Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nikitaatje schreef:Nou ik ben dus het meisje die op de haf rijd met slof... Maar ik ben het er totaal niet mee eens over jullie commentaar op de slof.
Zo heel erg strak staat de slof niet want hij loopt gewoon nog met ze hoofd in de lucht.. En dit zijn moment op names..
Maargoet dat is jullie mening. Maar dit beessie is gewoon zo erg van slag dat als je er op gaat zitten dat ie hellemaal explodeerd. Steigeren,kop omhoog gooien en wegrennen jouw in het hek proberen te gooien dus tegen het hek aanrennen enz. Dus dan vind ik dan maar de slof een beetje strak.
En ik probeer alles gewoon heel erg rustig aan te doen met hem majah hij is zo gespannen dat het dan wel gewoon moet want anders gaan er echt ongelukken gebeuren.
Majah veder zitten er ook leuke reactie´s tussen en dara ben ik harstikke blij om.
Groetjes Nikita

ilovelobke schreef:ja maar de eigenaren willen hem geloof ik wel 5 keer in de week doen maar niet in het weekend dus ja dan kan je ook weinig doen wat je in die week dan doen kan je dat weekend daarna weer van voorafaan gaan beginnen want dan is het weer helemaal weg dus dat schiet dan ook niet echt op lijkt mij

Nikitaatje schreef:Als je alles beter had gelezen wist je ook waarom ik die spoor omhad en dan wist je ook wat voor een spoor het was. EN DAN WIST JE HELLEMAAAL dat we het niet meer over de slof zouden hebben. Dus voortaan graag een beetje beter lezen voordat je commentaar geeft.
Whisperke: ja ik ben indderdaad ook bezig met telkens overgangen te rijden enz. Maar longeren of losgooien dat maakt bij hem totaal geen verschil.
Kris25: ASJEBLIEFT ZEG: HOU OP MET DIT COMMENTAAR: JA ik heb een goede instructriece JA het is allemaal al zovaak geprobeert met martingaal of dergelijke maar het helpt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN OMDAT IK NOU TOEVALLIG TOEN MET SLOF RIJD IS HET METEEN VERKEERD:: HOU NOU OP ALS NU NOG 1iemand commentaar over de slof of sporen geeft. dan vraag ik of ze dit TOPIC WILLEN VERWIJDEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!