen, met haar benen? Het is geen aanval, maar het lijkt me in ieder geval lastig inrijden
mooien bonte shetlander