eindelijk: mijn muildiertje springen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:10

haha wat een leuk beestje
met die slof zit er heel apart uit..bij een half ezeltje terwijl hij best op een paard lijkt.
springen doet die goed

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:44

Goofie schreef:
beetje jammer je gaat toch niet met een ezeltje springen, alle het is misschien een muildier maar toch blijft het ongewoon!!!
oja en tip spring niet met slof, anders is de kans groot op zand happen geloof mij!!!

Pfffff.....paarden lopen van nature ook niet rond met een mens op hun rug, hoor!
Ik vind het een leuk beestje, en best handig, als je er bijna afvalt kun je altijd nog zijn oren vasthouden!
Hij lijkt trouwens best veel op mijn 'ezel', ze hebben iig voor de helft dezelfde afstamming!
Weet je ook welke Arabische hengst de gelukkige pappa is?
Kijk maar, zie je wel dat ze op elkaar lijken!
Afbeelding

OemmiejO

Re: eindelijk: mijn muildiertje springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:45

Haha,, ziet er leuk uit hoor!!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:47

wat ontzettend leuk heb nog nooit een muildier(muilezel trouwens ook) in het echt gezien. erg leuk ook dat ze kan springen ook. heel leuk

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 15:39

MirandaFuego: hey hey!! jouw muildier is precies een gewone pony:D zo een korte oortjes:p die van mijn muildier zijn veeeel groter:p Ik weet niet wie zijn papa is eigenlijk, khebbem ook nooit gezien:( moet ik wel eens doen.

ik heb hem gekocht van iemand uit Brugge, een kweker van arabieren. Hij had ook een ezeltje, en Kadim (mijn muildiertje dus) was eigenlijk een 'ongelukje' maar ze zagen hem wel allemaal graag! Kheb hem nu 3 jaar en ze zijn een tijdje geleden eens komen kijken of alles goed was met hem:D en ze zeiden dat hij er heel goed uit zag:)
Toen ik hem kocht had ik nog nooit van mijn leven een muildier gezien, ik had zelfs hem nog nooit gezien... maar ik wou direct een nieuw 'ezeltje' nadat mijn ander ezeltje gestorven was toen hij in de tuin liep en hij zich had opgehangen aan een hangmat die in de tuin hing:( wie kon dat nu denken dat dat zou gebeuren:( mijn pony was zijn beste maatje en die is daarna een beetje zot geworden:( en toen hebben we hem moeten verkopen:( maarjah, dit ter zijde...

xxxxxxxxxxx

Aurora3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 15:45

Vonnie84 schreef:
Hoe zat dat nou ook al weer??

- een muildier --> moeder is paard, vader een ezel.
- een muilezel --> moeder is ezel, vader een paard

Of was het andersom???

klopt

Buckje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 16:08

Ik heb nog NOOIT een muildier zien springen !

Geweldig dit.

ramgad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-05 22:24

hehe:p