Ik & Oscar @ dressuur en springen. Record verbroken!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mexx93

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:22

ja ik heb het aan mijn lesgever gevraagd. je hebt gelijk, maar ik had ook gelijk hihi
groetjes

Pattypaard

Re: Ik & Oscar @ dressuur en springen. Record verbroken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 15:16

Sily, ok aan het zadel kan ik niks doen. oscar is niet mijn pony/verzorgpony. maar je hebt wel gelijk
ik zou zelf ook graag een wat groter(en passend) zadel willen op de pony. maar ik ga niet voor een pony waar ik een paar keer op rijd geen zadel kopen natuurlijk

halibut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:16

Ik denk dat er niet veel mis is met af en toe eens een beetje les van een vriendin krijgen (ook al heeft ChingYi hier wel een behoorlijke reputatie opgebouwd). Maar neem niet alles zomaar over, vraag ook vooral dingen op de manege waar je lest.

ChingYi: Als je zelf iets hoort in de les betekent dat niet dat jij dat ook over kan brengen op een goede manier. Nu gaf ik mijn vriendin ook wel eens les, af en toe is ook wel leuk. Maar voor de pony en je vriendin vind ik het beter dat jullie het niet te vaak doen. Een instructeur weet het (als het goed is) toch beter.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:21

het zadel is idd te klein..maar ben momenteel al opzoek naar een nieuw zadel voor mijn haf en 2 zadels is me op dit moment te duur
Maar het komt wel goed...dattie niet aan de teugel loopt komt niet door het zadel hoor, bij mij loopt ie direct aan de teugel(nou wil ik niet stom overkomen, dat ik alles kan ofzo, maar dat is gewoon zo)

Haha nee ik ga geen grand prix ruiter uithangen kan ik niet eens

Jallit: ja dat klopt, mja ze gaat er anders wel op vooruit
Whaha tuurlijk weet een instructeur het beter

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 17:54

Als zij niet in het zadel past en jij wel kan het zo zijn dat hij bij jou wel nageefelijk wordt.
Maar ja...misschien ben jij van voren een stuk harder dan zij, dat kan ook, geen idee, heb nog geen foto van jou in dit zadel gezien.

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:01

kweet niet...toen met de les ging hij lekker...ook op een los teugeltje...maar ik gebruik maar zeer weinig mijn teugels nu, ik rijdt hem altijd naar beneden op mijn benen, want ik weet toch al dat als ik te ruw ben dan loopt die met zijn hoofd helemaal in de lucht...als goed is zal ik morgern wat foto's laten schieten tijdens het losrijden

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:02

uhu, morgen gaan we wat aan de dressuur doen/proberen te doen.
eerst gaat chingyi dan erop en zal ik foto's maken daarna zou ik er dan opgaan..

Noortje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:11

Ik ga geen commentaar geven; alleen maar zeggen dat ik vind dat het er geweldigg uitziet.. je hebt er plezier in, de pony heeft het naar zijn zin en ik vind dat je lekker door moet agan waar je mee bezig bent.. het is nou eenamal zo dat er ook mensen zijn die NIET vinden dat je pony supercorrect hoeft te lopen:)....

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:16

Als je 't met die lage sprongetjes doet, kan 't geen kwaad.
Bovendien krijg je dan toch meer vertrouwen in 't paardje (heb ik tenminste) doen ze ook op de manege wel eens...
Maar goed leuke pony commetaar is al gegeven

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:23

idd Noortje...Rome is toch ook niet in een dag gebouwd...we werken er naartoe en dat gaat niet allemaal gelijk goed

Nikki_jimmy: en we zullen voorlopig ook maar bij de lage sprongen houden totdat het wat beter gaat
dankjewel