Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de meningen zijn nogal verdeeld op dit topic he?
Je moet voor de lol is op Kendi stappen, die is in sommige dingen toch een stuk relaxter

irish_lady schreef:Prachtig paardje, ik vind hem onder de tweede ruiter beter lopen, ik denk dat die iets meer lucht geeft.

xjessx schreef:Dankje wel allemaal
Easterlover: Idd ik weet dat ik teveel aan die voorkant zit maar juist omdat ze zo drammerig is probeer ik dr veel op te vangen aangezien ze zo fris is en niet op mn zit reageerd maak ik gewoon kleine snelle ophoudinkjes!

Monchique schreef:Ik vindt het erg triest dat mensen altyd wel weten hoe het beter moet ook al zien ze foto,s en jess of fleur niet eens in het echt kennen!
Foto,s zeggen niks,Ik heb ook wel eens mijn dag niet of mijn paard nou iemand anders rijdt dan wel of ik stap af,
Nou als die mensen het zo goed weten hoe het moet,dan nodig ik je bij deze uit om op mijn paard Monchique terijden kijken of je dan nog kan zeggen hoe het wel moet of niet,
Gr heidie
wat nergens op slaat..Misser schreef:Monchique schreef:Ik vindt het erg triest dat mensen altyd wel weten hoe het beter moet ook al zien ze foto,s en jess of fleur niet eens in het echt kennen!
Foto,s zeggen niks,Ik heb ook wel eens mijn dag niet of mijn paard nou iemand anders rijdt dan wel of ik stap af,
Nou als die mensen het zo goed weten hoe het moet,dan nodig ik je bij deze uit om op mijn paard Monchique terijden kijken of je dan nog kan zeggen hoe het wel moet of niet,
Gr heidie
Beetje rare reactie? Ik zie hier niemand beweren dat ze het beter kunnen, er worden alleen enkele tips gegeven. Wat ook oa. de bedoeling is van HAW.
ik vind het nog steeds bijzonder dat die pony zoo onwijs kan lopen. Knap gedaan hoor

?? 

hahahah ik wil niet groeien
iedereen zegt dat ik gegroeid ben.. helaas