Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ziet er weer eens goed uit
vooral die strek foto's. Enne, wanneer kom je nou eens langs met je mooie paardjes
hahaha.. of ik naar jullie met [***]
maare.. spreek je laters !! enne ga zo vooruit.. je springt al beter dan mij.. hahah
Mupke
dus met paard zal moeilijk gaan.
Nja uhmm ik kan nog niet goed springen maar ik wil er wel in verder 
(ben ik nu penny?
) PaardenMeisJ schreef:Jeetje, echt bijna iedereen heeft ergens commentaar op, waarom?!Kijk eerst eens naar jezelf, dan pas naar een ander, zelf vind je het ook niet leuk als er zoveel commentaar wordt gegeven over jou rijstyle of over je cap etc, toch?
. Maar, ik vind het echt een heel erg leuk beesje!

nee het is mijn bijrijdtpaardje
ChingYi schreef:het is een teruggesneden boom en nieuw het zadel ligt prima zo![]()
Mja dat zie je zo aan een paar foto's toch niet? kan me vergissen hoor
Hahaha nee was het maar zonee het is mijn bijrijdtpaardje
Groetjes trug
(gewoon een nieuwschierig vraagje)

In galop komt ze bijna Altijd verkeerd uit en daarom doe ik het nou in een drafje en das als dat beter gaat ga ik pas galopperen en ze kan soms ook lelijk weigeren in galop.
en ze rijdt geen concoursen...ze heeft wel vroeger L1 dressuur gelopen.
.

nog 1 ding: Heb je geen last van je haar met rijden, dat het in je gezicht vliegt?
.
.
haha
uhmm dan doe ik daarna altijd gewoon weer achter mijn oren en dan heb ik er geen last van maar bij springen vliegen ze steeds mee en dan heb ik met de landing er nog wel eens last van omdat ik dan niet goed zie waar ik heenga en soms ziet ze net op het einde een bakkabouter staan en vliegt ze weg