Hij werd toen helaas verkocht,en ik had er toen het geld niet voor,baal er best van dat ik hem te koop zie staan,mis em ontzettend
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MsMarit schreef:Heb je nu het geld niet dan Wendy1? Hij staat nogsteeds tekoop hoor...

MsMarit schreef:Heb je nu het geld niet dan Wendy1? Hij staat nogsteeds tekoop hoor...
Angeliek schreef:Leuke paarden hoor!
Alleen die schimmel is wat eng in de hals, en zou beter over 2 teugels gereden moeten worden. Een recht paard op een rechte lijn, een gebogen paard in de hoeken en voltes. Op de foto ziet het eruit alsof je een beetje een 'statische' binnenhand hebt..
De bruine is ook een erg aansprekend paard, alleen jammer van het vele binnenhand gebruik.
De ruiter zit ook continue met haar gewicht naar binnen, en zit ook niet bepaald gemakkelijk.
En binnenteugel loslaten (zoals op de foto die later is geplaatst) betekend niet dat ie op 2 teugels is.

little_angel schreef:zou ik misschien mogen weten hoe oud de KWPN'er is, zijn afstamming en de vraagprijs... ik ben erg geinteresseerd,. mag ook via PB
Zware aanfluiting
komt ook wel omdat ik al eeuwen niet meer op zo'n groot gevaarte gereden heb, maar ze heeft hem echt knap aan het lopen, hij kan zo fijn gaan... Ik zou het er voor doen hoor, zo kunnen rijden als Frannie
orrieborrie schreef:little_angel schreef:zou ik misschien mogen weten hoe oud de KWPN'er is, zijn afstamming en de vraagprijs... ik ben erg geinteresseerd,. mag ook via PB
dat zou ik ook wel graag willen weten.

ja hoor...ik maak wel foto's...
kjoetie schreef:jaaah leuke combi, kan hij lekker springen...