Even uitstappen op...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jisa

Re: Even uitstappen op...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:46

wat een leuk hoofdtje heeft dat paard zeg!!! leuk dat je hem mog uitstappen ennuh het is nu wel vaak genoeg gezegt hoor dat ze haar handen te laag heeft. en het stond ook nog bij de fotos en ik snap best dat jullie dat zeggen maar het kan soms best wel banketstaaf overkomen maarjah. ik denk dat sommige mensen dat niet helemaal snappen.

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:51

eSz schreef:
ze trekt hem wel hoor Ailin.. kijk maar naar haar gespanne gestrekte armen en der handen die te laag zitten en niet ontspannen en rechtop..
en als je voor uitstappen en uitdraven een zweep nodig hebt gaat er ook iets niet helemaal goed denk ik ? en dat je enorm naar voren hangt had je zelf gelukkig al door mooi paardje trouwens !

Uhm mijn armen zijn ook welles helemaal gespannen.. Ligt er soms ook aan wat voor paard/pony je zit...
Wil het niet goed praten als ze het paard erin trekt want dan kan iedereen het wel... Maar als je mij soms gespannen ziet zitten... Anders trekt Yasmin me alle kanten op en doet ze fijn wat zei wil... (ik trek haar niet aan de teugel)

Afbeelding
Gespanne handen...(nie dat ik er trots op ben dat het moet)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 23:37

Als iedereen hier nu door blijft gaan over een post die niet voor niets verwijderd is blijft die post maar als een spook door dit topic heenwaren. Het zou fijn zijn als jullie de verwijderde posts vanaf hier gaan negeren.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 23:52

Wat een leuk paardje zeg, hij heeft ws hard moeten werken want op de laatste foto's staat ie met z'n ogen dicht

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 00:07

meid nogmaals super dat je op dat paard mag
ziet er erg leuk uit!!!!!!!!!!
geniet er maar mooi van
gr moniek

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 07:59

Leuk paardje en leuke foto's. Je zit er vrolijk op(je kunt zien dat je het super leuk vindt)! Veel plezier en succes met m!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 16:42

Ja ik vind het ook leuk! (maar dat is logisch op zo'n mooi paardje)

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:08

Percy schreef:
Als iedereen hier nu door blijft gaan over een post die niet voor niets verwijderd is blijft die post maar als een spook door dit topic heenwaren. Het zou fijn zijn als jullie de verwijderde posts vanaf hier gaan negeren.

Als dat op mij gedoeld is dan mogen die berichten overal wel verwijderd worden... Want toen ik dit topic gister las stonden ze er gwoon tussen hoor van dat ze hem naar beneden trekt..

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:10

Ja sorry ik had niet gelezen dat je geen 'rot' opmerkingen meer mocht geven! En ik bedoel het helemaal niet hatelijk maar ik vind gewoon dat ze geen nette houding heeft, schouders naar achteren, borsten naar voren!
Maar ik vind het echt een super paard!

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:27

Erg mooi paardje! Leuk dat je hem mag uitstappen en draven. Commentaar is al gegeven op de houding.
Btw: Als ik het andere paard van de eigenaresse van Abiran mag uitstappen rijd ik ook altijd met zweep. Dit omdat hij echt niet vooruit te krijgen is en bij uitstappen is het de bedoeling dat ze wel degelijk stappen, dusja..

x

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:45

mooijjj paard!!!

grappig he bokt? toen ik je foto´s zag wist ik al direct wat er voor reacties zouden komen... gelukkig dat een moddy er voor heeft gezorgd dat je niet meer afgezeken word!!!

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:51

je houd je handen een beetj raar maar daar kan je aan werken;) Gewoon meer in het zadel zitten en dan je handen proberen boven zijn schoft te houden;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:55

Waar maakt iedereen zich druk om zeg. Alsof een aantal mensen hier met hun hand op hun hart durven beweren dat ze nooit een keer een ophouding gemaakt hebben om het paard ff net wat ronder in de hals te maken voor de foto.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 17:59

wat voor afstamming zit erachter,vind het een leuk paard

purple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 18:09

Ik heb geen idee het is niet mijn paard.

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:59

leuk paarrd en ja over het trekken daar ga ik niet over zeuren is al gezegd 2 of 3 keer is wel genoeg hee