Ken trouwens ook een quarter die graag springt en ook nog goed ook, die van Pingwing. Ja als je paardje helemaal blokkeerd, kun je niets anders dan zorgen dat hij het leuk gaat vinden voor je te werken. Als dit helpt, fijn toch
Succes! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ken trouwens ook een quarter die graag springt en ook nog goed ook, die van Pingwing. Ja als je paardje helemaal blokkeerd, kun je niets anders dan zorgen dat hij het leuk gaat vinden voor je te werken. Als dit helpt, fijn toch
Succes! 

voorbeen een beetje laten hangen, maar wel steil omhoog
Als ze toch gaat staken voordat jij dacht dat ze zou gaan staken heel ff erdoorheen en vervolgens wegzetten. Zelfde als Miriano dus
)
) LindyH schreef:Ja, hij vindt het zeker moeilijk maar hij kan het absoluut. Volgens mij is het gewoon een kwestie van oefenen zodat hij zijn eigen lichaam beter leert kennen zeg maar. Maarja, als meneer steeds gaat staken kan ik hem ook niet helpen met aanwijzingen. Dan wordt het gewoon vooruit beuken.
Maargoed, ik zal eens kijken wat hij doet als er spannende dingen in de bak staan en tijdens een buitenrit. Ik denk dat hij zichzelf dan verraadt.
Ik ben trouwens zelf ook niet de beste aangalloppeerder. Ik heb het eigenlijk nooit gedaan op een paard dat het kon. Ik heb op dit moment geen les. Ik zou het wel kunnen krijgen maar ik schaam me eigenlijk een beetje voor het feit dat mijn paard 'het niet meer doet', dus ik wil dat eerst verhelpen voor ik weer ga lessen. (Ja, ik weet het...)