Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tooske schreef:Eigenlijk moet ik hier erg om lachen allemaal.
Maar goed laat ik dan maar niet zeggen dat zijn aanleunig juist een heel sterk punt is..
( chips had me al niet meer voorgenomen om te reageren maar goed laatste keer dan!)
bijou schreef:Nou ja shaar je weet wat je te doen staat!!! Als je het commentaar zo hoort......slof eraan!!!!
Kein gelul trek hem in de krul!!!!
)
denk er daarom de volgende keer ff aan wat je voor commentaar neerzet en bedenk dan eens hoe jij zelf het zou vinden als iemand dat over jou zou zeggen....want voor mij is de lol er al af om foto's van mij en mn paard erop te zetten.....
bijou schreef:want voor mij is de lol er al af om foto's van mij en mn paard erop te zetten.....![]()
. Verder reageert iedereen heel netjes, maar als daar zo kinderachtig en arrogant mee omgegaan wordt is de lol van aardig blijven er natuurlijk ook snel af.
. Citaat:En meestal zijn de mensen die de felste kritiek leveren shetruitertjes of 3e rangs verzorgstertjes.

Lacuna schreef:Citaat:En meestal zijn de mensen die de felste kritiek leveren shetruitertjes of 3e rangs verzorgstertjes.
uhh.. wat is er mis met shetruitertjes?
Goed, hier komt de kritiek van een (ex-)shetruiter:
nee, sorry, dat begint alweer verkeerd. Hier komt een tip van de shetruiter, een tip voor je houding.
Jij doet namelijk precies hetzelfde als wat ik doe. Wat mij heel erg geholpen heeft, is ten eerste voor me uit kijken, en iemand naast de bakrand zetten die iedere keer als mn ogen ook mar een milimeter zakten keihard schreeuwde "kijken!!!" zodat ik weer voor me uit ging kijken. Als tweede kreeg ik de tip om me voor te stellen dat ik opgehangen was aan een draadje vanaf mn kruin naar boven, en vanaf mn hakken naar beneden. Een draadje wat me uitrekte. Op die manier maak je jezelf lang, recht en door naar voren te kijken voorkom je dat je zelf voorover duvelt.
Het is maar een tip, ik probeer maar te helpen.
Groetjes, Lacuna

Venetia schreef:Het interesseert me eigenlijk weinig wat je wedstrijdklassering is.
Wat ik zie, is een paard dat gewoon niet eens aan de teugel loopt.
Je hebt helemaal geen verbinding van achter naar voor.
Bovendien zit je niet zoals dat moet om fatsoenlijk in te werken.
Ik hoop dat je daar wat aan doet, want vooral in je schoudervoor zit je zo scheef, dat je paard daar gewoon harder door slijt.
Verder vind ik dat je een erg mooi paard hebt met ongetwijfeld veel kwaliteit!
Succes ermee

en dat is ook (redelijk) goed gekomen 

BailyKarlos schreef:Tja het enige wat ik kan zeggen is: Nou daar komt ie dan maak je borst maar nat:
Wat een onwijs gaaf setje al zeg ik het zelf, haha!! Heb hem ook zoals je in het topic winterkleuren van harry's hors had gezien.
En ja, je moet bokt niet te serieus nemen. Want gaat t goed en ze kunnen geen negatief commentaar leveren dan heb je bijna geen reacties. Maar ohwee als je been iets te ver naar achter of naar voren ligt!!!!
Een walm van ellende komt er over je heen!!!
Hoe kan je je been nou verkeerd leggen dierenmishandelaar!!!
(dit is maar een voorbeeld hoor)
En meestal zijn de mensen die de felste kritiek leveren shetruitertjes of 3e rangs verzorgstertjes.
Een enkeling heeft er wel verstand van. En de meeste die er verstand van hebben plaatsen tips om je te helpen of niets want die weten dat een foto verschrikkelijk kan vertekenen.
Want geloof me ik heb zelfs foto van Anky gezien die er gewoonweg niet uitzien!!!
Elisabeth007 schreef:ik vind dat het lijkt dat je geen M2 rijdt
sorry.....![]()
je hebt een leuk paard en een leuk setje,
maar werk aan je houding en aan je paard!!!
wat zijn je punten eigenlijk!!!