Vet mooi paard!!
Hij glimt echt perfect
.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..
Even aan de longe, zadel er op, beugels los, binnen 2 weken zat ik er op en kon ik ook los met haar rijden
) bayaatje schreef:hoi,
ik heb ook een friese hengst van adel, hij is nu 2jaar en 4 maanden oud. ik hoop dat hij ook zo uitgroeit, geweldig beest is dit. de mijne had ook al zo'n geweldig behang ,maar spijtig genoeg heeft hij zomerexceem. nu had ik een tijdje geleden gehoort dat veulens van adel heel laat uitgegroeid zijn en dus beter later beleerd worden? weet jij hier misschien iets meer over. groetjes en nog heel veel succes met dit wel erg kwijlbare paard
! Alleen heeft onze Froukje dat pittige weer niet van hem geërfd, hihi! Veel succes ermee! 

Menssss wat is hij toch mooi

succes met je paardje

Wow wat een mooie vent!Fryske schreef:Zo zo dat belooft wat. Alle toppers van Adel zijn ontzettend moeilijk. Zo weet ik van eentje die al een poosje onder het zadel is maar nog steeds het eerste kwartier een rodeo weggeeft. Succes met hem het belooft heel wat.
Hij heeft vrij veel weg van de Adel die ik rijd, met name de sprongen
Dus voor de reacties van mensen die zeggen dat ze zo niet zouden blijven zitten: Ik ook niet
*geleerd uit ervaring
*
Hij is zeker niet makkelijk, maar wat een karakter heeft dat beest! Deze heeft ook precies zo'n uitstraling, lekker ondeugend en een heel chique koppie