Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Samsam schreef:Sorane schreef:Ik vind het een prachtig paard.
Ik kan me de bedoeling van zijn manier van beleren wel voorstellen. Ik kan er alleen niet achterstaan.
Moet het paard het in haar hoofd krijgen, hij valt dan is ze weg met alle gevolgen van dien.
En die sporen... Tja ik hou er niet van om een jong paard meteen te berijden met sporen.
Hij valt er niet af!
hmm, vind het een beetje kort door de boch tom dat zo te zeggen. Je kan altidj vallen, al ben je de beste ruiter.

Levy schreef:Ach...dan kom ik je misschien nog wel eens tegen Amondi
Samsam schreef:Hihi, met painted black gaan we leuke d/e ponies fokken vrees ik!
Het merrieveulen van dit jaar was wel erg fijntjes. Ze is nu drachtig van Johnson (Jazz x Flemmingh x Sultan). Voor volgend jaar weet ik het nog niet iig geval een hengst met maat en een "knietje"in het lopen.

amondi schreef:Wij overwinteren wel eens samen in de binnenstallen van Jolein klomp.
Een hele rustige vent, vaak veel te groot voor het oog maar ik geloof niet dat er veel paarden zijn die hem eraf kunnen of willen krijgen.
Zeker een aanrader, ook voor makkelijke paarden.
Jaike schreef:Hey Releste dus toch zadelmak?!
Knap ding, maar dat weten jullie inmiddels wel, haha!
Maar ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig wie haar straks gaat uitbrengen............
Levy schreef:
Hahahahahahahaha, hij was gister even hier en juist......is gelanceerd door een paard gister
, ben erg gecharmeerd van hem