irene85 schreef:is idd een discussie die hier niet gevoerd moet worden. Nogmaals ik heb de eertse paar weken er een aantal keren opgezeten. Dit was denk ik rond december als ik het goed heb!!! maar hang me er niet aan op! Het is dan logisch dat het bokken met de ponykampen er uit was. en dan nog heeft ze mischien 1 of 2 keer gebokt. mischien had ik het beter niet kunnen noemen!!! aangezien je meteen een aantal mensen van bokt over je heen krijgt!!! Stijgeren heeft de toen der tijd niet gedaan en als ik het goed begrepen heb wordt dit al minder.
Ik denk dat het voor Ivana goed is om 1 ruiter er op te hebben zodat zodat ze aan elkaar kunnen wennen. Het zla dan ook blijken dat idd hulpteugels en sporen niet nodig zijn. Maar dan nog is dat iemands eigen keuze! Hiermee probeer ik niemand aan te vallen en hoop gewoon dat ivana lekker aansterkt en dat ze een echte combinatie gaan vormen want er zit genoeg in! zowel springen als dressuur.
Ow Irene, ik lees nu me reactie terug, soory, ik reageerde wel een beetje heel erg bitchie. Sorry sorry sorry
Kan mij dit vergeven worden?:P Whahaha, ennuh over de pb: Ik denk ook dat dat idd beter is zo en thanx!. Heb jij nu alweer een nieuw paardje?*schaamt zich heel erg diep:P(het was vroeg
)*:P
) Maar ja, wie ben ik om erover te oordelen, gebeurt is gebeurt, en ergens ben ik er ook wel blij om, anders had ik nu nooit zo'n geweldig verzorgpaard gehad! Toch Linda;-)

nee dat bestaat niet.