July&ik @ poging tot dressuur in nieuw setje.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:04

MissJ schreef:
Het is denk ik al wat vaker gezegd, maar je kan beter geen bandages gebruiken als je niet weet hoe je ze aan moet leggen.
Dat steekt heel nauw, en zo veroorzaak je er meer scahde mee dan dat ze effect hebben.
Als je wat wil gebruiken, doe dan peesjes om.
Pony valt idd erg voorover, maar daar is denk ik ook al genoeg over gezegd.
Deze maat pony past je wel goed.

inderdaad, leuk maatje voor je !
maar bandageren is inderdaad een vak apart, vraag anders een iemand die er verstand van heeft het je uit te leggen !

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:49

Leuke pony! En ziet er ook redelijk uit..
Ik vind dat je een vrij goede houding hebt, alleen probeer het ook aan te houden zolang je op een paard zit

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 14:46

MrsSoliana schreef:
Kelloriejj schreef:
Ik vind het niet echt een setje... Maar anyway... Leuk

Bobbielover schreef:
zozo, Chingyi heeft wel veel geld voor setjes, maar niet voor een nieuw zadel.

Ag, commentaar is al gegeven.
succes ermee!

Wat een belachelijke commentaar zeg! Echt het niveau EZEL!
En dan nog Kelloriejj dat je het geen setje vind, vraag ze jou wat jij ervan vindt? Ik vind jou best een zwaargewicht, dat is ook MIJN ongevraagde mening. Ben je er blij mee? nou ik betwijfel het! Mischien verstandig dat je je jou ongezouten ongevraagde mening voor je wil houden. Je mag commentaar geven maar wel onderbouwen graag, dit slaat werkelijk op niks!

o, jezus.

ik lees de eerste zin van jou en dacht al: hey daar hebben we mevrouw weer!!!

je kan beter je ondertekst even veranderen, want jij loopt echt op iedereen te miepen!
ik vind je niet respectvol naar dat meisje toe, ze is helemaal niet dik!!!! hoe durf je dat te zeggen!!!! ze reageert op de naam van het topic, niks kwetsends, en dat vind ik van jouw opmerking wel! ga je mond eens wassen, dit kan namelijk echt niet.

tip:doe eens wat aan je agressie, want dit lijkt mij geen leuk leven als ik jou was.

ik vind de pony er trouwens heel leuk uit zien!! maar ik zou wel de martinggaal een heel stuk losser doen.

BailyKarlos

Re: July&ik @ poging tot dressuur in nieuw setje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:14

gaat dit topic nog wel waarover het hoort te gaan vraag ik me af.

Dikke mensen. Bepalen of setjes setjes zijn. Ik vind het meer ziek zoeken.

Edit: Ik heb een mod getipt. Ik hoop dat er een slotje op komt.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:22

wat een gezeik hier. Na een paar keer gezegd te hebben dat de ruiter beter moet zitten, bandages niet goed zitten of de martingaal te strak zit, weet de TS het nu ook wel.

Vind dat je wel een mooi setje hebt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:34

Zonde dat een topic zo verpest kan worden. Vind je vrij netjes zitten..! Ik legde vroeger ook al dressuurdekjes onder mijn vzh-zadel omdat ik dat mooier vond en ook bij dit paard vind ik het helemaal niet misstaan.! Succes verder

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:37

Ik denk dat de ts vrij weinig heeft aan de opmerkingen dat "alles" al vaak zat is gezegd?

Bokt telt nou eenmaal veel leden, en niet iedereen leest de antwoorden na!

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:47

Het laatste wat ik nog ga zeggen in dit topic is:

Het zijn Leatherfeel pads en net als bij Anky pads bestaat er geen Dressuur of VS van er is gewoon maar 1 type!

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 17:00

Commentaar is al gegeven misschien na een tijdje trainen dat het er wat beter uit ziet.Ik vind dat setje opzich wel leuk maar niet bij die pony de kleur staat niet zo mooi ik zou eerder wat feller gekleurde setjes nemen ik denk dat de pony daardoor ook wat leuker over komt.
Maar goed daar heb jij dan verder niks over te zeggen heel veel succes en niet opgeven iedereen kan goed leren rijden.

MrsSoliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 19:32

MILO, mischien is het verstandig eens een opleiding begrijpend lezen te gaan volgen inplaats hier rond te hangen!!
Als jij niet inziet dat hier ontzettende onzinnigheid wordt vermeld ben jij werkelijk nog achterlijker dan ik had gedacht!

En ben je het niet met mijn commentaar eens? PECH GEHAD! Ik heb schijt aan wat jij denkt en vindt! Het enige wat ik doe is je uitlachen.
En dan val je ook nog eens een keer over dat ik dat kind niet respectvol benader hahaha you =really stupid???????

Als jij vind dat je commentaar mag geven dan doe ik dat toch ook? Dan heb je heel erg pech dat het je niet aanstaat maar ik blijf het toch doen. Iemand verwijten omdat hij/zij geen nieuw zadel kan kopen dat vind ik pas erg. Dat heeft niks meer met opbouwend rijtechinisch commentaar te maken. DUS MIND YOUR OWN BUSSINES!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:00

lieverd, ik heb je al een pm gestuurd, heb je weer wat om je handen te laten kriebelen.

dit topic wordt echt verziekt zo, heel erg jammer.

ik denk dat het meisje een heel eind kan komen met les, ze zit wel vriendelijk, en het is een heel leuke pony. op zich niks mis, alleen dat veelbesproken ding wat langer

IceEva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:10

Milo: ze zou wel ver kunnen komen met lessen denk ik, maar niet met les van Chingyi (of hoe je het schrijft) Dan moet ze een goede instructrice zoeken die het goed kan uitleggen en ervaring heeft.

Wat mij ook op valt is dat ze wel erg veel verzorgpaardjes hebben!

Joonsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:47

is toch alleen maar leuk krijgen ze meer ervaring met verschillende paarden

MrsSoliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:15

Nu wordt het topic ook nog door mij verziekt? grapjas, wie heeft je gevraagt om op mij te reageren?
Ik denk dat je mij te laag inschat dame, dat jij zo achtelijk bent op me pm te hopen huilen en ook nog hier stoer te komen ouwehoeren is jou zaak, maar tot dat niveau verlaag ik me toch echt niet.
Ik daal al ver af naar jou niveau maar als ik dat ook nog zou doen verzuip ik echt!

Nou nu heb je weer je gevraagde aandacht meid! Ik hoop dat je lekker ervan slaapt vanacht. Ik denk dat je nu je aandacht maar bij een ander persoon moet gaan zoeken want je wordt nu wel erg zwak. Je bent net zo'n pluisje, je probeerd het van je schouder af te vegen maar het komt steeds weer terug!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:20

Leuke foto's hoor! Lijkt of je beugels iets langer mogen...
Verder is leuk paardje met leuke ruiter or

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:23

heej hallo, ik vind het er op zich best leuk uit zien, echt waar. de rest ga ik niet nogmaals opnoemen want dat is al gezegd.

Als je nog een intructrice szoekt voor weinig geld. ik hou me aanbevolen. ik woon bij jullie in de buurt en vind het leuk om te doen. pb me maar!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 09:45

hahahahaha

wie begon er met haatmailtjes te sturen en te schelden?
ik niet hoor, ik heb nog geen 1 keer gescholden of wat dan ook.
jij kent me niet en begint me uit te schelden over pm.

dus ik ben bang dat ik niet degene ben die zichzelf aan het verlagen is.

ja, ze moet wel een goede instuctrice hebben natuurlijk, eentje die verstand van zaken heeft. maar dat geldt voor iedereen denk ik.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 10:04

topic gaat op slot, reden lijkt me duidelijk. Er wordt nog overlegd over verdere maatregelen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 17:18

Na overleg met de andere mods hebben diverse mensen PBs ontvangen over hun manier van reageren in dit topic. Deze manier van discussieren leidt niet tot meer wederzijds begrip, en heeft dus totaal geen zin. Als je commentaar hebt, lees het topic dan eerst door, denk na over je formulering, en blijf beleefd en opbouwend. Schelden, schreeuwen en voor de 100e keer iets zeggen is niet de bedoeling.