Laurens Sliepenbeek met Hoby Z2 Hippiade 2005

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Re: Laurens Sliepenbeek met Hoby Z2 Hippiade 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:56

sjaantje schreef:
#Ymke# schreef:
Wow, die is gegroeit in de lengte, ik weet nog dat het een klein mannetje was.
Hiervoor had hij een schimmeltje, die heb ik nog wel eens losgereden voor hem. Maar deze pony is ook knap om te zien!

Quick Star ja. Was overduidelijk een veel mindere pony.

Geen idee, want ik heb deze bruine pony nooit in het echt gezien.

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:57

missmiekie schreef:
missmiekie schreef:

Nou ik ken wel leukere paarden dan die van mijzelf hoor. Alleen is mijn budget op de bankrekening daar niet toereikend genoeg voor

idd, niet iedereen heeft het geld (om mn eerdere voorbeeld te nemen) om donnerloh te kopen( die zit al gauw aan een (halve)ton ofzo)
en dan vind ik dat je best jaloers mag zijn op de mensen die het wel kunnen betalen enzo.... en dus ook de meer kwaliteitsbeesten hebben!

nee oke maar daarom ben je toch best tevreden met je eigen of ruik ik hier weer eens jalozie??
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:00

Jodievanmij schreef:
missmiekie schreef:
idd, niet iedereen heeft het geld (om mn eerdere voorbeeld te nemen) om donnerloh te kopen( die zit al gauw aan een (halve)ton ofzo)
en dan vind ik dat je best jaloers mag zijn op de mensen die het wel kunnen betalen enzo.... en dus ook de meer kwaliteitsbeesten hebben!

nee oke maar daarom ben je toch best tevreden met je eigen of ruik ik hier weer eens jalozie??

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar moet ze nu een volledig op schrift getekende verklaring afleggen dat ze wel tevreden is met haar eigen paard?

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:15

Nee hoor maar goed paardrijden gaat er ook nog om dat je er plezier in hebt en niet met haad en nijd naar een ander kijkt!! en nog iets ik weet dat ik heb gezegd dat deze foto`s er niet echt uit zien en dat hij best beter kan en dat hij dat ook echt wel daar heeft laten zien denk ik anders word je echt geen kampioen dat is zo maar ik vind dat we hier ook mee op moeten houden met commentaar geven aangezien Laurens zelf niet om commentaar heeft gevraagd en hij niet zelf deze foto`s heeft geplaatst!! dus mensen laten we niet meer zo kinderachtig doen en hem en zn pony gewoon in zn waarde laten en hem nog meer succes wensen dan dat hij nu al heeft!! groetjes

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:18

whaha go chantal..

Nja over die fotows is het al gezegd maar dat laurens een leuke jongen is, en hij kan rijden anders was ie niet Z2 kampioen!
En jaloers zijn is niks mis mee, maar leer er mee omgaan en uit het niet negatief naar anderen toe!
Iedereen is wel eens jaloers maar niet iedereen kan er goed mee om gaan

En je ruikt denk ik jaloezie maar dan hoef je niet te gaan ruiken hoor want ze zei het zelf al

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 18:38

Volgens mij zit deze jongen niet op bokt.
Hij kan zijn rij-wijze dus ook niet beargumenteren hier.
Voordat het topic nog verder uit de hand gaat lopen in een welles nietes spelletje, sluit ik het bijvoorbaat.