Lady @ work (Z2) paar weken terug met mijn instructeur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

Re: Lady @ work (Z2) paar weken terug met mijn instructeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 21:13

venetia jij snapt het
ik had vandaag trouwens nog wedstrijd de eerste proef ging weer lekker slecht ze was echt totaal niet aan mijn been had ervoor al anderhalf uur opgezeten want het liep erg uit met de Z tussen de proeven door heb ik haar gigantisch op de fl*kker gegeven. er zat wel een klein beetje spanning in maar ze liep echt super ze heeft echt in tijden niet meer zo'n proef gelopen toen in de kantine maakte ze de punten bekend en er waren maar 2 van de Z1 met wp in ik zat daar wel weer bij in ( ik was enigste Z2 ruiter ) en daar kun je niet tegen op. had voor de eerste proef 226 op een proef van 240 en de 2de proef had ik 227 ook op een proef van 240. de punten van de eerste proef vond ik wel goed maar van de 2de proef totaal niet. er stond heel raar commentaar op mijn briefje allemaal inpuls verlies terwijl ik die echt niet had. en voltes van 8 meter en daar stond bij dat ik die 10 meter deed en ik weet echt 100 % zeker dat ik echt 8 deed eerder kleiner dan 10 meter. maar ja ik was dus heel tevreden over mijn 2de proef dus dan moet ik de volgende keer maar een wp halen.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:25

Gefeliciteerd!

Ik weet natuurlijk niets van jouw instructeur en ik wil daar ook niet over oordelen. Ik ben als niet-wedstrijdruiter bescheiden maar ik weet wel wat ik graag zie en dat is ongedwongenheid en ontspanning. Toen ik zei dat ik hem onder jou lekkerder vond lopen, was dat niet om je instructeur af te zeiken. Ik vond het beeld gewoon ontspannener en ik vond dat een compliment aan jou waard, zeker omdat dat blijkbaar nog niet zo makkelijk is met jouw pony.. tja, en onder jouw instructeur zag je dat echt niet. Maar ik zal je instructeur echt niet op een paar foto's beoordelen, die pretentie heb ik niet.

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 23:06

Mooie foto's...als je instructeur m rijdt komt er gewoon power vanaf en dat is niet een lekker ontspanne beeld voor in de proef...maar dit is ook geen proef...als jij er daarna goed mee kunt verderwerken is het toch prima....en het ziet er helemaal niet verkeerd uit....super hoor

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 23:16

dank je wel

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:57

dat eeuwige gezeik hier van al die puberalende mensjes......
steeds hetzelfde herhalen..zegt ze dat het hij niet altijd zo rijdt..nou klaar toch..neem aan dat ze niet liegt....
ieder heeft zo'n zijn ding.....of je het nou leuk vind of niet...

en super paard heb je

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 13:31

dank je wel ladylay eindelijk iemand die mij begrijpt. ik hoop nu dat de mensen het niet meer gaan herhalen

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:49

Ik mag dan wel geen commentaar geven op je instructeur, maar zou dat indirect toch willen doen.
Ten eerste vind ik dat hij zijn beugels erg kort heeft. Als je zo graag een paard wilt proberen, zorg dan wel dat je er goed op zit. Even de beugels op maat maken is toch niet zo'n groot probleem?
Ten tweede vind ik dat het paard erg diep loopt. Of is daar een speciale reden voor?

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 20:43

paard loopt zo diep omdat dit de training is en als je in mijn profiel kijkt zie je dat ie dat daar niet doet. en trouwens wat kan tediep lopen nou voor een keer kwaad? en als mijn pony wat te diep loopt kun je er veel meer mee beginnen en als je me niet gelooft nodig ik je bij deze uit om een keer te gaan komen kijken bij de les. want het begint nu wel vervelend te worden om elke keer over het zelfde te beginnen. want als je het topic van het begin leest zie je dat het elke keer word herhaald. en ik heb niet gezegt dat je geen commentaar mocht geven op mijn instructeur dat mag wel maar dat werd ook elke keer herhaald en het heeft toch geen nut want hij zal dit toch niet lezen.

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 08:20

Het is beter je paard laag en rond te rijden dan te diep. en je paard loopt niet te diep op de foto, maar over de kop. met zijn kin op zijn borst getrokken. je ziet de hele hals aanspannen. en je ziet een hele verdikking van de halsspieren. nou sorry maar dat vind ik echt niet fijn voor je paardje. als ik je foto's in je profiel zie. zie ik een onwijs mooi paardje met mooie gangen die netjes met jou opgericht loopt. als ik de foto's van je instructeur zie. zie ik een inde krul getrokken paard die zo zijn beweging in zijn achterhand verliest. en dat vind ik echt sonde. maar goed dat is mijn idee. je heb in iedergeval een ontzettend gaaf paard. echt heel mooi

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:10

Leuke foto's Welke instructeur is dat?
En ik ontdek net dat er foto's gemaakt door mij, in jou profiel staan

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:12

jepsica schreef:
Het is beter je paard laag en rond te rijden dan te diep. en je paard loopt niet te diep op de foto, maar over de kop. met zijn kin op zijn borst getrokken. je ziet de hele hals aanspannen. en je ziet een hele verdikking van de halsspieren. nou sorry maar dat vind ik echt niet fijn voor je paardje. als ik je foto's in je profiel zie. zie ik een onwijs mooi paardje met mooie gangen die netjes met jou opgericht loopt. als ik de foto's van je instructeur zie. zie ik een inde krul getrokken paard die zo zijn beweging in zijn achterhand verliest. en dat vind ik echt sonde. maar goed dat is mijn idee. je heb in iedergeval een ontzettend gaaf paard. echt heel mooi

Ik denk niet dat je dit kunt zeggen als je hem nooit in het echt hebt gezien. Dat is nauwelijks te beoordelen vanaf foto's

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 14:27

ik zeg toch ook wat ik zie aan de hand van de foto's

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 08:44

''''jepsica: Het is beter je paard laag en rond te rijden dan te diep''''

dit vind ik wel een gewaagde uitroep..
want dat is een mening..
want de e1 vind dat dus, een de ander diep rijden voor de training..
zo zie je maar dat ieder zijn ding doet

Nonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:09

Hee!:)
Was jij er afgelopen weekend in Lichtenvoorde ook?
Dan heb ik je gemeet denk ik:) Haha!
Hm.. ik was ringmeester, door mij liep het uit jaa
Maar het zag er mooi uit!
Groetjes;)

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:16

ejj mooie foto`s.. en supper mooi paard en laat die instructeur lekker rijden en laat haar haar eigen manier van rijden hebben....jeej...

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 17:30

mooi paardje

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 17:50

Nonnetje schreef:
Hee!:)
Was jij er afgelopen weekend in Lichtenvoorde ook?
Dan heb ik je gemeet denk ik:) Haha!
Hm.. ik was ringmeester, door mij liep het uit jaa
Maar het zag er mooi uit!
Groetjes;)

Hey had even gezegt dat jij van bokt was
Concour was heel mooi daar gaan we zeker vaker heen. Er zijn weinig concoursen die er zo mooi uitzien als bij Lichtenvoorde

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 17:53

Oh ik had vandaag nog concour in Wierden (Twente Cup) daar liep het heel erg in maar lady was heel gespannen en mijn instructeur was er ook bij. Draf was dus wat gespannen maar galop ging super goed had net een wp had 241 waar 240 een wp was. Ben echt super blij en hoop dat ik mijn laaste paar maandjes bij de pony's nog een paar prijzen kan winnen

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 14:46

Ik heb nog even in je profiel gekeken. Op die foto's wordt de pony in ieder geval eerlijk gereden. Op een foto in het midden zie ik een erg mooi opwaarts gesprongen galop.
De foto's met je instructeur erop vind ik er niet fijn uitzien.
Succes straks bij de paarden.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 15:14

Ja dank je wel. Mijn eerste wedstrijd bij de paarden is gelijk een kringwedstrijd dus dat word nog even hard trainen