gave springfoto's van A/B welsh

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anika_Ses

Re: gave springfoto's van A/B welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 19:18

ik zou wel meer foto's van het z ruitertje willen zien! zo'n klein meisje al in de Z..Woo!

aliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:14

bonitobol schreef:
ik vind heel leuke schattige pony'tjes maar stel me wel wat vragen bij die elastiek ?
En die ene pony springt zo opgekropt met zijn hoofdje ?? Het is alsof hij niet genoeg halsvrijheid heeft .. sorry maar ik vind het er niet zo vriendelijk uitzien.

Hier ben ik het mee eens!

Ten eerste snap sommige reacties niet, eerst zeggen mensen ja waarom rijdt er zo,n kind met elastiek en met sporen en zweep dat is niet dier vriendelijk, later wordt er gezegt ja die moeder rijdt grand prix is het dan normaal dat je met zweep,sporen en elastiek rijdt?

heb toen ik 11 was een pony gekregen, toen heb ik ook les gehad van iemand die z2 reed maar ik denk dat als ik op een gegeven moment in de les aan kwam met sporen zweep en elastiek dat ik ten eerste hard uitgelachen werd ten tweede werd ik van me pony werd geschopt.

Ook wat opmerkelijk is dat als iemand van 14 /15 jaar zoiets plaatste dat er ben eerste werd gevraagd welke klasse rijdt je, en ten tweede hoe ze het in haar/zijn hoofd haalt om pony met elastiek,sporen en zweep te rijden.
Gaan mensen het hebben dat je pony eerst goed in de aanleuning moet lopen bla bla bla..

schijnbaar moet je een grand prix moeder hebben om vanalles aan/in je pony te mogen hangen!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:21

heey,

Ik vind het echt een supermooie pony, maar ze moet iets meer mee gaan met haar handen. Maar ze heeft nog alle tijd om dat te leren!

Groetjes

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 09:54

aliesje ik ben het geheel met jou eens!!

Powerlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:47

Ja, Rachell & Reece zie ik regelmatig in Brakel op stal als ze aan het lessen zijn..... Rachell op de pony aan het lessen, en Reece +broertje & zusje bij de koetjes aan het kijken...zooo schattig!

gretoes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:33

ik snap het probleem niet, sporen, zweep en elastiek,
ten eerste: dat elastiek doet niks verkeerd, en kan naar mijn weten geen kwaad, het is alleen maar veilig voor zo'n kleine meid die er op zit.
Ten tweede: je weet niet hoevaak ze dr zweepje gebruikt, zo klein als ze is, die zal geen rotklap uit kunnen delen, denk niet dat die pony last er van heeft. En als laatste de sporen, dit is helemaal eigen keus! Ook hier heb ik geen problemen mee!
laat iedereen toch rijden zoals ie zelf wilt!
het is altijd het zelfde liedje hier op bokt, dat constant afkraken vind ik toch zo gemeen!

Daantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:34

ik vind het echtttttttt heel gaaf ik wou dat ik alleen al in de l zou zitten hihi zou wel is fotos willen zien van de dressuur dan zeg maar dat lijkt me echt heel vet mssn word ze wel de 2 anky je weet maar nooit hih heel veel plezier leuke beestjes

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:46

Wow die Rachel rijd echt goed. Nu al Z daar kan ik alleen maar van dromen op dit moment.

Ik wil ook graag Dressuurfoto's zien!

_Saroosh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:59

[i]Zo, leuke pony!!
ik zie (volgens mij) dat ze bij die andere fotows geen slof gebruikt..
echt leuke fotos!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:03

Ik vind het hardstikke knap wat die meiden op hun leeftijd al bereikt hebben...en met zo'n moeder zullen ze heus wel weten wat ze doen...

Ik wil ze alleen heel veel succes wensen met hun toekomstplannen...het gaat ze zeker lukken!

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:20

echt schattige combi

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:42

Heel knap dat je op zo'n leeftijd al zo goed kan rijden! Alleen ben ik het absoluut eens met de mensen die zeggen dat haar houding niet correct is. Het eerste dat je met springen leert is toch de verlichte zit? Meegaan met de sprong en vooral handen veel verder mee naar voren zou hier toch wel wenselijk zijn. Natuurlijk kan je niet van zo'n jong meisje niet verwachten dat ze alles perfect doet, maar geef toe; wat je hier bijvoorbeeld ziet kan eigenlijk niet..
Afbeelding

Leuk trouwens dat je de hele familie met dezelfde kleuren ziet

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 01:14

Perlina schreef:
Heel knap dat je op zo'n leeftijd al zo goed kan rijden! Alleen ben ik het absoluut eens met de mensen die zeggen dat haar houding niet correct is. Het eerste dat je met springen leert is toch de verlichte zit? Meegaan met de sprong en vooral handen veel verder mee naar voren zou hier toch wel wenselijk zijn. Natuurlijk kan je niet van zo'n jong meisje niet verwachten dat ze alles perfect doet, maar geef toe; wat je hier bijvoorbeeld ziet kan eigenlijk niet..
Afbeelding

Leuk trouwens dat je de hele familie met dezelfde kleuren ziet

Aan de foto te zien lijkt het een beetje op een noodsprong. Dat heb ik ook eens gehad springt het paard veel te vroeg en jij word in het zadel gelanceerd.

Perlina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 01:17

Als dit de enige foto zou zijn met oa de handen op deze plaats, ok. Maar het is niet de enige en dat vind ik een beetje jammer

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 19:58

leuke pony's
ik heb zelf ook nog een pony van 30 en spring daar ook nog wel eens mee.
en ze is nog harstikke fit.
rachel is toch het meisje die een keer in depaard en sport stond omdat ze al zo jong Z reed?? knap hoor.....
leuk zo'n moeder die grand prix is geweest!!
en al die mensen van bokt hier kraak niet iedereen zo af!!
kijk eerst naar jezelf!!

Lautj_Moedj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:00

mooi hoor

figofrvr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 20:24

mooi paardje!

abeltje_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 12:07

bailykarlos, ze hoort ook met haar handen meete gaan dat doet ze nog niet zo goed, helemaal mee eens, maar deze sprongen zijn dan ook meer voor de afwisseling dan voor het echie, en perlina ik heb al hele mooie dressuurfoto's die ik binnekort op bokt zel plaatsen

palatijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 13:07

ziet er geweldig uit allemaal!!!!
ik vind het super knap dat zo'n klein meisje al zo veel kan en Bolletje is echt mooi, zou wel willen dat mijn paard er zo uit zag!!
ik zie verder geen incorrect gebruik van hulpmiddelen en een pony wordt echt niet zo mooi oud als er verkeerd mee is omgegaan, lekker blijven rijden met dat dier!

en voor al die mensen die zo zeuren om de houding en zit...ik denk dat ze dat zelf ook wel weten, en ik weet niet hoe jullie er uit zagen toen jullie begonnen met springen...maar ik zag er iig net zo uit!!!

applaus voor de mensen die direct al prachtig mee waren met de beweging en nooit hun paard of pony in de weg hebben gezeten...niet dat ik dat zou geloven....

princequillo
Fotograaf

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:12

leuk hoor , ze zeggen bij mij op stal allemaal dat ik zo goed kan springen . ect niet ik heb maar 4 keer gesprongen . maar de laatste keer op mijn onwijs mooie tweede paardje van 1.63 en heet echt good luck werdt op die manege woody genoemd maar wij hebben haar starlight genoemd omdat ze zo'n leuk kolletje hebt . hoe oud ben jij ? ben helemal verlieft op die pony's . mail me voor info over mij omdat er nietr zo veel in mijn profiel staat .

San

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:14

Dat grietje kan superleuk rijden. Ik heb rachell haar kur zien starten op oud beijerland van de zomer en dat deed ze superleuk. Dus rijden kan ze wel en der kleine zusje kan volgens mij ook aardig sturen, voor wat ik gezien heb dan.

Je kan commentaar geven op de rijstijl, want het is niet optimaal. Maar houd er dan wel rekening mee dat het en kleine meisjes zijn en dat ze normaliter dressuur rijden. Ik kan als dressuur ruiter ook niet geweldig springen. Dus dan maak ik ook van die idiote fouten en ik ben de laatste die dat niet toe zal geven. Z dressuur starten, of hebben gestart zegt niks over je springkunsten.

Daarnaast toen ik klein was, deden mijn ouders altijd een tiedemann teugel om mijn pony als ik naar buiten ging of ging springen, gewoon zodat ik met mijn 8jrtjes wat meer te zeggen had op mijn e-pony. Ik kan me dus moeilijk storen aan de combinatie bij zo'n klein grietje, die komt gewoon kracht te kort, logisch en heeft daarom wat hulpmiddelen.

Bounce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:12

ik snap niet waarom zo'n klein meisje met sporen rijd en al helmaal niet waarom jullie met een elastiek springen kom op hee iedereen weet dat dat niet goed is

Bounce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:16

sansje:
Ik kan me dus moeilijk storen aan de combinatie bij zo'n klein grietje, die komt gewoon kracht te kort, logisch en heeft daarom wat hulpmiddelen.

een elastiek is geen hulp middel als je kracht te kort komt...

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:52

Wat een leuke combi! ,
ziet er gezellig uit!
Ooohh wat geweldig zo jong en al zo goed rijden! , ziet er fantastisch uit!! ,
succes met de toekomst! , ze zullen zeker ver komen! ik wacht op de dresuurfoto's!!!

kun je niet heél misschien pbén als ze er binnekort op komen?

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 10:51

vanavond staan de dressur foto,s erop ( wel op een ander topic natuurlijk)