De amazone lijkt trouwens wel klein op zijn rug!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nadita schreef:Ziet er prima uit hoor.
Maar is het paard zo groot, of de amazone zo klein.
Leuk een Tinker die het goed doet in de dressuur.
lekker ding hoor!!

snowdon schreef:Het ziet er wederom weer prachtig uit, Ilona en Leonoor! Hoop voor jullie dat hij echt snel de L in mag, dan wordt het echt knallen
Op de onderlinge in Hulst had hij de L2 toch ook goed gedaan?
Ga zo door!
Sfieke schreef:Hulten? Je bedoelt bij Tilburg? Heb je daar ook gereden?
Ik ken er mensen die daar staan, oa een goede vriendin van me! 
Sfieke schreef:Op stal de Mayhoeve? Wat grappigIk ken er mensen die daar staan, oa een goede vriendin van me!
):
SannySunny schreef:Mooi hoor!!!
ff een vraagje wat kreeg je op verzorging met de gele staart![]()
Groetjes..
Ellie schreef:een heel mooi dier super was ze staart is een keer met een zilvershampoo die haalt het geel eruit
succes verder
porscherider schreef:Mooie foto's hoor! Wat een lekker ding zeg, die Baggio!
Nog een tip (als ik zo brutaal mag zijn ):
Doe een donker gekleurd dekje onder het zadel, bv. een zwart fluwelen of donkerblauw fluweel. Met 't witte dekje lijkt hij nl. wat gelig en dat kun je een beetje verbloemen door een gekleurd dekje eronder te leggen. En dat fluweel lijkt ook nog eens super-chique.
Leonoor schreef:porscherider schreef:Mooie foto's hoor! Wat een lekker ding zeg, die Baggio!
Nog een tip (als ik zo brutaal mag zijn ):
Doe een donker gekleurd dekje onder het zadel, bv. een zwart fluwelen of donkerblauw fluweel. Met 't witte dekje lijkt hij nl. wat gelig en dat kun je een beetje verbloemen door een gekleurd dekje eronder te leggen. En dat fluweel lijkt ook nog eens super-chique.
Mag dat dan bij een officiële wedstrijd? en ik denk ook niet dat de sponsor daar blij mee is, heeft ie net witte dekjes gekocht