Zaterdag weer les.. help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:13

en nog iets. Ik snapte mijn instructrice niet helemaal, maar ze had wel gelijk.. Dus nu volg ik inderdaad gelijk haar raad op voor een spoortje. Ze rijd zelf ook allemaal jonge paarden in, dus ze ziet wel dat ik het nodig heb. En ze zei zelf ook niet om het probleem op te lossen, maar om het jou even iets makkelijker te maken. Dus nu geen commentaar meer op de sporen.. Ik volg haar raad dus gelijk op

rosecroft6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 01:41

Nou bijna niemand snapt jou als ik het zo lees maar ze hebben geen zin meer om te discuseren, dus houden ze er maar over op.
veel succes verder met rijden van je haf.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 07:59

Nee, maar ik heb al met pb gesproken met sommige.. En bedankt, maar het zal wel lukken

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 09:24

Soms is het kiezen van de moeilijke weg effectiever op den duur dan de makkelijke weg. Niemand heeft ooit gezegd tegen je neem ik aan dat paardrijden makkelijk was.

Een raad voor de volgende keer, als je volledig overtuigd bent van de manier waarop je instructrice jouw lesgeeft en je vindt dat dat de goede manier is. Volg haar methode en dan hoef je jezelf niet te verantwoorden hier op het forum (maar dat neemt niet weg dat als het ter sprake komt hier hoe jij het aanpakt dat medebokkers een andere visie erover hebben en die dus ook melden).

Succes verder met oefenen!!

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 13:56

Maar heb jij hier nog nooit een vraag gesteld? En jij hebt toch ook een goede instructrice? Maar dit topic opende ik, omdat ik graag tips wou voorhoe k niet meer zo tegen de les op kan zitten, maar ik ga nu niet meer in discussie.

monsera

Re: Zaterdag weer les.. help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 15:45

Ik heb hier ook wel eens een vraag gesteld en heb 2 zeer goede instructrices.Maar die laten mij niet met sporen rijden maar laten mij liever even zweten Maar uiteindelijk heb je er veel meer aan om het zelf op te lossen.En je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat je pony het ontzettend moeilijk vind maar probeer dan steeds een stukje verder te gaan en ga je pony gymnastiseren zoas ik al eerder had gezegd maar ga je pony niet dwingen en dat doe je nu met sporen.

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-05 16:44

Je hebt helemaal gelijk monsera, maar ze had me gewoon even een spoortje of zweepje aangeraden, dus dan doe ik dat ik vertrouw maar op haar, maar er zit ook wat in jou opmerking! Enne, ik zal hem wel moeten dwingen.. of naja dwingen. Ik ben al druk bezig met hem te gymnatiseren. Maar nu is die discussie net afgelopen over de sporen en (bijna) iedereen snapt het nu. Graag nu geen commentaar meer hierop. Misschien dat joun instructrices jou nooit een spoor aan, maar die van mij doet dat wel en zij ziet hoe mijn paardje loopt dus ik vertrouw daar maar op

ElleTjEe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:41

aaahh sooff het ging toch best wel goed tochh zaterdag ik vond het wel goed eruit zien alleen kwam het omdat zij zo warrig deed maar wiebe deed wel goed zijn best

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 11:39

En.. ging het beter afgelopen zaterdag??

Sophie2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 12:59

@ ElleTjeEe jaa hij deed ook super zijn best! Het was idd beetje warrig en daardoor werd ik histerisch (schaam:P)

@OemmiejjO Ik heb zaterdag niet gelest, omdat er overal dikke pakken sneeuw lag. En de bak was onberijdbaar Zaterdag weer les Laat het wel weten..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:02

Oké.. veel succes alvast.. enn plezier natuurlijk hè?

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 13:44

OemmiejO schreef:
Oké.. veel succes alvast.. enn plezier natuurlijk hè?

dankjee