lijkt me wel grappig om te proberen.. blijven oefenen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lijkt me wel grappig om te proberen.. blijven oefenen

Bij mijn verzorgpony hebben ze een ijsbaan (buiten) en daar gaat in de winter water in, en dan wordt dat ijs. In de zomer - lente - herfst. Kan ik er dus lekker crossen. Het is zegma voor zo'n vierkant waar je dus wat dressuur of springwerk kan doen. En daarna krijg je zo'n soort renbaan. Daar race ik ook altijd. Beugels op het kortste gaatje en racen maar! Ik Zal is vragen als iemand wat foto's kan maken.. Eerst stonden er 2 pony's grote zwarte(d) en kleine vos(c) Ging ik altijd met vriendin wedstrijdje doen.. Het was erg lol. Alleen helaas zijn die pony's overleden en staat er een haflinger. NIet echt bepaald een jockey pony.. maar ze kan wel hard racen! (alleen neit zo hard als die vos
(pricilia))
Maar ik kan het ook al behoorlijk, en wil er later ook graag in. Alleen 1 probleem, ik heb geen eigen-paardje.. en bovendien zou ik niet weten waar je dat kan doen.. hier in de beurt igg niet..
Laukje85 schreef:hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Citaat:hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

. Oefening baart kunst en let vooral niet op sommige bokkers, ik zie nu dat sommige bokkers niet geheel onterecht zeuren dat de sfeer op bokt achteruitgaat.
. 

Citaat:Eigenlijk moet er een nieuw forum komen , deeze pas er namelijk perfect in : lol met je knol
Kimmie_girl schreef:HAHAHAHAHAHAHHA dat is ook het eerste wat er bij mij in me op komt, kom op mensen ,, Je begint toch ook spontaan de slappe te krijgen als je dit ziet
Meisje veel plezier , plaats gerust meer foto`s komt er hier nog wat leven in de brouwerij
Eigenlijk moet er een nieuw forum komen , deeze pas er namelijk perfect in : lol met je knol

maar pik wel de tips eruit en laat dat commentaar maar lekker langs je hoofd zeilen

pietpiraat schreef:ik ben het helemaal met oscar eens, ik vind het erg ongepast dat jullie haar belachelijk maken.
Ziet er super uit meid.
ga zo door