Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amie_x_mij schreef:Wat een gezeur weer he zeg, als zij dat wil doen dat laat haar!
@ ts, ken jij stephanie monstma?? Rijd die toevallig ook op deze fries, of ken je haar gewoon?
Ik heb deze naam van die fries wel eens bij haar horen vallen..
Renske20 schreef:Zowel de TS als het meisje op het paard zijn minderjarig....lekker onverantwoord van de eigenaar van het paard, die is nml verantwoordelijk als er iets gebeurd
2 kinderen en ee jong paard, die ook nog eens een heethoofd genoemd wordt..sorry maar hoe stom kan je zijn!
TS is 17 en idd op die leeftijd dnek je verstandig te kunnen zijn, meisje erop is nog veeeel jnger e denkt uberhaupt niet na over risico's
ik ben 23 en heb als werk paarden ingereden maar mijn jonge paard gaat toch mooi naar een africhtingsstal volgend jaar
verder vind ik dat het meisje ook wat veel aan de teugels zit, en als er al bij een foto staat dat t friesje het maar raar vind dat t meisje steeds been geeft en dan gaat staan omkijken ben je ook fout bezig...
Sjoert schreef:Hallooooooo mensen...
Ik heb nu wel genoeg gelezen over verantwoord of onverantwoord.
Je mag best commentaar leveren, maar als er in de eerste 20 posts al 15 keer is getypt dat het onverantwoord is, hoeft dat niet nog eens herhaald te worden.
Daarnaast mag je het best onverantwoord vinden, maar om de TS daar min of meer op aan te vallen, is totaal niet nodig. Wat zij met haar paard doet, moet zij weten. Wat jij ervan vindt, mag je best laten weten, maar hou het wel netjes. Dit is internet dus sommige geschreven reacties kunnen erg hard overkomen. Hou daar rekening mee.
Vanaf nu dus weer iets over de foto's melden aub.
Off-topic reacties worden zonder melding verwijderd.

kusje marianne
maakt niks uit.. doe ik ook wel eens
ik twijfel ook nog altijd of ik m'n foto's op bokt zet, als ik het doe heb ik ze al 1000x bekeken
maarja iedereen heeft weer z'n eigen mening en commentaar.En t zijn maar moment opnames
wemkelover schreef:
been geven is toch nog wat raar, zo zat ze de hele tijd met haar hoofd als het meisje been probeerde te geven.
Nou dit waren ze.
Tips zijn welkom, maar NIET commetaar op dat meisje. Want ze is hier toch niet op bokt en ze was volgens mij wat zenuwachtig.
Als het al honderd keer is gezegd hoef je het toch niet nog een keer te zeggen...
Haha maar caro...Hoeist eigelijk en met jou baukje??
srry ff een leuk onder werp!!!!
Ik zie jullie wel weer en ik vind het wel grappig dat paard heeft de zelfde naam als mY
wemkelover schreef:Dank je. We hadden eerlijk gezegd niet gedacht zo ver te komen omdat ze eigenlijk zo'n heethoofd is.
De eerste keer longeren toen vloog ze over de hekken..... dat noemt zichzelf een fries. ( snapt niet dat die rustig horen te zijn).