Citaat:
Ja idd... Je wordt er echt gek van.. Ben je een dag lang met je pony bezig, omdat je hem toch wel weer mooi eruit wilt laten zien. Enne dan nog een dag, omdat je mensen ove pony moet vertellen, foto's, rijden, en dan achteraf nog koffie enzo..
2 dagen steeds kwijt, per koper.... Steek je veel tijd in, en dan baal je best wel dat ze hem niet kopen...
haha toen ik mn pony ging verkopen zijn er ook wel een aantal kijkers geweest, ik elke keer mn pony Helemaal mooi maken, ( er kwamen ook amerikanen kijken! ) echt helemaal mooi eruit laten zien, goed voorbereiden op de mensen . enz.
Toen ging ik op een gegeven moment voor een pony kijken die veeeeeeel te druk was voor het ruitertje ( ik was zelf ook bezig met de koop van een grotere pony met meer pit enz) en zei zochten een kleinere rustige pony, dat was mijne wel, het kon dus een ruil worden. Ik ging eerst naar die pony kijken , en toen ik zei dat ik haar wou, ging die vrouw gelijk mee naar mijne kijken! ik had me nergens op voorbereid!
we liepen met die vrouw zn stal in, lag ie languit lekker te pitten, nou uiteindelijk pony overeind poetsen, maar hij was zo lui als wat, was net wakker hahah! en hij was vies:p En uiteindelijk is zei toch de koper geweest! En die pony waarvoor ik ging kijken is nu mijn supertje