foto's gemaakt van maggy( wel scheve)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amazingstar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:19

ik denk dat ze geschrokken is want ik heb dit allemaal ook al gezegd tegen dr. tijd voor een lesje staat er niet voor bniets bij!!

amazingstar

kiekpjot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 21:31

Volgens mij weet ze goed genoeg dat de houding enz. niet goed is ,,
En toch zet ze de foto's op bokt .
Dan kan je al die reactie's verwachten !
En tuurlijk gaat het altijd wel beter in de les..
Maar dat jij als 'lesgeefster' haar toelaat om heel die mond van de pony open te rukken terwijl ze geen les heeft .
Ik weet dat je haar niet 24 uur per dag kan controleren ok.
Maar zeg zelf : 1. haar beugels zijn te kort
2.haar houding is niet goed door de beugels
3.Ze rukt de pony's mond open(die het helemaal niet verdiend en het niet snapt want zij/hij verkeerd doet)
4.het lijkt wel of ze continu met die sporen in die buik zit.
Als dit zo ook in de les is

En jij kan wel zitten zeggen hoe durven jullie zo tegen dat kind te doen
Als je een topic opend met foto's van het rijden moet je weten wat je staat te wachten en vooral met zo een foto's want ze heeft genoeg verstand dat het er niet uitziet .
Dus het is ook er eigen schuld dit had ze allemaal kunnen voorkomen het commentaar wat wij geven door het NIET op Bokt te zetten .

P.S.Ik ben dan wel heel benieuwd naar foto's onder de les .
Zal er wel heel anders uit zien

kiekpjot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:10

Het is toch waar ? vind ik toch !

XUlyssesX

Re: foto's gemaakt van maggy( wel scheve)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:13

ik vind het ook.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:14

@Amazingstar: Ik heb mijn Orun 1e en 2e fase afgerond en geef ook wel eens mensen maar 1 keer in de maand les, maar dan doe ik dat wel dusdanig goed, dat er echt wel iets van blijft hangen.
Ik snap niet hoe iemand zo kan rijden als ze les heeft. Dat zegt nl heel veel over de instructie die iemand krijgt.
Jij moet toch ook tegen haar gezegd hebben dat de sporen niet kunnen en dat ze hem niet in zijn mond mag trekken? Komt nl volgens mij weinig van door....

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:17

ja met goede les is dit natuurlijk niet zo. Dan word er natuurlijk wel gelijk gezegt dat de steigbeugels op deze manier niet goed zitten, hoe lekker het ook zit, zo kan je je paard nooit goed rijden. Wat ik al eerder zei allemaal, zou dan ook tegen haar gezegt moeten worden, en dan zou ze het heus wel anders gaan doen!

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:18

ik was de hle dag weg!!!!
maar ameetjj we gaan er wat van maken..........
eerst was ze nog erger ze was steeds vervelend.... ze lette niet op ze kon niks na 10 min. rijden was ze al bezweet dus wat ik nu met haar bereikt hebt is al heel goed...... en amee jah ik kan nu effe niet rijden..... het sneeuwt zo! haha doei doei

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:19

vanity_lief schreef:
ik was de hle dag weg!!!!
maar ameetjj we gaan er wat van maken..........
eerst was ze nog erger ze was steeds vervelend.... ze lette niet op ze kon niks na 10 min. rijden was ze al bezweet dus wat ik nu met haar bereikt hebt is al heel goed...... en amee jah ik kan nu effe niet rijden..... het sneeuwt zo! haha doei doei

?????????????????????????????

ga je ook nog reageren op je getrek?

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:20

getrek jah af en toe is ze te sterk en ik moet met sporen rijden van de baas!!!

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:21

@ Amazingstar: toen ik schreef dat ik vond dat betere of meer instructie moest gaan nemen, wilde ik jou daar zeker niet mee aanvallen. Ik weet idd niet wat jij rijdt/gereden hebt en hoe je lessen zijn, maar je geeft zelf al aan dat dit niet is wat je haar leert. Maar je vind toch, denk ik, zelf ook wel dat het commentaar hier terecht is?

Ik hoop dat er op korte termijn weer eens tijd is voor een zeer pittige les. Al kan je je afvragen of dat geen verspilde tijd, moeite en geld is, aangezien uit de reactie van de instructrice blijkt dat de amazone zelf verder weinig doet met hetgeen haar op de lessen geleerd wordt.

Je kan Deurne en 4 ORUN diploma's hebben, als de ruiter buiten de lesuren om zelf maar wat prutst en alle goede aanwijzingen in de lucht slaat, zal het geheel nooit verbeteren...

Machie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:23

Jaaaa een naamgenootje van me Alleen schrijf je mijn 'naam' net iets anders

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:23

Ja maar hoe kan je met sporen rijden als je steigbeugels zo kort zijn, en als paarden sterk zijn, niet gaan trekken hoor! dat werkt alleen maar tegen, je kan het best, steigbeugels langer maken en veel met je benen en je zit proberen op te lossen, ik denk dat je dan veel meer verschil gaat merken en dat je paardje je dan ook beter begrijpt. Maak de hulpen die je met je handen geeft een stuk kleiner!

Succes!

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:28

ik kan nu toch niet rijden want k heb geen bak!!!

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:34

vanity_lief schreef:
ik kan nu toch niet rijden want k heb geen bak!!!

Wat is dit nou weer voor een loze opmerking???

Het gaat er niet om of je NU kan rijden inje bak, het gaat om de manier WAAROP je rijdt!! En ga me nou niet vertellen dat je na deze sneeuwbuien ineens helemaal anders rijdt.

Alsik het goed begrijp, lap je de aanwijzingen van je instructrice aan je laars. Ik zou hier eerst maar eens wat aan gaan doen, met of zonder bak

Voor best wil van het paardje is het misschien beter dat het de komende 7 jaar nog sneeuwt. Klinkt een beetje hard, maar blijkbaar dringt het niet erg tot je door ...

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:36

jah heel wel jullie weten niet hoe IK denk!!!
en ik rijd zelf ook al 7/8 jaar dus weet wel wat ik doe hoor!!!
en ja na die sneeuwbuien is het anders dan woord het weer mooi weer enzo en dan rijd ik anders en het ging nu wel goed hoor!!
want ik heb vrijdag ofzo nog gereden en dat ging al veel beter!!!
gr. vanity_lief

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:39

Volgens mij interesseert het je geen hol wat wij zeggen en denken.
Dus idd maar beter dat het nu sneeuwt. Kan zijn arme bekkie even tot rust komen.

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:40

je he het dringt heus wel tot me door hoor hallo ben geen kleuter van 4!!!!!!
en ja ik ga wel lleuke dingen met haar doen binnenkort een buitenritje!

Daantje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:42

je zit wel onwijsssssssss kort je mag echt nog wel 4 gaatjes langer en je trekt je paardje helemaal naar links en je kan ook piano spele zo maar wel een leuk paardje mssn is les nemen of heb je dat al zo ja gauw een andere instructrise ofzo nemen

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:43

nee,!!!!!!!!
geen andere instructrice!!!
ze is super goed en het was koud dus ik was zeer te vreden over maggy..

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:44

Je rijdt al 7 of 8 jaar dus je weet wat je doet????? Sorry, maar dat lijkt me heel sterk..je weet helemaal niet wat je doet! Als je dat zou weten, had je die foto's nooit geplaatst! Ik ben blij dat ik niet snap hoe jij denkt (en mijn paarden waarschijnlijk ook...)

Het is waar wat Kris25 zegt, het intereseert je niet wat wij vinden. En blijkbaar interesseert het je ook niet wat je instructrice zegt, anders zou je er niet zo bij gezeten hebben. Maar doe me een lol, en plaats dan geen foto's meer

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:46

haha,
jullie zijn echt zo raar je kunt niet eens normaal antwoord of een reactie geven het is altijd slecht...
en maggy daar gaat het nu heel goed mee want ik rijd af en toe met bit en soms met halster dus nu gaat het steeds beters.
ja, ik denk er over na om elke week les te nemen dat denk ik!!!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:50

Doe maar, iedere week les en dan ook goede les. Daar heb je heel veel aan en is voor je pony ook veel fijner!
En af en toe een buitenritje is niet genoeg afwisseling.
Ga eens aan de hand wandelen, keertje longeren, balkjes draven, laag sprongetje enz. Zorg voor afwisseling en doe niets meer met je handen. Probeer meer met je been (niet met spoor) te rijden.

vanity_lief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 22:51

haha ik longeer voor het rijden even en 2 dagen in de week longeer ik aan de hand wandelen is niet nodig zonder zadel rijden doe ik, balkjes draven voor hte springen..... bla bla dus genoeg afwiseling!

Britty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:52

vanity_lief schreef:
gelukkig doen ze het nou khoop reacties
mag ook geen leuke
...

ipv denken dat je elke week les zou kunnen nemen, zou ik het maar eens gaan uitvoeren...en misschien ook eens luisteren naar wat Amazingstar zegt tijdens deze lessen???? Anders kan je het misschien beter maar houden bij wandelen aan de hand...

Beetje ruiter met paardenverstand had kunnen weten dat deze foto's enorm veel weerstand zouden oproepen.

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:54

Citaat:
ze is super goed en het was koud dus ik was zeer te vreden over maggy..

Wat heeft de temperatuur trouwens met jou rijstijl te maken?

Citaat:
haha ik longeer voor het rijden even en 2 dagen in de week longeer ik aan de hand wandelen is niet nodig zonder zadel rijden doe ik, balkjes draven voor hte springen..... bla bla dus genoeg afwiseling!

Ik gaf een goede tip, de laatste dus, want voor mijn part blijft het eeuwig sneeuwen en stap jij nooit meer op een paard!