Fleur@work onder mij en Kathleen_vW (M2)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 01:08

Haha ja idd, maar ik wil dan tussen de paarden als ik Z1 mag starten en 16 ben, dus dat duurd nog 3 maanden voor ik 16 ben.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 09:44

Prachtig paardje, ik vind hem onder de tweede ruiter beter lopen, ik denk dat die iets meer lucht geeft.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 11:34

En bedankt...
Als ik heel eerlijk ben vind ik m daar wat meer uit elkaar lopen, maar das mijn mening, ze zit er ook voor t eerst op.
En ff voor de duidelijkheid.. Fleur is van mij heh, Kate reed dr gewoon op voor een keertje

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:09

de meningen zijn nogal verdeeld op dit topic he?
Jess had haar natuurlijk al even goed voor gereden voor dat ik erop ging. Ik rij inderdaad met meer lucht (zo rij ik al m'n paarden) maar in het begin was het ook behoorlijk vechten voor ze losliet, he Jess. De afgelopen jaren heb ik alleen maar op paarden gereden (met een uitzondering) dus dit was wel even heeeeeeeeel anders!!
Maar wel erg leuk

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 12:30

Idd haha, Fleur laat helemaal niet snel los dus je had dr gewoon goed voor elkaar
Echte merrie heh ze wil eerst vechten voor ze zich over geeft

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:56

Inderdaad Je moet voor de lol is op Kendi stappen, die is in sommige dingen toch een stuk relaxter

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 13:18

irish_lady schreef:
Prachtig paardje, ik vind hem onder de tweede ruiter beter lopen, ik denk dat die iets meer lucht geeft.

Ik ben het hier mee eens dat het een prachtige pony is.
Ook dat Kathleen wat meer lucht geeft, maar ik wil niet zeggen dat
hij dan meteen beter loopt onder haar.
Ik heb wel eens eerder foto's van jou en je pony gezien, en het zag er
idd heel goed uit ! vind jullie een hele goede combinatie.
Deze fotos zijn inderdaad minder, maar dat kan, iedereen heeft wel eens een mindere dag , heb ik ook zo vaak hoor met de hengsten, die kunnen soms ook zo sterk worden! Maar dan moet je toch proberen om er niet te veel van voren aan te komen, ja je mag wel ophoudinkjes maken, maar daarna weer los laten, en daar heb ik zelf ook moeite mee!
En het allerbelangrijkste is actief van achteren rijden en er toch niet te veel van voren aan te komen, wat je nog wel te veel doet wat ik zo kan zien op de foto's,maar wat ik al zei: zelf heb ik daar ook moeite mee maar ik probeer het wel steeds te verbeteren!!zodat ik *gevechten* kan voorkomen. En als je pony dan lekker actief voor het been is dan begint hij/zij voor los te laten en gaat het helemaal op eigen benen lopen, maar dat weet jij zelf net zo goed als ik
( Zo heb ik dit altijd geleerd, en leer ik nu nog en met deze tips heb ik er elke keer weer profijt van! )

Dat wou ik even zeggen, misschien heb je hier wat aan, jullie kunnen het wel heb ik gezien op de andere foto's!!
Heel veel succes en plezier met deze leuke pony!

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 13:21

Foto's zijn altijd momentopnamen, en aan de hand van deze moment opnamen heb ik mijn oordeel geveld. Natuurlijk kan het op andere momenten anders zijn, en het is ook zeker geen persoonlijke aanval, alleen een constatering van mijn kant!

Maaiikii

Re: Fleur@work onder mij en Kathleen_vW (M2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 15:00

Fleur blijft echt een mooie pony!
Het ziet er wat meer gespannen uit en dat had je al gezegd. Maar het ziet er toch helemaal niet slecht uit!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 19:10

Dankje wel allemaal
Easterlover: Idd ik weet dat ik teveel aan die voorkant zit maar juist omdat ze zo drammerig is probeer ik dr veel op te vangen aangezien ze zo fris is en niet op mn zit reageerd maak ik gewoon kleine snelle ophoudinkjes!

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 19:14

xjessx schreef:
Dankje wel allemaal
Easterlover: Idd ik weet dat ik teveel aan die voorkant zit maar juist omdat ze zo drammerig is probeer ik dr veel op te vangen aangezien ze zo fris is en niet op mn zit reageerd maak ik gewoon kleine snelle ophoudinkjes!

Verder doe je het ook goed hoor
Veel plezier er nog mee!

Femk3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:37

Mooie paardje hoor ziet er netjes uit !!

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 20:41

Dankje
Leuk om te horen Easterlover

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:46

Ik blijf het een prachtige pony vinden

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 20:56

Ik vindt het erg triest dat mensen altyd wel weten hoe het beter moet ook al zien ze foto,s en jess of fleur niet eens in het echt kennen!
Foto,s zeggen niks,Ik heb ook wel eens mijn dag niet of mijn paard nou iemand anders rijdt dan wel of ik stap af,
Nou als die mensen het zo goed weten hoe het moet,dan nodig ik je bij deze uit om op mijn paard Monchique terijden kijken of je dan nog kan zeggen hoe het wel moet of niet,

Gr heidie

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:36

Monchique schreef:
Ik vindt het erg triest dat mensen altyd wel weten hoe het beter moet ook al zien ze foto,s en jess of fleur niet eens in het echt kennen!
Foto,s zeggen niks,Ik heb ook wel eens mijn dag niet of mijn paard nou iemand anders rijdt dan wel of ik stap af,
Nou als die mensen het zo goed weten hoe het moet,dan nodig ik je bij deze uit om op mijn paard Monchique terijden kijken of je dan nog kan zeggen hoe het wel moet of niet,

Gr heidie

Beetje rare reactie? Ik zie hier niemand beweren dat ze het beter kunnen, er worden alleen enkele tips gegeven. Wat ook oa. de bedoeling is van HAW.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 21:37

Tips zijn altijd welkom, maar geen onnodige wat nergens op slaat..
Heb ook nog les dus..

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:50

Misser schreef:
Monchique schreef:

Gr heidie

Beetje rare reactie? Ik zie hier niemand beweren dat ze het beter kunnen, er worden alleen enkele tips gegeven. Wat ook oa. de bedoeling is van HAW.

Ik vindt het jammer dat mensen via foto wel weten hoe het moet of niet terwijl ze fleur of jess niet kennen maar wel zeggen hoe en wat,
Goede tips altyd welkom maar sommige hebben dingen erbij staan waar nergens opslaat,en ik vindt dat die mensen maar zelf maar eens naar hun zelf moeten kijken,
En goede tips altyd welkom graag zelf en dat bedoel ik dan ook op mijn zelf als ik foto,s erop zet,
Maar zeiken of dit en dat nergens voor nodig,

Gr heidie

Koblenz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:59

Woow ik vind het zowieso bijzonder dat dit paard een middendraf kan. haha ik weet hoe die er vroeger bij de andere eigenaresse bijliep en het enige wat ze toen deed was een beetje in de ronten sloffen ik vind het nog steeds bijzonder dat die pony zoo onwijs kan lopen. Knap gedaan hoor

Le0nie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 21:59

Mooi dier, gave bak

Wendy0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:03

Leuke foto's zeg.

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:21

Ik zou zeggen, trek je niet teveel aan van de slechte reacties..jij weet denk ik wel wat goed voor hem is !persoonlijk vind ik dat je netjes rijd !waarom al die zever??sorry maar ik vind het echt een mooie combinatie!misschien een schoonheidsfoutje,maar dat vindt je overal!

niemand rijd perfect!!
nog veel plezier met je mooie haflinger!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 22:54

Vreemde ogen dwingen, laten we maar zeggen

Ik vind hem onder Kathleen iets meer uit elkaar lopen, in dat opzicht rijd Jessica hem wel een stuk beter. Bovendien loopt ze wat opgerichter bij Jes.

Ligt het aan mij Jessica, of ben je wat gegroeid ??

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 23:03

Wooooow dankje wel allemaal voor de gave reacties
Koblenz: Uitstrekken kan ze als de beste, t is maar net wat je eruit haalt
ShannaY: SSSSSSSSSST hahahah ik wil niet groeien iedereen zegt dat ik gegroeid ben.. helaas

Maseike

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 23:29

Vreemde ogen dwingen, laten we maar zeggen
Goede opmerkingen denk ik maar weer!
Heeeeej jess je rijdt echt toppie met fleur..
ken je nagaan dat je zelf nog verder bent dan Monchique hahaha
Gogogogogog haffie

Gr heidie