tummielover schreef:alano schreef:dat je je teugels elke keer oppakt over de diagonaal enzo....sorry weet niet hoe je dat witte krijgt met wat diegene zij.
rechts onderin staat quote, en dan moet je daar op klikken,
ow handig
hahah Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tummielover schreef:alano schreef:dat je je teugels elke keer oppakt over de diagonaal enzo....sorry weet niet hoe je dat witte krijgt met wat diegene zij.
rechts onderin staat quote, en dan moet je daar op klikken,
hahah
ik heb niet veel verstand van paardrijden, dus daar begin ik maar niet over voordat ik weer heisa heb, ik vind het een erg leuk paardje met een leuke uitstraling
en ze kennen mij ook hoor haha:) tummielover schreef:okej ff reactie op IkenKas,, mijn pony heeft eerder altijd gesprongen, dus hoefde hij nooit aan de teugel bij mensen,, dus hij moet zover mogelijk naar beneden opmdat hij dan makkelijker na beneden blijft, in de proef is dat nooit zo want anders rijd je niet zomaar 212 punten,,
Akke schreef:tummielover schreef:okej ff reactie op IkenKas,, mijn pony heeft eerder altijd gesprongen, dus hoefde hij nooit aan de teugel bij mensen,, dus hij moet zover mogelijk naar beneden opmdat hij dan makkelijker na beneden blijft, in de proef is dat nooit zo want anders rijd je niet zomaar 212 punten,,
Dat is echt een drogreden. Dressuur is en blijft natuurlijk een jurysport.
Dan heeft het geen zin dat we een discussie hier gaan voeren! Leuke pony en succes in de toekomst;)! Akke schreef:tummielover schreef:okej ff reactie op IkenKas,, mijn pony heeft eerder altijd gesprongen, dus hoefde hij nooit aan de teugel bij mensen,, dus hij moet zover mogelijk naar beneden opmdat hij dan makkelijker na beneden blijft, in de proef is dat nooit zo want anders rijd je niet zomaar 212 punten,,
Dat is echt een drogreden. Dressuur is en blijft natuurlijk een jurysport.
tummielover schreef:ik reed laatst 212 met deze pony in het z1 , en omdat ie iets beweegt met zun hoofd is het gelijk dat ik in zijn bek zit ze trekken?
nou ik rijd niet zomaar op een pony van lotte !!

Mietje schreef:tummielover schreef:ik reed laatst 212 met deze pony in het z1 , en omdat ie iets beweegt met zun hoofd is het gelijk dat ik in zijn bek zit ze trekken?
nou ik rijd niet zomaar op een pony van lotte !!
Ja en? Dressuur is zoals talented al zei, een jurysport, dit zegt dus helemaal níks!
Elke jury denkt weer anders over het ideaalbeeld in de dressuur, dus ik vermoed dat je tot nu toe mazzel hebt gehad..
Als ik zou jureren en je zou zo met je handen zitten, zou ik je nog geen 156 punten geven..
ÍETS beweegt met zijn hoofd? Heb je je ogen dicht als je kijkt ofzo?
Z'n hele hoofd gaat heen en weer, en op de video; vlak voor je de bocht doorkomt geef je een niet zo vriendelijke (om het even beschaafd te zeggen) ophouding met je hand..
Kijk, je pony's hoofd mag best bewegen, zolang dat vrijwillig is, en niet omdat de ruiter zijn of haar handen niet stilhoud.
En wie die veelbesproken Lotte ook is, waarschijnlijk heeft zij een hele andere kijk op paardrijden als sommige bokkers hier
AnneB schreef:Overduidelijk het snelst groeiende HAW topic allertijden.![]()

tummielover schreef:jjha en waarom?? omdat ik niet stil was met men handen en omdat iedereen af zit te kraken ,, mijn loswerk systeem,,
@ shadowflower: nou met je vingers een ophouding, dat voelt ie tog niet?:S jha of je moet met stang en trens rijden

Dat zit niet zo goed dan als ik zeggen mag, mijn paard reageert al als ik iets anders ga zitten kwa ophouding of verruimen.
tummielover schreef:lotte heeft
zeker een andere kijk erop,, want die rijd in het B kader bij de pony's maar dat boeit ook niet want ik ga me zeker niet aanpassen aan jullie !! omdat jullie vinden dat het er niet vriendelijk uitziet
ik zal zo nog wel even een filmpje maken want ik zit heus niet de heletijd met me handen te spelen,, ojha en een ophouding is dat zo erg dan? het slaat echt helemaal nergens op

We geven alleen tips. Als je geen tips wilt, moet je geen topic op HAW openen.
runningkawa schreef:Ik hoop dat je vanacht ff gaat over denken wat hier het commentaar is
want daar kun je veel van opsteken...
en dat je morgen anders begint met je pony
Leuk voor het nieuwe jaar
tummielover schreef:@ shadowflower: nou met je vingers een ophouding, dat voelt ie tog niet?:S jha of je moet met stang en trens rijden
Mietje schreef:tummielover schreef:lotte heeft
ze
ker een andere kijk erop,, want die rijd in het B kader bij de pony's maar dat boeit ook niet want ik ga me zeker niet aanpassen aan jullie !! omdat jullie vinden dat het er niet vriendelijk uitziet
ik zal zo nog wel even een filmpje maken want ik zit heus niet de heletijd met me handen te spelen,, ojha en een ophouding is dat zo erg dan? het slaat echt helemaal nergens op
Okee.. Ik zal me niet meer met Miss Perfect bemoeien hoor.
Het spijt me dat ik je trots gekrenkt heb. Je voelt je duidelijk dus aangesproken.
Om nou direct maar te zeggen dat het nergens op slaat en dat we je afkraken vind ik ook een beetje extreem. Iedereen mag z'n mening uiten toch?We geven alleen tips. Als je geen tips wilt, moet je geen topic op HAW openen.
Spelen is ook niet erg, maar de hele tijd heen en weer bewegen is dat dus wel degelijk.
Een ophouding is ook niet zo erg op z'n tijd. Zeker niet.
Maar dit vind ik dus absoluut géén ophouding. Ik heb het beschaafd als ik over wou komen maar even ophouding genoemd..
In feite is dit gewoon een ruk in zijn mond. Niet erg vriendelijk vind je wel?