Rianneke schreef:de dressurhoedjes blijft gewoon zoals het nu is zit ik net in bit te lezen!
nee, dressuurhoedje is in de basissport, dus tot de M2, verboden. Als ik het goed begrepen heb.
Citaat:
maar ik denk dat je best zonder cap kan rijden als je je paard goed kent! mijn paard zal nooit een stap verkeerd zetten met mij erop!!!
sure, jij kan dat, want jij kent je paard zoooooooo goed! Een paard = vluchtdier, dus kan net zo makkelijk schrikken! Verwacht je het niet, kan je net zo makkelijk om je smoel gaan als Anky! Dus om hoofdletsel zoveel mogelijk te voorkomen is het een kleine moeite om een cap op je kop te doen toch??
Excuus, kon het niet laten om daar even commetaar op te geven.
On-topic:
SUPER! dat je paardje zo goed luisterd en zo braaf is!
Geeft veel vertrouwen in elkaar, maar pas op dat je niet teveel gaat vragen omdat het goed gaat. Zelf ben ik er ook 1 aant inrijden/rijden en we moeten echt oppassen dat we niet teveel vragen, want hij pakt het zo super-snel op.
Eerlijk gezegd vind ik wel dat je flink aan je houding mag werken. Je benen steken af en zit krom.
Zonder dat ik gelijk loop te zeuren; ik vind het er ook beter uitzien als je goeie schoenen met chaps of laarzen aan hebt, geen trui om je schouders geknupt en een cap op. Ziet er tenminste uit alsof je weet waar je mee bezig bent. Nu heb ik die indruk niet eerlijk gezegd.
Succes met dit mooie diertje!
ps: geen idee wat voor een ras ik hierbij moet bedenken, suggesties zijn al genoeg gegeven.