Wel 1 ding: trek alsjeblieft geen sporen aan de volgende keer!
@ IndianRose, ik ben eigenlijk erg benieuwd wat voor foto's dat zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Linda_ schreef:Hmm ik vind het er nou niet echt helemaal geweldig uitzien.
Ik zou ook niet zo snel gaan springen in zo'n blubberbak en al helemaal niet zo hoog.
Ik denk eerlijk gezegt dat je heel veel commentaar kan verwachten..

IndianRose schreef:Nogmaals,ik vind het knap Amy dat jullie het kunnen en durven
Het zag er gewoon allemaal vriendelijk uit,als depony het niet kon,dan had hij wel geweigerd.

ChingYi schreef:als het zo blubberig is laten jullie de paarden dan allemaal op stal staan of wat?
Zo gaat het nou eenmaal in de winter
superhaffies schreef:hmmm.. door het plaatsen van zulke foto's kun je reactie''s verwachten.. wat ik jammer vind. is dat het nu lijkt dat jongeren onverantwoord met pony's omgaan.. laat duidelijk zijn dat niet iedereen hetzelfde is !!!

MissJ schreef:superhaffies schreef:hmmm.. door het plaatsen van zulke foto's kun je reactie''s verwachten.. wat ik jammer vind. is dat het nu lijkt dat jongeren onverantwoord met pony's omgaan.. laat duidelijk zijn dat niet iedereen hetzelfde is !!!
Dat is ook helemaal waar.
Het valt me alleen op dat er hier de laatste tijd wel erg veel onverantwoorde foto's staan.
En het ergste vind ik misschien nog wel, dat deze ontverantwoorde mensen elkaar ook nog opjutten en zeggen dat ze wel weten wat ze doen.
linneketeut schreef:Zal ik hier is wa commentaar op geve
tjaah dan moet je t r maar neij opzette als je gin commentaar wil
1. Doe un cap op! vooral als je gaat springen
2. stop die Geiten in un andere wei
3. KOOP EEN GROTER PAARD!
4. Koop betere hindernissen
5. koop fatsoenlijke rijkleding
6. en doe un zadel en un hoofdstel aan
7. en dan kun je onderhand is fatsoenlijk gaan zitte
maar goed...

)
eroslover schreef:
hoi ik ben het eens met dat het meisje veel en veel te groot is een paar rondjes stappen en een klein drafje kan die wel aan maar om nou te gaan springen en helemaal in zo'n bak vink wel heel dom dat is vragen om ongelukken.Verder vind ik bono wel een leuke pony maar trek eerst eens een rijbroek aan en doe een cap op en ga dan eerst eens aan je springtechniek werken met lagere hindernisjes en dan kan je het altijd op gaan bouwen maar niet in een modderbak
Frank schreef:
Thunderbirds are gooooooo.....
Al het commentaar is al gegeven.
Jullie hadden deze foto's beter niet kunnen plaatsen, zie eigenlijk niks goed gaan op deze foto's.
Hoeveel punten leverde zo'n geit op?

superwoman schreef:Nee, dan kun je meelopen.Als je te groot bent , hoef je er echt niet op te gaan zitten

Riannetje02 schreef:het enige wat in mij opkomt als ik dit zie is 'waarom'?
*dat ga ik mijn shet ook leren, erop gaan zitten (ben 16, en hélemaal niet te groot joh..) en dan in zn mond gaan lopen trekken en aansporen, ja! zo gaan we dr leren steigeren!