Nobles@ work met een keer iemand anders erop!..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m_goodluck

Re: Nobles@ work met een keer iemand anders erop!..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:24

dit ziet er inderdaad veeeel en veeeeeeel beter uit

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 13:44

Passionato schreef:
!
p.s. Je paardje ziet er wel groot uit zeg! Hoe groot is ie?

ik dacht ongeveer 1.68

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:44

Tooske schreef:
MirandaFuego schreef:
Ik snap niet helemaal wat hier gaande is, misschien kun je het uileggen?
Rij jij nu 'm' met je paard en hij rijdt hem nu gewoon eventjes voor je?
Want als je zegt dat jij dit geleerd hebt blijft het toch vreemd.
Want in je andere topics is niet echt duidelijk te zien dat je zelf in staat bent om je paard op dit niveau af te richten, ik vind het er namelijk uitzien alsof je zelf nog maar net begint.
( dat is geen aanmerking hoor, iedereen is eens begonnen)
Maar deze 'meneer' rijdt met stang-trens en dat lijkt me niet goed als het paard dit helemaal niet is gewend. En al helemáál niet als je hem gelijk zóó strak erbij neemt!
Dus ik zou gráág het ware duidelijke verhaal horen achter dit hele gebeuren!

wat wil je horen lieverd?
Alles staat er al...

Hoi hoi, Tooske!
Na aanleiding van de foto's in je oudere topic had ik echt het idee dat je nog niet zóver was om zoveel verzameling te vragen.
Maar het gaat heel goed he, met rijden!
Ben je zelf ook al aan het trainen met de stang erbij?
Want als het de eerste keer (zal wel niet) is vind ik hem vrij strak zitten, meestal laat je hem de eerste keren heel los hangen omdat het best heftig is zo'n bit!
En waarom heb je er iemand anders opzitten?
Om hem gewoon even lekker door te rijden?
Plaats je ook nog eens mooie foto's van jezelf? Lijkt me leuk om eens te zien hoe het met jullie saampies gaat!
En ik vind de binnenbakfoto's best mooi, dus je kunt best binnenfoto's plaatsen hoor!
Verder hoop ik dat je begrijpt dat ik het allemaal niet zo slecht bedoelde, het spijt me dat ik nogal onaardig overkwam!
Ik ben eigenlijk héél aardig! ( vooral als ik slaap...)
Succes verder met je paardje!
Oja, ik heb je nóg een pm gestuurd!

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 14:53

Passionato schreef:
Ik vind dat je een superknap paard hebt, en zo te zien hebben jullie onwijs veel lol samen..Dat lijkt mij een van de belangrijkste dingen. Foto's kunnen ook enorm vertekenen, iemand die helemaal niet goed kan rijden kan hier de drie beste momenten plaatsen, en dat geeft dan een heel goed beeld, terwijl dat irl niet zo hoeft te zijn.
Je hebt hem helemaal zelf naar het M gereden, dus zo dramatisch zal het niet zijn . Ik zou zeggen, keep up the good work, en dat je zoveel plezier mag blijven houden!!
p.s. Je paardje ziet er wel groot uit zeg! Hoe groot is ie?

Dit is absoluut waar!!
Maar het is omgekeerd ook zo, alleen plaats je natuurlijk de mooiste foto's!
En als er ook een paar mindere tussenzitten geeft dat niet!
Het blijft altijd zo als je op bokt zit, je reageerd op de foto's, toch?

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:30

Dat ziet er netjes uit zeg!
gaat wel lukken zo hoor
mooi paardj ook hoor

Kyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 16:45

Ik snap niet waarom jij altijd zoveel kritiek krijgt op jouw fotos. Ik vind jullie een superleuke combinatie om te zien. En tja beoordelingen van foto's vind ik sowieso erg link, zie liever een paard in reallife lopen.
Verder heeft deze jongen hem ook lekker aan de sjouw. Leuk om eens te zien vanaf de zijlijn he?
De vragen naar het waarom, begrijp ik niet. Blijkbaar heeft niemand op bokt bijvoorbeeld zijn of haar instructeur op zijn paard gehad. Ik wel, en ik vind dat ik daar ook van leer. Goede tips om net even dat extraatje te krijgen en zijn mening te horen over wat hij voelt.

Ik kan maar 1 ding zeggen: ga zo door.

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 17:02

Kyra schreef:
Ik snap niet waarom jij altijd zoveel kritiek krijgt op jouw fotos. Ik vind jullie een superleuke combinatie om te zien. En tja beoordelingen van foto's vind ik sowieso erg link, zie liever een paard in reallife lopen.
Verder heeft deze jongen hem ook lekker aan de sjouw. Leuk om eens te zien vanaf de zijlijn he?
De vragen naar het waarom, begrijp ik niet. Blijkbaar heeft niemand op bokt bijvoorbeeld zijn of haar instructeur op zijn paard gehad. Ik wel, en ik vind dat ik daar ook van leer. Goede tips om net even dat extraatje te krijgen en zijn mening te horen over wat hij voelt.

Jawel, tuurlijk gaat mijn instructeur erop! (Nu nog niet hoor, mijn paardje moet nog worden ingereden, haha!)
Maar niemand anders hoor, ik doe graag alles zelf!
( kan ik ook niemand anders de schuld geven als het niet goed gaat )
Maar dit is toch geen rare vraag, ik wil gewoon weten wáárom!
Trouwens, ik weet het inmiddels al, ze wilde gewoon eens toekijken hoe dat er nou uitzag!
Zelf heb ik het geluk dat ik mijn mannetje kan laten filmen, kan ik mezelf zien zitten! Dat is dan ook gelijk heel handig, zie je gelijk de punten waar je nog aan moet werken!

Passionato

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 17:04

MirandaFuego schreef:
Dit is absoluut waar!!

Ja tuurlijk dat is zo. Maar ik vond het wel grappig. Toen een tijdje terug "mindere" foto's van anky op bokt stonden, en hier commentaar op kwam, was er ook al een hele rel, de ene helft omdat ze het er niet uit vonden zien, en de andere helft omdat ze vonden dat foto's momentopnamen zijn, en de fotografe slecht was .
Zo zie je maar: foto's zeggen dus niet alles.

Is het paard echt maar 1.68? Ik vind hem groter tonen!

Kyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 17:20

MirandaFuego schreef:
Kyra schreef:

Jawel, tuurlijk gaat mijn instructeur erop! (Nu nog niet hoor, mijn paardje moet nog worden ingereden, haha!)
Maar niemand anders hoor, ik doe graag alles zelf!
( kan ik ook niemand anders de schuld geven als het niet goed gaat )
Maar dit is toch geen rare vraag, ik wil gewoon weten wáárom!
Trouwens, ik weet het inmiddels al, ze wilde gewoon eens toekijken hoe dat er nou uitzag!
Zelf heb ik het geluk dat ik mijn mannetje kan laten filmen, kan ik mezelf zien zitten! Dat is dan ook gelijk heel handig, zie je gelijk de punten waar je nog aan moet werken!

Ja precies, maar wat ik zei was niet tegen jou gericht hoor, maar meer in het algemeen

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 18:58

Kyra schreef:
[Ja precies, maar wat ik zei was niet tegen jou gericht hoor, maar meer in het algemeen
[/quote]

Owkee want je begrijpt dat ik hééél gevaarlijk kan worden!!
Maar ik denk dat de meeste mensen dezelfde kwaal hebben als mij: Ze zijn niet nieuwsgierig, maar willen gewoon graag alles weten

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 21:04

MaestroE schreef:
Wat een leuk beessie! Ik moet gewoon om z'n oren lachen
Voor de rest vind ik het erg gewoon goed uitzien
Wat is zijn afstamming?

Haha ja zijn oren er zijn meer mensen die daar om lachen schijnt ie op een nogal grappige manier te houden!

Afstamming Lauriston( Paard is dus eigenlijk hardstikke springen! hihi)
LauristonX Daimler

@MirandaFuego
Ja ik snap je ook hoor! Gelukkig voor jou dat ik niet snel boos ben
Ik heb super plezier met mijn dier en met de wedstrijden doet ie alles voor me heb hem al 8 jaar dus zo ongeveer mijn levenpartner
Heb bijna liever dat ie lief als dat ie super loopt
En Ja hij is al minstens een keer of 20 met stang en trens gereden en ik was altijd heel voorzichtig vandaar ook dat ie het zo goed oppakt...

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:32

Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 21:33

Passionato schreef:
MirandaFuego schreef:
Dit is absoluut waar!!

Ja tuurlijk dat is zo. Maar ik vond het wel grappig. Toen een tijdje terug "mindere" foto's van anky op bokt stonden, en hier commentaar op kwam, was er ook al een hele rel, de ene helft omdat ze het er niet uit vonden zien, en de andere helft omdat ze vonden dat foto's momentopnamen zijn, en de fotografe slecht was .
Zo zie je maar: foto's zeggen dus niet alles.

Is het paard echt maar 1.68? Ik vind hem groter tonen!

Ja hij is ECHT 1.68 Maar ik ben 1.64 dus vandaar denk ik

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 21:37

Japp schreef:
Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!

Danku

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:07

Tooske schreef:
Japp schreef:

Danku

Haha, ik geloof dat ik daar ook bijhoor!
Maar ik heb eigenlijk nu geen rij-foto's, toen ik een aantal jaartjes geleden nog op mijn paardje reed had ik geen digi, dus niks op de pc.
Nu heb ik wel ergens gewone foto's (hele stápels zelfs) maar die zitten nu nóg steeds ingepakt in dozen (vorig jaar verhuisd)
En van mijn jonge ding heb ik alleen foto's dat ik er voor het eerst opzit, die staan wel in mijn profiel, maar zijn niet zoveel soeps, haha!
Maar ik wil mijn foto's wel binnenkort vinden, hoor, iedereen begint er al bijna om te smeken....

Oooh nu moet ik toch echt on topic, ouwe zemelaar....
Jee, goed van je, ook al met de stang zo lekker bezig, en het is echt zo, als je lief bent voor je paard is hij ook lief voor jou!
Ben blij dat je niet zo snel boos bent
Nu nog die foto's he het ziet er ook altijd zo stoer uit met s&t!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 00:15

Japp schreef:

Die zullen er wel niet komen, mensen de grond in boren is zo makkelijk dat kan iedereen. Maar mensen complimentjes geven vinden een hoop mensen hier op bokt erg moeilijk! Tja ze weten het allemaal zo goed hoe het moet maar van hun zie je geen rijfoto's, want ja dan vallen ze door de mand

En nogmaals de beste stuurlui staan aan wal!
Een gezegde, die duidelijk wel op gaat hier

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:08

zozo dit is uiteindelijk een betere sfeer.
lang geduurt maar toch gekomen

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 15:20

Als ik heel eerlijk ben, zie ik wel wat verbetering met de vorige topics wat betreft de aanleuning, maar doordat er hier met S&T wordt gereden is dat niet eerlijk te beoordelen.
Verder vind ik dat je voor een Z combinatie nog wel flink aan de slag moet, aangezien de achterhand niet altijd, maar wel vaak achter de massa aankomt. Ook bij het halthouden zou hij meer gesloten mogen staan.
Verder vind ik het wel een heel leuk paard!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:13

MISTRAL94 schreef:

Die zullen er wel niet komen, mensen de grond in boren is zo makkelijk dat kan iedereen. Maar mensen complimentjes geven vinden een hoop mensen hier op bokt erg moeilijk! Tja ze weten het allemaal zo goed hoe het moet maar van hun zie je geen rijfoto's, want ja dan vallen ze door de mand

Nou vooruit dan maar: hier volgt dan een foto:
Afbeelding

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:18

zal ik dan ook maar een foto van mezelf neerzetten...
Afbeelding

meer foto's staan in mijn profiel...k'heb niks te verbergen hoor!!
Laatst bijgewerkt door klomp op 22-12-05 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:19

Nieuw topic: welk paard loopt het meest op de voorhand?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 17:36

MISTRAL94 schreef:
Japp schreef:

Oh die komen wel hoor denk maar niet ik dat ik me laat kisten! haha

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:48

reeskees schreef:
:P
Nieuw topic: welk paard loopt het meest op de voorhand?

de jouwe!!!

@ tooske; ik heb je nergens afgekraakt toch? ik heb alleen gezegd dat deze foto's anders tonen dan je vorige topics...das toch niet aanvallend hoop ik? zo is het in ieder geval niet bedoeld!!

Feria

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 17:59

ik vind dat de foto's van het eerste topic inderdaad een vertekend beeld geven, maar het tweede topic was toch goed? Ik vond het er veel ontspannener uitzien en nageeflijker! En meestal is zijn achterhand toch wel goed mee. Ik snap al het commentaar niet goed, en je moet je er ook niet veel van aantrekken! Degene die ernast staan kunnen het altijd beter he En ik schaam me in de plaats van al die andere die zo commentaar geven! Daar is bokt helemaal niet voor, wij geven toch opbouwende kritiek en niet afkrakende! Gewoon lekker verder doen als je bezig bent!:D

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 18:01

@ Klomp ja je hebt me echt zooo verschrikkelijk afgekraakt FOEI! haha

@ renatevb Ik ga ook lekker door hoor! Thanks..