Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alina schreef:Klopt, dat merk je pas een meter of zo voor de hindernis, wegsturen is dan al te laat en makt idd gauw weigeraars...
Ik zal jullie binnenkort ook eens verblijden met zo'n lekkere blooberMijn paard kan soms hysterisch worden bij het zien van een hindernis en al rij ik aan in stap/draf, de laatste 2 meter is dan dikke rengalop
![]()
.
. silverxxhein schreef:niet iedereen is Anky en springt zo makkelijk met een paard dat soms so debiel loopt te doen.
dressagelady schreef:Recht aanrijden wil ook wel eens helpen
zal het wel graga een keer willen zien 
Als je je hand weg had gehad en in de verlichte zit zou zijn gaan zitten dan had je ten eerste een gigantische kopstoot gekregen als het tegenzit en als je daardoor al niet onvrijwillig afgestapt zou zijn dan was je in de landing wsl wel alleen rechtdoor gegaan...
Ik laat het meestal, aangezien ik toch zelden wat met het commentaar kan. Mensen afbranden doen ze maar lekker bij een ander
(mijn laatste topic kreeg ik trouwens wel heel leuke reacties
)
deze sprong kan de beste overkomen. Nog even over het vlak voor de hindernis wegsturen. Ik heb een keer meer dan 10keer achter elkaar mijn paard voor de hindernis weggetrokken, omdat ze er met zo'n ongelooflijk ongecontroleerde vaart op af ging dat het een noodsprong móést worden.. EN toch weigert ze verder nooit. Alleen als ik haar wegtrek gaat ze erlangs. Of als ze het echt heel eng vind.

KiWiKo schreef:Ik vind het er helemaal niet echt slecht uitzien hoor! Peerd springt onmogelijk en dan krijg je wel eens zulke fotos![]()
![]()
Tip plaats voortaan ook fotos van goede sprongen erbij![]()
![]()

(zacht uitgedrukt.)
en mijn tenen zo ver in de beugels..
abiaslover schreef:JESUS !!!!!!!!
Wat ziet dat er eng uit![]()
echt maargoed als je gene zin heb in springen ga dan NIET springen
Quote schreef:KiWiKo schreef:Ik vind het er helemaal niet echt slecht uitzien hoor! Peerd springt onmogelijk en dan krijg je wel eens zulke fotos![]()
![]()
Tip plaats voortaan ook fotos van goede sprongen erbij![]()
![]()
Ik vind het ook niet zo heel erg uitzien
Je houdt je voeten op alledrie de foto's heel netjes.
Het is een heel mooi beest, vind ik!
Lijkt me een erg pittig beestje dat niet zo graag springt.(zacht uitgedrukt.)
Wát een noodsprongen zeg!
@ andere bokkers: alsje-blieft zeg.
Dit paardje springt niet zo goed/graag, de ruiter doet haar best en het peerdje gaat erover heen.
Dat dat op de momentopnames niet zo heel fijn gebeurt, kan zij niks aan doen.
Sommige mensen die hier op hebben gereageerd, hebben vast Z-springpaarden onder hun kont?
Edit: ik heb het topic doorgelezen en me geërgerd aan de reacties.
Ook de foto's heb ik nog een keer bekeken.
Ik zie nergens dat je een ruk aan de mond geeft.
Op de eerste foto doet de pony zelf zijn hoofd raar.
Op de tweede en derde zie ik absoluut geen pony die een ruk in de mond krijgt.
Ik wil je een complimentje geven over je houding!
Als een pony zó zou doen bij mij, zou ik er allang naast liggen vrees ik, of mijn handen zó hoog hebben dat het meer westernrijden lijkten mijn tenen zo ver in de beugels..
Ik hou maar op!abiaslover schreef:JESUS !!!!!!!!
Wat ziet dat er eng uit![]()
echt maargoed als je gene zin heb in springen ga dan NIET springen
En als je pony er geen zin in heeft?
Lekker op stal zetten?
dat bedoel ik ermee..
maargoed zal wel aan mij liggen..
of ik heb het verkeerd gelezen hahaha 

Bombarie schreef:Sjemig dat ziet er echt verschrikkelijk uit! Ik vind het verdomd logisch dat jou paard er geen zin in heeft je hangt hem vet hard in zijn bek, meer pijn kun je 'm niet doen bij 't springen volgensmij. Ga eerst maareens met een halster springen zodat je zelf leert zitten want dit gaat leiden tot problemen.
is dit nou bokt ?? 
ik weet zeker dat je het beter dan
:D