Romeo en eventuele (Deense) kopers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 00:50

Hey Maartje !

Ik vind het nog steeds geweldige pony’s , ik had ook intresse maarja , ik ben 18 dus de ponytijd is over .. helaas wil mijn broertje niet verder want dan zou het echt ideaal geweest zijn !!

Maar mm ..die mensen uit denemarken zoeken dus een ‘automaatje’ , nou elke automaat weigerd wel een keertje , en meestal is een weigering door een belemmering van de ruiter ! Vooral bij Z paardjes en ik spreek uit ervaring

Succes met de verkoop !

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 11:47

en zijn de nederlandse mensen al geweest?
Wat ik zei op msn... Ga dr niet vanuit dat ie verkocht word als er mensen zijn geweest, ik ben daardoor zo vaak teleur gesteld. Ga dr gewoon vanuit dat ie nog 2 maanden op stal staat en dan is ie zo weg. Je kent mij verhaal

Succes Maartje

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 18:14

Kelloriejj schreef:
Wat ik zei op msn... Ga dr niet vanuit dat ie verkocht word als er mensen zijn geweest, ik ben daardoor zo vaak teleur gesteld. Ga dr gewoon vanuit dat ie nog 2 maanden op stal staat en dan is ie zo weg. Je kent mij verhaal

Succes Maartje

Jaa idd.. Moet er idd niet vanuit gaan, heb ik al 4 keer gedaan, en 4 keer idd teleurgesteld

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:20

maartjuh schreef:
Kelloriejj schreef:

Succes Maartje

Jaa idd.. Moet er idd niet vanuit gaan, heb ik al 4 keer gedaan, en 4 keer idd teleurgesteld

Moest ik zo een toffe pony mogen hebben van mijn moeder... Amai ik zou het wel weten!!
Maarja ben ook blij met mijn paardje hoor...
Maar je pony is echt wel top!

Marinke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 18:26

Ik vind Romeo écht een fantastische pony, elk fototopic weer! Maar dat ligt vast aan de naam he

Vind het heeeeeel erg jammer eigenlijk, dat je hem moet verkopen, want ik had nog wel véél meer fotos willen zien!

Iig succes met de verkoop, en sterkte

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 18:42

Marinke schreef:
Ik vind Romeo écht een fantastische pony, elk fototopic weer! Maar dat ligt vast aan de naam he

Vind het heeeeeel erg jammer eigenlijk, dat je hem moet verkopen, want ik had nog wel véél meer fotos willen zien!

Iig succes met de verkoop, en sterkte

Ooh, maar er komen ongetwijfeld van Room nog foto's, zeker voor de verkoop komen er nog foto's... en van de kopers (wie weten we nu dus nog niet, maar ooit zal die wel verkocht worden) ook

En aangezien niemand roosje durft te kopen (ik snap echt serieus niet waaorm niemand haar wil kopen.. ja okey, ze is niet makkelijk, maar wel geschikt voor het internationale werk.. En heel wat goedkoper als Romeo ) zal ik haa nog wel even blijven rijden.. Rose is 6 cm groter als Romeo, dus daar kom ik nog niet extreem veel onderuit..

Enne je kent Rose en mij, zullen nog heel wat stoere foto's komen.. Moet alleen nog wel bedenken wat .. Zonder zadel en zonder hoofdstel miss ooit weer

Dus er komen nog topics hooor

NWDynamite

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 20:39

Ik zou verschrikkelijk graag Roos kopen...
Maar mijn ouders vinden het toch echt een flinke prijs voor een pony (ze is het ongetrijfeld waard daar niet van )

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 21:07

NathalieW schreef:
Ik zou verschrikkelijk graag Roos kopen...
Maar mijn ouders vinden het toch echt een flinke prijs voor een pony (ze is het ongetrijfeld waard daar niet van )

Vraagprijs van haar staat nu op 6500 dus vind het meevallen..

Ja het is natuurlijk ontzettend veel geld, dat zeker... Maar voor zo'n pony niet.... Iig dat vind ik

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:41

moest ik klein en rijk zijn had ik het alleen geweten
ik vind rose erg leuke, ik denk wel dat ze me zou aantrekken
maarja, ik ben niet klein en niet rijk.

ookal is het niet veel geld voor rose die 6500, teveel voor mij

_Yvonne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:50

Heey

Heb je nog iets gehoord van de Nederlandse mensen? Zou natuurlijk wel leuke blijven als Romeo in de buurt blijft bij je.... Zie je hem nog af en toe...
Ben benieuwd naar de volgende foto's van jullie

Kuss

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:59

het is niet veel geld voor zo'n goede pony met papieren en veel goed bereikte resultaten.

maar voor zo'n iemand als mij bijvoorbeeld is het wel eeéeeenorm veel geld. en zo zullen er nog wel veel meer mensjes wezen

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 08:54

Ukster schreef:
het is niet veel geld voor zo'n goede pony met papieren en veel goed bereikte resultaten.

maar voor zo'n iemand als mij bijvoorbeeld is het wel eeéeeenorm veel geld. en zo zullen er nog wel veel meer mensjes wezen

Ja natuurlijk, 6500 euro is ontzettend veel geld.... Kun je toch ook hoop andere leuke dingen mee doen

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:55

6500... tja dat zijn toch al gauw 13 shetlanders met papier

Maja, met een shet kom je niet op dat niveau cross. Ten eerste al omdat hij gewoon zn kleine lijfje niet over de hindernis kan hijsen

Iemand die serieus verder wil, die moet het er gewoon voor over hebben, want het is absoluut niet veel!

Veel succes verder met de verkoop van allebei,
En natuurlijk nadien veel sterkte met de leegte.
Groetjes, lacuna

Summertjee

Re: Romeo en eventuele (Deense) kopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:26

mooi paardje jammer dat je hem moet verkopen meisje staat er wel leuk bij vind ik

Vieva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:43

is hij al verkocht
?

Nicky_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 16:05

Kris25 schreef:
Wat een leuke bink zeg. Jammer dat hij weg moet, maar als hij het dan echt zo goed krijgt... Heb je misschien ook meteen een leuk vakantie adres erbij

hihi, wie weet he. Maar afscheid nemen is altijd moeilijk.
Maarja als je weet dat hij het goed krijgt, is het al een hele geruststelling he.

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 16:58

Maxjuh schreef:
is hij al verkocht
?

Van de nederlanders hebben we nog niets gehoord..

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 20:59

VAn de 10 mensen die bellen komt er 1 kijken en van de 10 mensen die weerko men kijken koopt er 1.
Dit hebben wij tenminste in de pony handel. En maartje, Misty heeft bijna een jaar te koop gestaan en die had ook alles Z gelopen. En als je dan soms het commentaar hoort wat ze hebben op je pony....Wordt je soms echt niet goed van.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:05

Bij ons is net ook een paard naar Denemarken verkocht

Dat meisje heeft een hele nette houding (buiten een paar momentopnames)

En vind ook dat ze goed bij elkaar passen

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:05

Ons paardje lijkt wel wat op Rose denk ik zo
Ook een echte springer en super fel, maar eigenlijk wil ze alleen maar super goed haar best voor je doen. (staat ook te koop zie profiel )
Echt jammer maar er zijn gewoon maar weinig mensen die wat met haar kunnen beginnen.

Snap trouwens wel dat je het helemaal niet leuk vond dat die kopers al gereden hadden terwijl jij er niet bij was! Je wilt toch wel een beetje weten wat voor mensen het zijn en zelf dingen over je pony vertellen enzo.
Verder heel veel succes met de verkoop

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:25

desleen schreef:
ik vind proefrijd inderdaad erg riskant.. ik denk dat dat met een dressuurpony nog minder erg zou zijn dan met een springpony. als hij eenmaal gaat weigeren heb je dat er niet zomaar uitgereden!
ik zou hem echt nooit op proef doen!

mijn vriendin had ook een pony op proef, en heeft toen een erge rugblessure gekregen. Gelukkig hadden ze al besloten hem te kopen..maar andes ben je echt verder van huis!

de mijne ging op proef en werd afgekeurd omdat ze gecrossed hadden door het bos met haar daar en toen kreeg ik haar terug vreselijk drama geweest want ze was kern gezond en ik had de papieren dat ze super in orde was maar ja gelukkig kwam het met de nieuwe eigenaren toen wel goed.. maar het is altijd vervelend en voor mij een leer nooit de pony op proef zonder betalen

Maartje__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 22:50

peanutbutter schreef:
VAn de 10 mensen die bellen komt er 1 kijken en van de 10 mensen die weerko men kijken koopt er 1.
Dit hebben wij tenminste in de pony handel. En maartje, Misty heeft bijna een jaar te koop gestaan en die had ook alles Z gelopen. En als je dan soms het commentaar hoort wat ze hebben op je pony....Wordt je soms echt niet goed van.

Ja idd... Je wordt er echt gek van.. Ben je een dag lang met je pony bezig, omdat je hem toch wel weer mooi eruit wilt laten zien. Enne dan nog een dag, omdat je mensen ove pony moet vertellen, foto's, rijden, en dan achteraf nog koffie enzo..

2 dagen steeds kwijt, per koper.... Steek je veel tijd in, en dan baal je best wel dat ze hem niet kopen...

Kleinduimpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 22:54

Wat een gave foto´s op het begin!! erg mooi

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 10:32

en, al wat gehoord van de verkoop?

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:31

Citaat:
Ja idd... Je wordt er echt gek van.. Ben je een dag lang met je pony bezig, omdat je hem toch wel weer mooi eruit wilt laten zien. Enne dan nog een dag, omdat je mensen ove pony moet vertellen, foto's, rijden, en dan achteraf nog koffie enzo..

2 dagen steeds kwijt, per koper.... Steek je veel tijd in, en dan baal je best wel dat ze hem niet kopen...

haha toen ik mn pony ging verkopen zijn er ook wel een aantal kijkers geweest, ik elke keer mn pony Helemaal mooi maken, ( er kwamen ook amerikanen kijken! ) echt helemaal mooi eruit laten zien, goed voorbereiden op de mensen . enz.
Toen ging ik op een gegeven moment voor een pony kijken die veeeeeeel te druk was voor het ruitertje ( ik was zelf ook bezig met de koop van een grotere pony met meer pit enz) en zei zochten een kleinere rustige pony, dat was mijne wel, het kon dus een ruil worden. Ik ging eerst naar die pony kijken , en toen ik zei dat ik haar wou, ging die vrouw gelijk mee naar mijne kijken! ik had me nergens op voorbereid!
we liepen met die vrouw zn stal in, lag ie languit lekker te pitten, nou uiteindelijk pony overeind poetsen, maar hij was zo lui als wat, was net wakker hahah! en hij was vies:p En uiteindelijk is zei toch de koper geweest! En die pony waarvoor ik ging kijken is nu mijn supertje