Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), had die toch wel moeten zien dat het wel érg strak is? Ik heb nog nooit een slof gebruikt, maar zelfs ik zie het.
Verder een erg mooi paardje hoor!
Citaat:
melmel schreef:Wat kunnen sommige mensen toch overdreven reageren!!![]()
Het meisje wat rijdt is
pas 8!
Denk dat ze nu wel genoeg heeft gehoord over die slof..
En met afzeiken schiet ze toch niks op, geef haar liever tips

jepsica schreef:BailyKarlos schreef:Als je op deze manier alleen een Z- ruiter kan worden dan stop ik acuut met paardrijden. Bah bah bah!!!!!!!
Het is toch verdorie geen gebruiksvoorwerp!!!!!
Ik vind dat deze mensen een verbod moeten krijgen op het houden van paarden of in ieder geval het rijden van wedstrijden.
Aan die kinderen zal het waarschijnlijk niet liggen. Maar die moeder!!!! Als ik dat mens eens tegen zou komen...... Dan sta ik niet voor mezelf in.
ik vind het ook echt niet kunnen, maar ik vind dit wel een beetje overdreven reactie!!!
Silviabol schreef:ik denk dat er hier geen discussie is maar een algemeen gedeelde mening Pingwing.
oftopic voor de misvattingen van anderen:
Ik begreep uit andere gerelateerde topics dat: Dit meisje dus in de Z dresuur rijd met deze pony. Ze heeft in een ander topic veel mensen over haar heen gekregen en dit topic is om te bewijzen dat ze netjes en goed kan rijden. ze heeft zelfs in de BIT gestaan omdat ze zo jong (8 geloof ik?) al in de Z loopt met der pony. Met inrijden bedoelt ze trouwens waarschijnlijk het lósrijden.
Mijn reactie op de fotos:
Sorry meid, maar ik ben het eens met de rest (al hadden ze het soms wat subtieler kunnen brengen) dat je verkeerd gebruik maakt van je slof. Vooral met het losrijden is het belangrijk om hem ontspannen aan je been en handen te krijgen, links en rechtsom soepel te krijgen en dán pas je oefeningen te rijden. Dat zie ik niet terug in je foto's, ik zie veel spanning in zijn rug en nek en weinig soepels in zijn lijf.
Ik hoop dat je iets opsteekt van deze commentaren en dat de volgende foto's beter zijn! ben niet bang om ze de volgende keer te plaatsen.
Succes
, komt er bij mij niet in dat hele BIT niet
KiWiKo schreef:geeft even aan wat voor een blad bit is, komt er bij mij niet in dat hele BIT niet
echt zo'n als je hem aan de teugel wil trek hem dan maar in de krul topic
meid je kunt beter die slof eraf halen echt waar
voor de rest ziet het er ook niet echt ontspannen uit maar wel een erg leuke pony
Silviabol schreef:ze heeft zelfs in de BIT gestaan omdat ze zo jong (8 geloof ik?) al in de Z loopt met der pony. Met inrijden bedoelt ze trouwens waarschijnlijk het lósrijden.
Ik heb bij inrijden dus dat ander beeld voor ogen

laat dan maar!