Ivaan en ik@work tijdens oud en nieuw

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:26

Thanx...ik ben er vandaag mee bezig geweest, en ze liep meteen kei netjes:D Ze snapte het alleen niet echt dat ik op me kont ging zitten:P Waarschijnlijk omdat ze het anders is gewent van mij:p

Ennuh...het is idd net gratis les dit:P

Tyrza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:04

OrissE_GipsY schreef:
nee het hoeft niet subtieler, ik typ er toch achter ( sorry dat ik het zeg ) dusja, maar ik vind een houding gewoon erg belangrijk, als je zelf niet in balans zit, kan je dier niet in balans lopen, een goede houding is al het halve werk.... kijk wat ze met het commentaar doet moet ze natuurlijk helemaal zelf weten.

Opbouwend kritiek zou eerlijker zijn, jongedame...

superwoman

Re: Ivaan en ik@work tijdens oud en nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 18:11

Eqfan schreef:
Ik vind het een leuk paardje en jullie een mooie combi,
en je houding valt ook wel mee,
probeer alleen je handen als ''vuisten'' rechtop te zetten,iets te dragen en te ontspannen..zo krijg je een knik bij je elleboog en ziet je houding er nét wat beter uit
Een tip omdat je je borst wat naar voren houdt, en dus een holle rug krijgt.. probeer je buik in te houden. Dan kantel je automatisch je bekken en ga je iets meer terugzitten..
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
en vind het dan ook onterecht dat ze zeggen dat je houding zó slecht is, want als je je handen wat anders neerzit heb je een hele nette houding

Dit vind ik altijd zo'n foute zin. Als je een vuist maakt span je je hand en je arm. Een open hand - in de vorm van een vuist is misschien beter.
Kijk eens goed naar de foto - dan zie je precies wat de bedoeling is