Les met Nobles (M2) in nieuw setje!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m_goodluck

Re: Les met Nobles (M2) in nieuw setje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:53

ik geloof er dus ook totaal niets van

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:58

Jongens! Je mag wel commentaar op iets of iemand geven..

Maar ik vind dat je het niet kan maken om te zeggen dat je niet geloofd dat iemand M2 rijdt!!

Charlotte89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:00

Laat ik het hier op houden. Ik vind het er Beter uit zien. Maaaarr ik heb wel betere M2 combinaties gezien.

Anneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:05

Tooske schreef:
Eigenlijk moet ik hier erg om lachen allemaal.
Maar goed laat ik dan maar niet zeggen dat zijn aanleunig juist een heel sterk punt is..

( chips had me al niet meer voorgenomen om te reageren maar goed laatste keer dan!)

?? Ik ben echt geen Anky en rij al helemaal geen M2 (al ben ik in de lessen al met wat M oefeningen bezig) maar ik zie toch echt geen aanleuning of nageeflijkheid?
Terwijl ik echt geen oefening rij (mag rijden) zonder enige vorm van aanleuning. Doe ik dat wel, gaat het halfbakken en ziet het er vreselijk uit.

Ik vind jouw houding zo hier in dit topic nogal uit de hoogte. Je doet alsof je enorm kan rijden,en alles al weet, en iedereen moet zijn mond maar houden. Maar wel foto's plaatsen waar iedereen zijn bedenkingen bij heeft?
Nou ja goed, ieder zijn eigen manier.

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:27

oeh....woow...

uitbarsting!!!

maar ik sluit me aan bij de rest....het LIJKT niet op een m2 combinatie....maar als je goed les krijgt wordt er denk ik toch wel aan de eerder genoemde punten gewerkt...toch???

Hobby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:43

Ik vind het prima dat mensen hier commentaar geven, maar willen deze personen dan misschien ook even kritisch naar hun eigen houding kijken? M_goodluck, ik zou maar even naar de foto's in jouw profiel kijken: jij bent ook M2 (beweer je) en neemt precies dezelfde houding aan tijdens het rijden als de TS. Jij zit ook achterover, achter de loodlijn, en rijdt eveneens met mooie pianohandjes! Waarom zou de TS dan ongeloofwaardig zijn als ze zegt dat ze M2 is? Ik zou zeggen: zoek de verschillen....
Kan het commentaar niet gewoon opbouwend blijven?

PolosportJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:19

bijou schreef:
Nou ja shaar je weet wat je te doen staat!!! Als je het commentaar zo hoort......slof eraan!!!!
Kein gelul trek hem in de krul!!!!

Volgens mij willen bepaalde mensen gewoon graag dat het een ruzietopic wordt! Ik vind dit soort mensen is uber irritant!

bijou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:12

Beste Dames (en heren als die er ook zijn )

Ik wil toch nog ff kwijt dat mijn reactie bij deze topic eigenlijk een grapje was.... Shari staat bij mij op stal en wij hadden het er gister over dat er zoveel commentaar gegeven wordt zonder daarbij na te denken dat je diegene heel erg kan kwetsen daarmee!!!
En het spreekwoord klopt nog steeds de beste ruiters staan langs de zijkant!!! denk er daarom de volgende keer ff aan wat je voor commentaar neerzet en bedenk dan eens hoe jij zelf het zou vinden als iemand dat over jou zou zeggen....want voor mij is de lol er al af om foto's van mij en mn paard erop te zetten.....

Corelli_2018

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:17

tuurlijk maar een paard moet eigenlijk nooit in training op je wedstrijd houding want in de wedstrijd doe je het altijd iets minder<< en dit paard is er gewoon niet doorheen<< hij loopt er gewoonuit met zijn neus en is dus niet nageeflijk en dat moet wel in de mtwee<< jha me toetsebord doet een beetje raar

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:20

Tja het enige wat ik kan zeggen is: Nou daar komt ie dan maak je borst maar nat:

Wat een onwijs gaaf setje al zeg ik het zelf, haha!! Heb hem ook zoals je in het topic winterkleuren van harry's hors had gezien.

En ja, je moet bokt niet te serieus nemen. Want gaat t goed en ze kunnen geen negatief commentaar leveren dan heb je bijna geen reacties. Maar ohwee als je been iets te ver naar achter of naar voren ligt!!!!
Een walm van ellende komt er over je heen!!!
Hoe kan je je been nou verkeerd leggen dierenmishandelaar!!!
(dit is maar een voorbeeld hoor)
En meestal zijn de mensen die de felste kritiek leveren shetruitertjes of 3e rangs verzorgstertjes.
Een enkeling heeft er wel verstand van. En de meeste die er verstand van hebben plaatsen tips om je te helpen of niets want die weten dat een foto verschrikkelijk kan vertekenen.
Want geloof me ik heb zelfs foto van Anky gezien die er gewoonweg niet uitzien!!!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:10

Volgens mij moet je geen foto's plaatsen als je niet tegen kritiek kan en alleen maar complimentjes wil.\ Ga dan naar een pennysite ofzo.

Een aantal reacties zijn wat overdreven fel, maar dat kan je zeker ook zeggen van de reacties van de 'vriendinnetjes van stal'. Ik vind het meeste commentaar gegrond: zeker de eerste serie waren géén goede foto's klaar. En als je M2 bent (dat geloof ik echt wel hoor) en zo rijdt of in ieder geval zulke foto's neerzet van je rijkunt kun je commentaar verwachten, omdat mensen dan dus denken 'hoe is die in de M2 beland'.
De tweede sessie was bete3r, dat heb ik ook gezegd. Ik vind het vaag dat iemand die kennelijk heel goed weet hoe het er uit moet zien zulke slechte foto's kan plaatsen, dat is gewoon dom. En mensen reageren op wat ze zien en door de foto's hier neer te zetten vráág je om een reactie. Dus ga dan niet lopen mekkeren als mensen kritiek hebben.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:14

bijou schreef:
want voor mij is de lol er al af om foto's van mij en mn paard erop te zetten.....

Wat een gejammer zeg, de enigen die raar reageren in dit topic zijn de TS en al dr ' vriendinnetjes' . Verder reageert iedereen heel netjes, maar als daar zo kinderachtig en arrogant mee omgegaan wordt is de lol van aardig blijven er natuurlijk ook snel af.
Jammer .

Lacuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:41

Citaat:
En meestal zijn de mensen die de felste kritiek leveren shetruitertjes of 3e rangs verzorgstertjes.

uhh.. wat is er mis met shetruitertjes?

Goed, hier komt de kritiek van een (ex-)shetruiter:
nee, sorry, dat begint alweer verkeerd. Hier komt een tip van de shetruiter, een tip voor je houding.
Jij doet namelijk precies hetzelfde als wat ik doe. Wat mij heel erg geholpen heeft, is ten eerste voor me uit kijken, en iemand naast de bakrand zetten die iedere keer als mn ogen ook mar een milimeter zakten keihard schreeuwde "kijken!!!" zodat ik weer voor me uit ging kijken. Als tweede kreeg ik de tip om me voor te stellen dat ik opgehangen was aan een draadje vanaf mn kruin naar boven, en vanaf mn hakken naar beneden. Een draadje wat me uitrekte. Op die manier maak je jezelf lang, recht en door naar voren te kijken voorkom je dat je zelf voorover duvelt.
Het is maar een tip, ik probeer maar te helpen.
Groetjes, Lacuna

Venetia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 10:44

Het interesseert me eigenlijk weinig wat je wedstrijdklassering is.

Wat ik zie, is een paard dat gewoon niet eens aan de teugel loopt.
Je hebt helemaal geen verbinding van achter naar voor.
Bovendien zit je niet zoals dat moet om fatsoenlijk in te werken.
Ik hoop dat je daar wat aan doet, want vooral in je schoudervoor zit je zo scheef, dat je paard daar gewoon harder door slijt.

Verder vind ik dat je een erg mooi paard hebt met ongetwijfeld veel kwaliteit!

Succes ermee

BailyKarlos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:39

Lacuna schreef:
Citaat:

uhh.. wat is er mis met shetruitertjes?

Goed, hier komt de kritiek van een (ex-)shetruiter:
nee, sorry, dat begint alweer verkeerd. Hier komt een tip van de shetruiter, een tip voor je houding.
Jij doet namelijk precies hetzelfde als wat ik doe. Wat mij heel erg geholpen heeft, is ten eerste voor me uit kijken, en iemand naast de bakrand zetten die iedere keer als mn ogen ook mar een milimeter zakten keihard schreeuwde "kijken!!!" zodat ik weer voor me uit ging kijken. Als tweede kreeg ik de tip om me voor te stellen dat ik opgehangen was aan een draadje vanaf mn kruin naar boven, en vanaf mn hakken naar beneden. Een draadje wat me uitrekte. Op die manier maak je jezelf lang, recht en door naar voren te kijken voorkom je dat je zelf voorover duvelt.
Het is maar een tip, ik probeer maar te helpen.
Groetjes, Lacuna

Niet gemeen tegen jou bedoelt.
Het is meer zo bedoelt. Mensen die net pas een beetje rijden die gaan mensen die veel meer ervaring hebben even vertellen wat ze moeten doen terwijl ze het zelf niet eens snappen of kunnen. Het is meer kopieren wat andere zeggen. snapje?

justahorse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:56

Venetia schreef:
Het interesseert me eigenlijk weinig wat je wedstrijdklassering is.

Wat ik zie, is een paard dat gewoon niet eens aan de teugel loopt.
Je hebt helemaal geen verbinding van achter naar voor.
Bovendien zit je niet zoals dat moet om fatsoenlijk in te werken.
Ik hoop dat je daar wat aan doet, want vooral in je schoudervoor zit je zo scheef, dat je paard daar gewoon harder door slijt.

Verder vind ik dat je een erg mooi paard hebt met ongetwijfeld veel kwaliteit!

Succes ermee

Heb je ook al de andere foto's gekeken ???????
die zijn al wel wat beter

krissie1985

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:47

@ tooske,
Mooi setje heb je hoor!!! en mooi paardje!!hoe oud is ie??? Weet zeker wel goed gaat komen in de M2 zijn. Het zijn ook allemaal moment opnames, dus kan net niet teugel lopen, en zie wel foto's waar ie wel doet dus. is allemaal weer gezeur hier bah

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 01:09

Ik ga verder niet in op de voorgaande reacties, dat heb ik gewoon niet gelezen

Ik vind je paard erg leuk en het setje is ook erg mooi

Voor het M2 zou ik wel graag zien dat hij wat fijner door zijn hals is, ook op het andere topic. Nou is dit vrij moeilijk om te zeggen van enkele foto's, maar dit is mijn oordeel over deze momentopnamens, niet negatief bedoelt. Ik heb zelf ook een paard dat erg moeilijk was in de aanleuning, dus ik weet waar je mee te kampen hebt en dat is ook (redelijk) goed gekomen

Veel succes met je wedstrijden verder!

Groetjes Kate

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 11:32

ik denk dat jij schouder voordoet op de eerste foto in plaats van het paard haha...
goed, foto's zijn een momentopname, maar ik vind het er ook niet echt uitzien als m2...

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 16:57

BailyKarlos schreef:
Tja het enige wat ik kan zeggen is: Nou daar komt ie dan maak je borst maar nat:

Wat een onwijs gaaf setje al zeg ik het zelf, haha!! Heb hem ook zoals je in het topic winterkleuren van harry's hors had gezien.

En ja, je moet bokt niet te serieus nemen. Want gaat t goed en ze kunnen geen negatief commentaar leveren dan heb je bijna geen reacties. Maar ohwee als je been iets te ver naar achter of naar voren ligt!!!!
Een walm van ellende komt er over je heen!!!
Hoe kan je je been nou verkeerd leggen dierenmishandelaar!!!
(dit is maar een voorbeeld hoor)
Een enkeling heeft er wel verstand van. En de meeste die er verstand van hebben plaatsen tips om je te helpen of niets want die weten dat een foto verschrikkelijk kan vertekenen.
Want geloof me ik heb zelfs foto van Anky gezien die er gewoonweg niet uitzien!!!

Dit heb je goed gezegd !!!

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 14:16

Voor de mensen die het iets interesseert mijn uitslag van afgelopen zaterdag..
Hij liep echt super de super!
2 keer tweede prijs met 151 en 154 pnt. De jury zat erg laag en was zeer streng.
De punten van diegene met de eerste plaatsen waren dus niet zo heel veel hoger 157 en 152.
En onder mij kwamen nog 6 andere M2 combinaties kun je nagaan hoe weinig punten die hadden!

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 14:30

Hhaha!
You go girl!!

Mexx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:03

hey,

oeh wat een groot paard
houd wel kontakt, in de teugels komen nog wel eens boogjes

Elisabeth007

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 16:46

ik vind dat het lijkt dat je geen M2 rijdt
sorry.....
je hebt een leuk paard en een leuk setje,
maar werk aan je houding en aan je paard!!!
wat zijn je punten eigenlijk!!!

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:38

Elisabeth007 schreef:
ik vind dat het lijkt dat je geen M2 rijdt
sorry.....
je hebt een leuk paard en een leuk setje,
maar werk aan je houding en aan je paard!!!
wat zijn je punten eigenlijk!!!

Lezen is ook een vak he lieverd!