ik had vandaag trouwens nog wedstrijd de eerste proef ging weer lekker slecht ze was echt totaal niet aan mijn been had ervoor al anderhalf uur opgezeten want het liep erg uit met de Z tussen de proeven door heb ik haar gigantisch op de fl*kker gegeven. er zat wel een klein beetje spanning in maar ze liep echt super ze heeft echt in tijden niet meer zo'n proef gelopen toen in de kantine maakte ze de punten bekend en er waren maar 2 van de Z1 met wp in ik zat daar wel weer bij in ( ik was enigste Z2 ruiter ) en daar kun je niet tegen op. had voor de eerste proef 226 op een proef van 240 en de 2de proef had ik 227 ook op een proef van 240. de punten van de eerste proef vond ik wel goed maar van de 2de proef totaal niet. er stond heel raar commentaar op mijn briefje allemaal inpuls verlies terwijl ik die echt niet had. en voltes van 8 meter en daar stond bij dat ik die 10 meter deed en ik weet echt 100 % zeker dat ik echt 8 deed eerder kleiner dan 10 meter. maar ja ik was dus heel tevreden over mijn 2de proef dus dan moet ik de volgende keer maar een wp halen.