Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Knor schreef:Ik vind foto 9 op zich het mooist, het is jammer dat ze de rug weg drukt, of eigenlijk dat de ruiter de rug weg drukt, bv foto 9 heeft hij een prachtig voorbeen gebruik, echter steek je je benen af en is de stang aangespannen. Mijn advies is eigenlijk omdat je ook aangeeft dat hij achter het bit kruipt, de stang thuis te laten en hem te motiveren de achterbenen meer onder te laten treden door aan de voorkant het neusje er meer uit te rijden en actiever maken aan je been dmv overgangen, eerst terug de basis voorelkaar krijgen alvorens stang en trens te gaan gebruiken. SenT gebruik je voor de verfijning om het af te maken.
levi schreef:Deze, de rest is een beetje donker.

die is cool

maar als ik dan tog moet kiezen kies ik 2 , 9 & 11 ..
heel mooi paardje veel plezier er nog mee ..
kelliej schreef:Ja ze liep ook erg gespannen toen, was 1 van de eerste keren dat ze met stang op concour ging en ze word snel gespannen, maar heb dit al een aantal keer verteld

noraahlover schreef:kelliej schreef:Ja ze liep ook erg gespannen toen, was 1 van de eerste keren dat ze met stang op concour ging en ze word snel gespannen, maar heb dit al een aantal keer verteld
oke srry

levi schreef:Deze, de rest is een beetje donker.
helemaal mee eens. Mooi in de bandages, lijkt vrij scherp, mooi moment.
. Dat zou van mij wat meer mogen zijn.