Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Passionato schreef:!
p.s. Je paardje ziet er wel groot uit zeg! Hoe groot is ie?
Tooske schreef:MirandaFuego schreef:Ik snap niet helemaal wat hier gaande is, misschien kun je het uileggen?
Rij jij nu 'm' met je paard en hij rijdt hem nu gewoon eventjes voor je?
Want als je zegt dat jij dit geleerd hebt blijft het toch vreemd.
Want in je andere topics is niet echt duidelijk te zien dat je zelf in staat bent om je paard op dit niveau af te richten, ik vind het er namelijk uitzien alsof je zelf nog maar net begint.
( dat is geen aanmerking hoor, iedereen is eens begonnen)
Maar deze 'meneer' rijdt met stang-trens en dat lijkt me niet goed als het paard dit helemaal niet is gewend. En al helemáál niet als je hem gelijk zóó strak erbij neemt!
Dus ik zou gráág het ware duidelijke verhaal horen achter dit hele gebeuren!
wat wil je horen lieverd?
Alles staat er al...
Passionato schreef:Ik vind dat je een superknap paard hebt, en zo te zien hebben jullie onwijs veel lol samen..Dat lijkt mij een van de belangrijkste dingen. Foto's kunnen ook enorm vertekenen, iemand die helemaal niet goed kan rijden kan hier de drie beste momenten plaatsen, en dat geeft dan een heel goed beeld, terwijl dat irl niet zo hoeft te zijn.
Je hebt hem helemaal zelf naar het M gereden, dus zo dramatisch zal het niet zijn. Ik zou zeggen, keep up the good work, en dat je zoveel plezier mag blijven houden!!
p.s. Je paardje ziet er wel groot uit zeg! Hoe groot is ie?
Dat ziet er netjes uit zeg!
Kyra schreef:Ik snap niet waarom jij altijd zoveel kritiek krijgt op jouw fotos. Ik vind jullie een superleuke combinatie om te zien. En tja beoordelingen van foto's vind ik sowieso erg link, zie liever een paard in reallife lopen.
Verder heeft deze jongen hem ook lekker aan de sjouw. Leuk om eens te zien vanaf de zijlijn he?
De vragen naar het waarom, begrijp ik niet. Blijkbaar heeft niemand op bokt bijvoorbeeld zijn of haar instructeur op zijn paard gehad. Ik wel, en ik vind dat ik daar ook van leer. Goede tips om net even dat extraatje te krijgen en zijn mening te horen over wat hij voelt.
Ik kan maar 1 ding zeggen: ga zo door.
)
MirandaFuego schreef:Dit is absoluut waar!!
Maar het is omgekeerd ook zo, alleen plaats je natuurlijk de mooiste foto's!
En als er ook een paar mindere tussenzitten geeft dat niet!
Het blijft altijd zo als je op bokt zit, je reageerd op de foto's, toch?
.MirandaFuego schreef:Kyra schreef:Ik snap niet waarom jij altijd zoveel kritiek krijgt op jouw fotos. Ik vind jullie een superleuke combinatie om te zien. En tja beoordelingen van foto's vind ik sowieso erg link, zie liever een paard in reallife lopen.
Verder heeft deze jongen hem ook lekker aan de sjouw. Leuk om eens te zien vanaf de zijlijn he?
De vragen naar het waarom, begrijp ik niet. Blijkbaar heeft niemand op bokt bijvoorbeeld zijn of haar instructeur op zijn paard gehad. Ik wel, en ik vind dat ik daar ook van leer. Goede tips om net even dat extraatje te krijgen en zijn mening te horen over wat hij voelt.
Ik kan maar 1 ding zeggen: ga zo door.
Jawel, tuurlijk gaat mijn instructeur erop! (Nu nog niet hoor, mijn paardje moet nog worden ingereden, haha!)
Maar niemand anders hoor, ik doe graag alles zelf!
( kan ik ook niemand anders de schuld geven als het niet goed gaat)
Maar dit is toch geen rare vraag, ik wil gewoon weten wáárom!
Trouwens, ik weet het inmiddels al, ze wilde gewoon eens toekijken hoe dat er nou uitzag!
Zelf heb ik het geluk dat ik mijn mannetje kan laten filmen, kan ik mezelf zien zitten! Dat is dan ook gelijk heel handig, zie je gelijk de punten waar je nog aan moet werken!
Kyra schreef:[Ja precies, maar wat ik zei was niet tegen jou gericht hoor, maar meer in het algemeen
[/quote]
MaestroE schreef:Wat een leuk beessie! Ik moet gewoon om z'n oren lachen![]()
Voor de rest vind ik het erg gewoon goed uitzien![]()
Wat is zijn afstamming?
Passionato schreef:MirandaFuego schreef:Dit is absoluut waar!!
Maar het is omgekeerd ook zo, alleen plaats je natuurlijk de mooiste foto's!
En als er ook een paar mindere tussenzitten geeft dat niet!
Het blijft altijd zo als je op bokt zit, je reageerd op de foto's, toch?
Ja tuurlijk dat is zo. Maar ik vond het wel grappig. Toen een tijdje terug "mindere" foto's van anky op bokt stonden, en hier commentaar op kwam, was er ook al een hele rel, de ene helft omdat ze het er niet uit vonden zien, en de andere helft omdat ze vonden dat foto's momentopnamen zijn, en de fotografe slecht was.
Zo zie je maar: foto's zeggen dus niet alles.
Is het paard echt maar 1.68? Ik vind hem groter tonen!
Japp schreef:Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!
Tooske schreef:Japp schreef:Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!
Danku
(vorig jaar verhuisd)
het ziet er ook altijd zo stoer uit met s&t!

Japp schreef:Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!

MISTRAL94 schreef:
Die zullen er wel niet komen, mensen de grond in boren is zo makkelijk dat kan iedereen. Maar mensen complimentjes geven vinden een hoop mensen hier op bokt erg moeilijk! Tja ze weten het allemaal zo goed hoe het moet maar van hun zie je geen rijfoto's, want ja dan vallen ze door de mand![]()
En nogmaals de beste stuurlui staan aan wal!
Een gezegde, die duidelijk wel op gaat hier

MISTRAL94 schreef:Japp schreef:Ik vind het er super uitzien, wat een prachtig dier is dit zeg. En wat maakt het nou uit dat de foto's van de TS iets minder goed zijn. Tsjeee het lijkt wel alsof er alleen nog maar perfecte foto's van alleen maar Z paarden op bokt mogen worden geplaatst. Wat een onzin zeg, ik vind het vooral erg sneu voor de TS die duidelijk erg trots is op haar paard en in drie verschillende topics flink de grond in word geboord, zoek een leven zeg.....enne, ik ben benieuwd naar de foto's van de grootste zeikerds hiero!!!
Die zullen er wel niet komen, mensen de grond in boren is zo makkelijk dat kan iedereen. Maar mensen complimentjes geven vinden een hoop mensen hier op bokt erg moeilijk! Tja ze weten het allemaal zo goed hoe het moet maar van hun zie je geen rijfoto's, want ja dan vallen ze door de mand![]()
En nogmaals de beste stuurlui staan aan wal!
Een gezegde, die duidelijk wel op gaat hier
reeskees schreef::P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuw topic: welk paard loopt het meest op de voorhand?
![]()
ik heb alleen gezegd dat deze foto's anders tonen dan je vorige topics...das toch niet aanvallend hoop ik? zo is het in ieder geval niet bedoeld!!
En ik schaam me in de plaats van al die andere die zo commentaar geven! Daar is bokt helemaal niet voor, wij geven toch opbouwende kritiek en niet afkrakende! Gewoon lekker verder doen als je bezig bent!:D