Bokkers @work in Houten (NST keuring)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkermuts

Re: Bokkers @work in Houten (NST keuring)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:55

}>

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 22:22

Tinkermuts schreef:
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me afvroeg hoe die grijsbonte ruin kampioen op een keuring was geworden, sjee wat was dat diertje mager en spierloos

Hij zag er in Beilen veel beter uit. Nu was hij ook niet om aan te zien. Snap het niet

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 23:19

Bonte schreef:
Tinkermuts schreef:
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me afvroeg hoe die grijsbonte ruin kampioen op een keuring was geworden, sjee wat was dat diertje mager en spierloos

Hij zag er in Beilen veel beter uit. Nu was hij ook niet om aan te zien. Snap het niet

Jordy zag er 2 weken geleden ook veel beter uit, tot een paar weken voor de keuring was hij zelfs aan de dikke kant. Nu is hij ronduit mager.
Dat heeft hij altijd om deze tijd, zodra hij begint te verharen en wintervacht krijgt vliegen de kilo's er af.
Ik ken wel meer paarden die daar last van hebben, misschien deze ook? Op de foto's van de keuring in Beilen zag hij er idd veel beter uit.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 06:14

ja, maar Jordy liet tenminste nog zien wat hij in huis had, dat deed dit paardje ook niet, het leek wel of hij niet in orde was, zeker gezien het feit dat hij er in Beilen goed uitzag, als dat bij mijn paardje zo was dan nam ik hem echt niet mee naar de keuring

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 08:09

In Beilen vond ik hem ook nog niet om over naar huis te schrijven hoor. Het was een leuk dier, hij liet zijn gangen mooi zien, maar echt een dagkampioen vond ik het niet.

Jordy zag er nog prima uit hoor, vorig jaar zag ie er beter uit, maar ook dit jaar zag ie er gewoon goed en gezond uit.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:34

Shayla deze zijn alvast voor jouw Ik heb er nog veel meer van jullie maar die staan nog niet one line. Maar deze volgorde vond ik zo tof
Hier nog niets vermoedend
Afbeelding
hier zie je de verbazing al op je gezicht
Afbeelding
Daarna een "Oh my God" dit kan niet waar zijn
Afbeelding
Jawel hoor het is wel waar. Met een leuke beker ls bewijs. je hebt een kampioen hoor *o/*
Afbeelding
Ik heb net nog een deel one line gezet en heb dus foto's van alles kampioenen veel bokkers dus. Ik hoop ze tegen vanavond allemaal klaar te hebben. Sorry dat het zo lang duurt maar moet ook nog werken. En strakjes komt de paardentandarts voor Sweety

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:38

Ha ha, leuke reportage Quinzy, je ziet inderdaad de verbazing opkomen ... leuk hoor

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 18:32

Ze zijn inderdaad leuk !! En die volgorde ook !
Man wat was ik blij toen ! Zal vanavond even speaken of de rest er al op staat.