Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grumpyad schreef:luek paardje hor maar nog een verklaring?wijken doe je toch egt anders toch?
nouwja je moet openstaan voor kritiek vind ik dan leer je er ook van!
naja, boeie. zolang je maar niet te zwaar bent. het ziet er idd geval heel groot uit. niet het zadel. maar jij...
enne.. dat hoofdstel... sorry ..
) ik vind dat je nog al in elkaar zit. beetje opgehoopt. JesS_OsCar schreef:en ik zelf vind dat je bij zo'n shetje geen sporen nodig heb.. tenzij je echt ind e wedstrijdsport rijdt met zo'n beesie.... maar dat is mijn mening...
speedylover schreef:leuk paardje hoor. maar volgens mij is niet alleen het zadel aan de grote kantnaja, boeie. zolang je maar niet te zwaar bent. het ziet er idd geval heel groot uit. niet het zadel. maar jij...

speedylover schreef:leuk paardje hoor. maar volgens mij is niet alleen het zadel aan de grote kantnaja, boeie. zolang je maar niet te zwaar bent. het ziet er idd geval heel groot uit. niet het zadel. maar jij...
grumpyad schreef:nouwja je moet openstaan voor kritiek vind ik dan leer je er ook van!

IndianRose schreef:Pattypaard schreef:Leuk hoofstel! Leuke pony ook,, al vind ik het er niet zo leuk uitzien
Je trekt hem best nogal in zijn mond, of houd in ieder geval te teugels voor mijn gevoel veels te strak en je hebt je handen te laag. (vind ik)
De 1e paar foto's moest ik hem stil houden
En als je het beter kunt dan mag je er van mij zó opklimmen,eens zien hoe hij je uitprobeerd![]()
![]()
![]()

speedylover schreef:daar gaat het niet over. ik bedoel dat je er nogal groot uit ziet. snappie!? staat er ook. Het ziet er iig heel groot uit. niet het zadel, maar jij. snap?? het ZIET er groot uit.

Oeee dat roze hoofdstel is kiick!!
Dat is volgens mij niet helemaal waar..
Phante schreef:speedylover schreef:daar gaat het niet over. ik bedoel dat je er nogal groot uit ziet. snappie!? staat er ook. Het ziet er iig heel groot uit. niet het zadel, maar jij. snap?? het ZIET er groot uit.
1 ding: [naam] is NIET groot.

rivanalover schreef:aah lief
bonitobol schreef:Niet hakkig bedoelt, maar wijken doe je denk ik pas als je je paardje ontspannen nageeflijk kan rijden en correct aan het been ( de sporen lijken me nogal 'dom' bij dit shetje, geloof niet dat je er al M wedstrijden of zo mee rijd en ik ben van mening dat je sporen enkel gebruikt als verfijning van de hulpen en niet om je paard vooruit te branden) is .. Dus waarom al starten met wijken ?
Dus al met de oefeningen beginnen die je miss binnen kort moet rijden 

,en dan nog over allemaal kleine dingen die in het begin ook al eens gezegd zijn!
En dat hoofdstel helemaal geweldig!
speedylover schreef:het is geen afzeiken, als je een topic opent, kun je kritiek verwachten.

speedylover schreef:het is geen afzeiken, als je een topic opent, kun je kritiek verwachten.