nee niks voor mij, daar ben ik niet stoer genoeg voor

wel onwijs stoere actie foto's. Lijkt me wel erg gevaarlijk voor paard e ruiter, maar op de foto's ziet het er gevaarlijker uit dan in het echt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rakkertje13 schreef:Mooie foto's maar kan dit geen sport noemen.
Echt niet..
.
).
) dan zie je niet alleen de ruiters genieten. Want de meeste paarden vinden het prachtig.

.. Maar later, als ik echt een goed paard heb, en het zelf nog durf, lijkt het me echt gaaf om te doen 
vooral foto 5, eerst een sprong van een meter ong en dan nog heel erg naar beneden
maartjuh schreef:Ag, mensen kunnen dit idd zielig vinden. maar ga dan astjeblieft 1 keer kijken, en ga bij de start staan. Alle paarden staan te trappelen om weg te gaan, je ziet geen 1 echt rustig paardje in de startbox. Ze weten wat de bedoeling is, en ze vinden het geweldig
Lielle schreef:Ik heb ook niet gezegd dat het geen riskante sport is, alleen dat het niet zielig is. Ik heb zelf altijd gezegd dat zodra ik - te veel - stil ga staan bij de risico's, ik ermee stop.
heele mooie foto's !! 

wat gaat dat hard en wat is dat hoog en eng!!!
want volgens mij is dat de dag geweest dat ik mijn crosshelm aan de wilgen heb gehangen en ben gaan dressuur rijden

Maar ik hoop dat dat nog wel eens een keertje komt. Elsjeuh schreef:mooie foto's maar ik vind eigenlijk allemaal maar vragen om blessures!
Je paard moet maar eens uitglijden ofzo, bij springen gooi je de hindernis om maar daar knalt je paard gwoon de grond op.
Ik vind toch maar eng hoor. Ik zou het nooit doen, ik hou teveel van mijn paard voor haar zoveel risico's te late lope.
Maar jah iedereen zijn eigen hobby.